I know, ik maak ook vast wel eens ''jij word'' of ''examen Nederland'' fouten, maar dat komt dan vooral door de snelheid en het temperament (om dat meer even zo te noemen}, niet door een gebrek aan kennis van de Nederlandse taal.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Zolang ik begrijp wat je bedoelt vind ik het prima, ik ben geen taalpurist. Maar je miste dat ik jou gebrek aan goede onderbouwing verweet. En dat is wel essentieel voor de discussie.
Ik had een stelling geponeerd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:24 schreef Zienswijze het volgende:
Komt er nog een serieuze discussie op gang?
Ok, in mijn mening is het falende economische beleid van de PIIGS-landen een direct gevolg van het afwijzen van de Europese grondwet in 2005 door Frankrijk en Nederland.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:24 schreef Zienswijze het volgende:
Komt er nog een serieuze discussie op gang?
Oh, jij ziet dit werkelijk als een ruziequote:Op dinsdag 26 april 2011 21:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Laat Betyar nou net de enige zijn die hier nu niet is.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, in mijn mening is het falende economische beleid van de PIIGS-landen een direct gevolg van het afwijzen van de Europese grondwet in 2005 door Frankrijk en Nederland.
Dat meen ik serieus, want dan hadden we toen al de maatregelen kunnen nemen die we nu als mosterd na de maaltijd willen invoeren.quote:
In mijn optiek niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, in mijn mening is het falende economische beleid van de PIIGS-landen een direct gevolg van het afwijzen van de Europese grondwet in 2005 door Frankrijk en Nederland.
Tja, zit wat in misschien is zeeland wel een soort storthoop van de freggels waarop de provincie Zeeland is gevestigd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:25 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wie zegt dat het verschillende entiteiten zijn?
Dat zou kunnen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat meen ik serieus, want dan hadden we toen al de maatregelen kunnen nemen die we nu als mosterd na de maaltijd willen invoeren.
Apenlanden zoals Duitsland in 2003quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:29 schreef Zienswijze het volgende:
Als je je eigen begrotingsboekje niet op orde kan krijgen, hoor je simpelweg niet in de EU thuis. Begin dan zelf maar een Unie voor Apenlanden ofzo.
Duitsland is te groot om uit te unie te trappen. Maar kleine landen als Griekenland moeten hun zaken gewoon op orde krijgen. Grote landen uiteraard ook, maar gezien hun grootte is het moeilijk om hen uit de unie te gooien, en in geval van Duitsland moeten we dat niet eens willen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |