Wederzijds, al ben jij soms maar moeilijk te doorgrondenquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik mag je wel. En ik heb nog steeds hoop dat het ooit nog eens goed komt met je qua postgedrag.
Tot nu toe (na je laatste ban) valt het niet tegen moet ik zeggen.
Van Whiskers? Met die moodswings?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eh...blowjob met cyaankali pil tijdens het diner? Nice if you can get it!
Dat laatste is dan ook wederzijdsquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wederzijds, al ben jij soms maar moeilijk te doorgronden
Letterlijk uitspitten bedoel je?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wederzijds, al ben jij soms maar moeilijk te doorgronden
Gewoon magistraal om te zienquote:
Meer regels en meer overheid werkt niet nee.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:54 schreef eriksd het volgende:
We kunnen toch wel vaststellen dat Reaganomics niet gewerkt hebben.
Die hadden beter aan de cyaankali kunnen gaan inderdaadquote:
Mooi omschreven.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:55 schreef GSbrder het volgende:
Reaganomics was voor het kapitalisme wat de Fidelcastronomics was voor de sociaal-democratie.
Ik zal het even doorlezenquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:53 schreef du_ke het volgende:
php, als je serieus naar de economische belangen van kernenergie wilt kijken moet je de NRC.next van vandaag lezen. Stond wel een interessant stuk van de hand van Rob Wijnberg over dit onderwerp in. Je zal zijn invalshoek wel niet begrijpen of accepteren maar ik kan het je toch aanraden.
Och, leef eens een beetje on the edge, is goed voor de zielquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Van Whiskers? Met die moodswings?
Ik zou het eerder Russisch Roulette noemen, not my cup of tea.
Ten aanzien van de JSF ben je ook tot inzien gekomen dat het een belachelijke geldverspilling is tenslotte.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zal het even doorlezenEn het is niet dat ik mijn horizon niet wil verbreden.
Had jij niet gewoon het nieuwe deel kunnen openen? Of was dat te moeilijk?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Och, leef eens een beetje on the edge, is goed voor de ziel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |