flip kroelt liever met zichzelfquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:18 schreef Sonera het volgende:
[..]
denk dat iedereen flip met mo gaat kroelen vanavond
of omdat we geen streams haddenquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:18 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
is een goedmakertje omdat er lange sl is geweest voor mo
dat recht heb je...quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:18 schreef snetje het volgende:
[..]
op dit moment trek ik Jo duizend keer beter dan de nep Mo
Nee, jo moet hem natuurlijk weer eerst straffen en daarna smeken om vastgehouden te worden door hem.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:18 schreef IamCurious het volgende:
Ze kunnen net zo goed stoelendans doen
quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:18 schreef IamCurious het volgende:
Ze kunnen net zo goed stoelendans doen
Misschien hadden we daarom geen streams. Het SL-knopje is zo achterlijk vaak gebruikt dat ie volledig afgesleten is en daardoor blijven hangenquote:
hahaha ja !!quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:19 schreef rico80 het volgende:
[..]
Misschien hadden we daarom geen streams. Het SL-knopje is zo achterlijk vaak gebruikt dat ie volledig afgesleten is en daardoor blijven hangen
Oh meennnn, gisteravond was echt erg.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, jo moet hem natuurlijk weer eerst straffen en daarna smeken om vastgehouden te worden door hem.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:20 schreef danilel het volgende:
[..]
flip laat de zijne gewoon rechts hangen
En een slechte ook nog.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:19 schreef WebAddict het volgende:
Wat een rare opdrachten ook echt, heel het concept van geheimen raden en geld verdienen was dus een grote grap..
truzzelsquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:20 schreef Chanel5 het volgende:
Ze hebben er weer een leuk spelletje ingegooid...ik ga duiken!!!! Trusten en tot morgen!
Inderdaad.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:21 schreef Stability het volgende:
ik vind die fotos helemaal niet mooi, het geshopte straalt er vanaf
Ja, dan vergeet ze haar grote verdriet. Het gemis van d'r ouders (Maik), d'r neefje (Maik), d'r zus (Maik), d'r vriendinnen (Maik) en natuurlijkl Maik.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Mo zit weer helemaal in haar rol als fanatieke speler..
quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:21 schreef rico80 het volgende:
Nou Pablolaatje je hoort t, de eerste die een grote beurt krijgt is de auto![]()
fakking on natuurlijk toch? de bewijzen zien we dagelijksquote:
Ja pracht opmerkingquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:21 schreef rico80 het volgende:
Nou Pablolaatje je hoort t, de eerste die een grote beurt krijgt is de auto![]()
je vergeet de Maik die lekker koninginnedag gaat vieren zonder haarquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:21 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, dan vergeet ze haar grote verdriet. Het gemis van d'r ouders (Maik), d'r neefje (Maik), d'r zus (Maik), d'r vriendinnen (Maik) en natuurlijkl Maik.
En vergeet Maikie niet;-)quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:21 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, dan vergeet ze haar grote verdriet. Het gemis van d'r ouders (Maik), d'r neefje (Maik), d'r zus (Maik), d'r vriendinnen (Maik) en natuurlijkl Maik.
em maikie dan ???quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:21 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij moet iemand die bitch er echt uit trappen, die gaat niet uit zichzelf. Het is goed geweest, ik kijk volgende week wel weer hoe het ervoor staat, slaap ze allemaal !!quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:21 schreef Sonera het volgende:
Spelletjestijd en Mo klaart op.. wanneer ging ze nou ook alweer naar huis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |