inderdaadquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:15 schreef Day het volgende:
[..]
Ze is weer een weekje verder, hè? Plus ze krijgt alle steun van een man. Precies zoals zij dat graag ziet.
gewoon een eng wijfquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:15 schreef Day het volgende:
[..]
Ze is weer een weekje verder, hè? Plus ze krijgt alle steun van een man. Precies zoals zij dat graag ziet.
Yep, en Flip zakt bij mij nog dieperquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:15 schreef Day het volgende:
[..]
manipulatie...ze vallen steeds vaker door het mandjequote:Op dinsdag 26 april 2011 23:16 schreef MightyDude het volgende:
Toevallig dat het geheim van Karim net geraden is voordat dit spelletje begonnen is
Komt dat effe goed uit.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:16 schreef ZaZoe het volgende:
Wat Karim zegt, dit kun je niet tactisch spelen, de Stem bepaalt wanneer ie stopt met de kluizenruil
ik hoop dat Jo & Flip vanavond maar weer eens flink gaan kroelenquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:15 schreef Day het volgende:
[..]
Eens, en zo gijzelt ze het spel al dagenlang, ik stop met volgen van de live uitzendingen, kan die kots-kop van Mo echt niet meer zien...quote:
gaat niet gebeurenquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:17 schreef snetje het volgende:
[..]
ik hoop dat Jo & Flip vanavond maar weer eens flink gaan kroelen
denk dat iedereen flip met mo gaat kroelen vanavondquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:17 schreef snetje het volgende:
[..]
ik hoop dat Jo & Flip vanavond maar weer eens flink gaan kroelen
Welnee, Gerard en karim zijn gewoon door gegaan met leuk zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:17 schreef De_Rennies het volgende:
[..]
Eens, en zo gijzelt ze het spel al dagenlang, ik stop met volgen van de live uitzendingen, kan die kots-kop van Mo echt niet meer zien...
is een goedmakertje omdat er lange sl is geweest voor moquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:18 schreef Stability het volgende:
goh helemaal zonder streamlocks ! worden ze nu eindelijk verstandig?valt me nu pas op dat we het mogen zien haha
op dit moment trek ik Jo duizend keer beter dan de nep Moquote:
Denk dat dit eerder een faal is dan opzet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:18 schreef Stability het volgende:
goh helemaal zonder streamlocks ! worden ze nu eindelijk verstandig?valt me nu pas op dat we het mogen zien haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |