hieroquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:44 schreef Stability het volgende:
nog meer mensen die net als ik nog steeds geen streams hebben?
Nouuuu, we weten natuurlijk niet hoe ze de afgelopen dagen overgehaald is om te blijven voor deze nieuwe voorstelling.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:44 schreef mazaru het volgende:
Ze moet er niet meer zo over melken. Het is net wat Gerard zegt, als ze het echt niet had willen doen, was er niemand geweest die een mes op haar keel zou hebben gezet.
Daar heeft een MOD geen invloed op. Is een POLL-programma buiten FOK! om. Die heeft alleen een FOK! lay-out erbij. Meer heeft FOK! niet met Bootz te maken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:42 schreef rico80 het volgende:
Kan een modje ff checken welke accounts er op die poll aan het stemmen zijn? Ik vermoed een hoop nieuwe accounts, want deze poll gaat er gezien de reacties hier bij mij echt niet in:
[POLL]Joanna, Gerard of Karim? Wie's jouw favoriet? En wie mag er weg?
Joanna is gewoon favoriet, snap dat nou eensquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:42 schreef rico80 het volgende:
Kan een modje ff checken welke accounts er op die poll aan het stemmen zijn? Ik vermoed een hoop nieuwe accounts, want deze poll gaat er gezien de reacties hier bij mij echt niet in:
[POLL]Joanna, Gerard of Karim? Wie's jouw favoriet? En wie mag er weg?
De Meent is, denk ik, inderdaad haar 'place to be.'quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:39 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ze is zo'n kooihoer die ze in Sorbonne over de railing hangen tot er een willekeurige bezoeker in zit, al dan niet met doos Flugels.
preciesquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:45 schreef angeljacky het volgende:
Geer weet precies hoe Mo in elkaar steekt.
Vraagt aan Mo wat had er gebeurd als je niet genomineerd had. Mo weet t niet. geer haalt de spel regels er nog ff bij: als je niet nomineert sta jezelf genomineerd.
Mo zegt quasi verwonderd dat ze daar niet aan gedacht heeft.![]()
![]()
![]()
hmmm en dat voor een hoogbegaafde dikke .. 3 bier
Heb gewoon 4 streams op spixtv.nlquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:44 schreef Stability het volgende:
Yep me !quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:44 schreef Stability het volgende:
Al dagen niet meerquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:44 schreef Stability het volgende:
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.htmlquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:44 schreef Stability het volgende:
en je kan meerdere keren stemmenquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Daar heeft een MOD geen invloed op. Is een POLL-programma buiten FOK! om. Die heeft alleen een FOK! lay-out erbij. Meer heeft FOK! niet met Bootz te maken.
wie GEEN streams hebben, ik word er nu echt gestoord van haha kappen nu hoor , sst !! anders kijk ik nooit meer ! kan het nu ook niet dusssssquote:
Klopt....zei ik al gelijk....quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:45 schreef Flow3r het volgende:
Geer zegt tegen Mo dat ze had kunnen weigeren en dan zelf genomineerd zou staan en Mo zegt dat ze daar niet aan gedacht had?
Kan ze ook niet zienquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:44 schreef Stability het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |