totaal mee eens!quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:07 schreef De_Rennies het volgende:
Flip is voor mij volledig door het ijs gezakt, wat een lulhannes om zo achter Mo aan te rennen, slappe zak....
Kan die van der G. geen proefverlof krijgen? Die weet de weg al op t mediapark.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:07 schreef Pippien het volgende:
Nu krijgt Mo zeker ook nog de kluis van Sharon.. Ze is wel snel over haar verdriet heen he. Ik vind nog dat ze op moet stappen. Uit solidariteit met degene die moet vertrekken en als compensatie voor haar ontzettende gezeik en sfeerverpestende gedrag. En om te laten zien dat ze iets meent. Zwak mens. Die heeft straks tot de finale in huis gezeten, terwijl alle kijkers haar al vanaf week 2 naar huis wilde hebben.
ja, hoewel ik het ook niks vind als ie achter jo aan rent...quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:07 schreef De_Rennies het volgende:
Flip is voor mij volledig door het ijs gezakt, wat een lulhannes om zo achter Mo aan te rennen, slappe zak....
ja juist welquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:07 schreef Stability het volgende:
ze zien niet dat die fotos over the top gephotoshopped zijn?
oh hahaa dacht al , dat ziet de grootste leek nogquote:
Van ruilen komt huilen dus zal vast wel in het voordeel van Mo zijnquote:
Eens.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:07 schreef De_Rennies het volgende:
Dat ie ergens achteraan rent had je al geaccepteerd en maak je je nu alleen nog druk over waar ie achteraan rent>?quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:07 schreef De_Rennies het volgende:
Het geheimen-concept was na een week al om zeep door dat belachelijke sturen op Alex zn geheim en t praktisch aan Flip te vertellen. En tróts dat ie was, als een pauw.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:09 schreef MightyDude het volgende:
Waarom zijn ze ooit begonnen met dat geheimen gedoe?
Het geld word nu gewoon weer door elkaar gegooid elke week. Maak er dan vanaf het begin gewoon gelijk een big brother van
Wat een kutopdracht dit
Ach, toch wel inmiddels. Heh.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:07 schreef Stability het volgende:
ze zien niet dat die fotos over the top gephotoshopped zijn?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:10 schreef Stability het volgende:
dat kapsel van karim op die foto hahahahaha erruggggggg
heeft ie tenminste 1 ding "goed" gedaan hahaquote:
niet alleen voor jou, ik lees het wel meerquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:07 schreef De_Rennies het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |