quote:
waquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Niet waar..lees mijn post nog eens.
Vind jij het zo fijn om je krullen in je poepgat te steken?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:25 schreef Henkie94 het volgende:
POEP PLAS BILLEN PENIS PIEMEL ANUS KONT Xd
Wat ben jij voor viespeuk.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:27 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Vind jij het zo fijn om je krullen in je poepgat te steken?
Het is alleen vies als jij je krulletjes daarna niet wast.quote:
Nee, jij stopt toch je krullen in je poepgat? Heb gehoord van Zeroku dat jij dat vaak doet. Waarom dan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:29 schreef Henkie94 het volgende:
Wat is deze dan?DENKEN JULLIE DAT IK MIJN KRULLEN GEBRUIK OM MIJN POEPGAT MEE SCHOON TE MAKEN????????
Zeroku werkt bij de krant.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:29 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nee, jij stopt toch je krullen in je poepgat? Heb gehoord van Zeroku dat jij dat vaak doet. Waarom dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sharr, met wie ga je nou naar Utreg?quote:
Jeroen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:32 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Sharr, met wie ga je nou naar Utreg?
Dat betwijfel ikquote:
Nee, dank u.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:33 schreef HappyBob het volgende:
Ragboer, op koninginnendag ga ik met mijn vrienden jeu de boules spelen. Hierbij mogen wij allen een date meenemen, dus nu de vraag of jij mijn date wilt zijn. Hoest eenmaal als je mee wilt en hoest tweemaal als je hier niet op in wilt gaan.
Okquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:33 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Dan betwijfel je dat incorrect, mijnheer P.
Nee, doe ik niet.quote:
In je dorp?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:34 schreef Omdatappel het volgende:
Wie komt er op Koninginnedag iets bij mij kopeeeeeeeeen?
Ja kijk jij ook Neuer Vs. Unitedquote:
In de Ah?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:34 schreef Omdatappel het volgende:
Ja maar ver weg, krijg ik dan zegeltjes?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:34 schreef Omdatappel het volgende:
quote:
Dat moet je aan het kassameisje vragen. Van mij krijg je wel een handdruk ofzo.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja maar ver weg, krijg ik dan zegeltjes?
Ja echt he hahaquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:35 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Ja kijk jij ook Neuer Vs. United
Voor een knuffel doe ik het.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat moet je aan het kassameisje vragen. Van mij krijg je wel een handdruk ofzo.
Het is dat ik moet werken maar voor die handdruk had ik het zeker gedaan.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
[..]
Niet eens een knuffelquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
[..]
Erg matig van Man U ditquote:
Op mij kun je rekenenquote:
Jij hebt vast wel een auto, neem mij ook even mee?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Op mij kun je rekenen [ afbeelding ] Van hoe laat tot hoe laat moet je werken?
5 tot 7 staat op het rooster, maar zal wel van 5 tot 9 worden ofzo.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Op mij kun je rekenen [ afbeelding ] Van hoe laat tot hoe laat moet je werken?
Kom jij naar mij op koninginnedag voor een pizzaquote:
Niet boos wordenquote:
Oké.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:40 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Kom jij naar mij op koninginnedag voor een pizza
Nee, oké, sry.quote:
Ik ren niet want ik heb een autoquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:41 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Nu zou ik maar gaan rennen. Je hebt het flink verbruid.
Ok bel even als je er bijna bent dat kom ik achter de douane vandaanquote:
Jij kunt heul niet lopenquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:43 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Ok bel even als je er bijna bent dat kom ik achter de douane vandaan
Straks kom ik er niet eens doorheen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:43 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Ok bel even als je er bijna bent dat kom ik achter de douane vandaan
Nee dat is ook weer zoquote:
Je komt er ook niet doorheenquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:44 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Straks kom ik er niet eens doorheen.
Mooi, dan mag jij me op Koninginnedag bij Appel afzetten zodat ik haar baas een paar euro rijker kan maken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:44 schreef Beach het volgende:
Ik ben vanaf nu Bobo zn vervanger voor alles, totdat hij terug is.
okee.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:44 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Mooi, dan mag jij me op Koninginnedag bij Appel afzetten zodat ik haar baas een paar euro rijker kan maken.
Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:45 schreef n8n het volgende:
Ik zou nog iemand bellen om het over haar weekend in Groningen te hebben maar heb geen zin
Nee.quote:
Mods hebben geen smaak.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:48 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Jullie zijn jaloers
De mods vonden hem prachtig
Nicequote:Op dinsdag 26 april 2011 21:46 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik was vorige week vrij.En over 3 dagen weer een week.
Doet niet mee aan de beste TT van ARG7 want geen TT verwijzing in eerste 3 postsquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:49 schreef Henkie94 het volgende:
[ARG7] #79. Rum op deze zonnige middag *O*
Beste TT in de reeks.
Ja dus? Ik heb het over de mods slimboquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Omdat een verwijzing naar TT dat bepaalt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:50 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Doet niet mee aan de beste TT van ARG7 want geen TT verwijzing in eerste 3 posts
Nou ja. Daar had je me even zeg.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:52 schreef Het_Fenomeen het volgende:
En uitgeluld allemaal zo die je dat mensen
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:54 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Uitgeluld door iemand op het internet Xd
hahahahaquote:
Kan gebeuren toch?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:55 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Haha leuk een plaatje die ik al 100x heb gezien
Je eikel is wel best breedquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik gezegend met een kleine piemel.
Grote piemels zijn zo 2010...quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik gezegend met een kleine piemel.
Kijk mij trendsetter zijn dan..ik heb al een kleine piemel sinds 1986quote:
Zullen we elkaar vermakenquote:
Sinds wanneer kom je er voor uit?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Kijk mij trendsetter zijn dan..ik heb al een kleine piemel sinds 1986
hihihiquote:
Begin 1999. Het was toen ik de penis van mijn trainer zag en het mezelf realiseerde.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:07 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Sinds wanneer kom je er voor uit?
0-2.quote:
Thats what she saidquote:
wat is er mang stort je hart uitquote:
Had je trainer een bloed of vlees lul?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Begin 1999. Het was toen ik de penis van mijn trainer zag en het mezelf realiseerde.
Mijn stomme verhalen wil je niet horenquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:11 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
wat is er mang stort je hart uit
Bloed, maar zelfs in slappe toestand was de zijne groter dan die van mijn stijf.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:11 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Had je trainer een bloed of vlees lul?
Oehh was het een neger?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Bloed, maar zelfs in slappe toestand was de zijne groter dan die van mijn stijf.
Jawel we hebben toch niks beters te doenquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:12 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Mijn stomme verhalen wil je niet horen
Maarrrrrr je kan wel goed dansen met je lulquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee, mijn penis is gewoon erg klein.
Bedankt dat je mij wijst op de dingen waar ik trots op kan zijnquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:15 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Maarrrrrr je kan wel goed dansen met je lul
Zon vet lekkere chickquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:15 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Jawel we hebben toch niks beters te doen
Ik zou met haar afspreken buiten het gala om.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:17 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Zon vet lekkere chick
Vroeg ze mij mee naar het gala, moet ik naar school
tevens, heeft ze een vriend...
wel een slap ventje, dus bang ben ik daar neit voor
true! maar, zit nu 2 weken hierquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:18 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Ik zou met haar afspreken buiten het gala om.
Gebanned.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:19 schreef n8n het volgende:
Wrm kan ik geen berichten plaatsen op fbprofielen van anderen?
Met andere woorden..eigenlijk is ze lelijk, maar als fokker mag je daar niet over klagen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:20 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Maar, ieder meisje die je leuk vind, is vet lekker, voorjezelf
neem ik aan
Ja denk hetquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:20 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Maar, ieder meisje die je leuk vind, is vet lekker, voorjezelf
neem ik aan
Dat hebben ze zo ingesteld danquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:19 schreef n8n het volgende:
Wrm kan ik geen berichten plaatsen op fbprofielen van anderen?
Weet ikquote:
geen idee, hoe je zoiets wil gaan beoordelenquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Met andere woorden..eigenlijk is ze lelijk, maar als fokker mag je daar niet over klagen.
Klinkt goedquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:21 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
geen idee, hoe je zoiets wil gaan beoordelen
Ik ga je ook geen foto's sturen
Maar, Slank, blond, groene ogen, leuk gezicht
pff
Viezerik, loop je weer op mijn Facebook te lurkenquote:
Tuurlijk wel.quote:
vrees dat het bij lurken moet blijvenquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:22 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Viezerik, loop je weer op mijn Facebook te lurken
Met zo'n omschrijving kan ik natuurlijk ook niets.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:21 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
geen idee, hoe je zoiets wil gaan beoordelen
Ik ga je ook geen foto's sturen
Maar, Slank, blond, groene ogen, leuk gezicht
pff
heb daar geen aanleiding toe gegeven en zou naar alle waarschijnlijkheid bericht ontvangen mocht dat gebeurenquote:
even je penis strelen?quote:
Je staat ook bij mij in de Laatste voyeur(s) lijst op facebookquote:
true thatquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Met zo'n omschrijving kan ik natuurlijk ook niets.
(hij beschreef jou alleen vergat hij de krullen)quote:
Bah hoezo dat ?quote:
Volgende keer niet meer slikkenquote:
Beterschap dan maarquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:29 schreef n8n het volgende:
[..]
verdenk bbq
dank voor kusjens gaat al beter
Rood met sproetjes.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:30 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Haten op andersmans voorkeur
laag wel
tevens, heb ik leiver brunette, al is blond en rood soms ook mooi
Boh, Rauwquote:
Gaarne een met primaire en secundaire vrouwelijke geslachtskenmerkenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:32 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Gaarne een met primaire en secundaire vrouwelijke geslachtskenmerken
Nee danku.quote:
Het is dan ook geen jongetjequote:Op dinsdag 26 april 2011 22:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Niet een foto waar ik het warm van krijg.
elke manpersoon denk ikquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:34 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan ik wel waarderen though
Walgelijk.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:34 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:34 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[ afbeelding ]
Is die op TVquote:
ik vind haar uiteraard raakkbaar maar wel 'saai' om echt warm van te wordenquote:
Is op Film1quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:36 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Is die op TV?
Wel vette film, maar kut einde.
Ah sars, die heb ik nietquote:
Ja oké maargoed uiteindelijk ging het om het rakenquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:36 schreef n8n het volgende:
[..]
ik vind haar uiteraard raakkbaar maar wel 'saai' om echt warm van te worden
Ik heb alllluussquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:37 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ah sars, die heb ik niet
Skeere ouders alles jwz.
Met een baksteen, wel.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:38 schreef mc-Piel het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zegt Google als ik intyp '' raakbaar''
Beetje jammer wel!
ja vet raar dat je danquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:41 schreef ViezeFreddiey het volgende:
"you're my medicine, when you are 'around' to me"
Ruk zequote:Op dinsdag 26 april 2011 22:40 schreef mc-Piel het volgende:
Jongens, ik ga nog even mijn jongeheer bespelen en dan duik ik mijn bedje in.
Ik hoop morgen wat Oranje kersen van Ragbroeder te ontvangen, ken ik nog ff lekker uit me dakkie gaan voor ik naar school ga.
Tot morgen!
kusjelikjedansje
SPOILER: dit liedjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SV baasquote:
Warm hequote:
Raampje open en stoppen met fappen!quote:
Goed plan, ga ik nu ook doen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:45 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Raampje open en stoppen met fappen!
Dat helpt
Raam open gedaanquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:45 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dat helpt
Maar als ik mijn raam open zet komen de muggen binnen en stoppen met fappen is geen optiequote:Op dinsdag 26 april 2011 22:45 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dat helpt
O jij bent zo een fapper tot het bitter eindequote:Op dinsdag 26 april 2011 22:46 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Maar als ik mijn raam open zet komen de muggen binnen en stoppen met fappen is geen optie
Ok.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:47 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Omg omg omg
kreeg vandaag te horen, dat mijn broer eindelijk weer terug komt 5 mei
omg
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:44 schreef Hatsekiedee het volgende:
dat is zo stom he! Dan ben je een liedje aan het luisteren, gaat youtube stom doen en moet dat filmpje weer bufferen!
Terechten klachtSPOILER: dit liedjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat je fappen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:46 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Maar als ik mijn raam open zet komen de muggen binnen en stoppen met fappen is geen optie
Wat een bevreiding!quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:47 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Omg omg omg
omg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Wat.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:46 schreef Furdinand het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:47 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Omg omg omg
omg
van?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:47 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Omg omg omg
omg
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:44 schreef Hatsekiedee het volgende:
dat is zo stom he! Dan ben je een liedje aan het luisteren, gaat youtube stom doen en moet dat filmpje weer bufferen!
waarom gebruik je YT dan ook als mediaplayer?SPOILER: dit liedjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
If you've got a fast car, I've got a ticket to anywhere..quote:
quote:
Lukt aardig hier, maar raam open zetten zonder kou is wat moeilijkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Wijze woorden dit.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:47 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Laat je fappen?
Horregaas voor je raam? Paar euro bij de Xenos, ik heb vandaag nieuwe opgeplakt.
Watje.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:48 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Lukt aardig hier, maar raam open zetten zonder kou is wat moeilijker
Oostblokker misschien.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:48 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Wijze woorden dit.
Wie wilt mij fappen?
dat vind ik lekker makkelijkquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:48 schreef n8n het volgende:
[..]
van?
[..]
waarom gebruik je YT dan ook als mediaplayer?
Als je nu gewoon leuke liedjes zoekt, daar de titel van intypt op google met daarachter '' zippy'' of '' zippyshare'' heb je 9/10 keer gelijk een download link.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:49 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
dat vind ik lekker makkelijkdan hoef je niks te downloaden en kan je leuk doorklikken naar andere liedjes enzo
Een kiertje kan nog wel, maar ik heb geen raam (is er uit, kozijn moest geverfd worden) is best koudquote:
downloaden is net zo makkelijk als youtube gebruikenquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:49 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
dat vind ik lekker makkelijkdan hoef je niks te downloaden en kan je leuk doorklikken naar andere liedjes enzo
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:50 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Een kiertje kan nog wel, maar ik heb geen raam (is er uit, kozijn moest geverfd worden) is best koud
Niks van aantrekken!quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:51 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Niks van aantrekken!
Volgens mij fapt zij ook gewoon hoor.
quote:
wie?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:51 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Niks van aantrekken!
Volgens mij fapt zij ook gewoon hoor.
Ga niet haten jaquote:
Baasquote:
wat gebruik jij dan? ik gebruik torrents en dan moet altijd hele albums downloaden als je 1 liedje wil horen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:50 schreef n8n het volgende:
[..]
downloaden is net zo makkelijk als youtube gebruiken
Fotoboek van Userquote:
Fuck yeah!quote:
ja maar wie?quote:
ik luister albums maar apps kunnen ook gedeeltes van torrents downenquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:51 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
wat gebruik jij dan? ik gebruik torrents en dan moet altijd hele albums downloaden als je 1 liedje wil horen.
Negeer je m'n post nou gewoonquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:51 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
wat gebruik jij dan? ik gebruik torrents en dan moet altijd hele albums downloaden als je 1 liedje wil horen.
Ik niet echt...quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:52 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
sry
Ik ben t gewend om met -2 in t-shirt rond te lopen alles.
werkt dat ook met 'obscure' muziek? daar heb ik nog geen goede oplossing voorquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:52 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Negeer je m'n post nou gewoon?
Gewoon titel intypen op google met daarachter: '' zippyshare'' of '' zippy''.
80% kans dat je hem dan hebt.
Bij bushalte mensen mij raar aankijken alles. Die hebben nog nooit een langharige jongen in een tshirt gezien ofzo.quote:
Fur denk ik dan maar.quote:
Probeer het eens.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:53 schreef n8n het volgende:
[..]
werkt dat ook met 'obscure' muziek? daar heb ik nog geen goede oplossing voor
tuurlijk nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:52 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Negeer je m'n post nou gewoon?
Gewoon titel intypen op google met daarachter: '' zippyshare'' of '' zippy''.
80% kans dat je hem dan hebt.
Fur en appel were sitting in a tree, f-a-p-p-i-n-gquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:54 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Fur denk ik dan maar.
Hij heeft het warm, dus als zij het nou doet..
Kost het hem zelf niet zoveel energie.
Noem eens een nummer wat je wilt hebben, kijken of hij hem vind!quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:54 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
tuurlijk nietik had 'm alleen nog niet gezien! bedankt voor de tip!
Het rijmt verdomme nog ookquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:55 schreef n8n het volgende:
[..]
Fur en appel were sitting in a tree, f-a-p-p-i-n-g
beste optie inderdaadquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:54 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Probeer het eens.
Werkt voor mijn:
- House
- Dubstep
- Hardcore ( niet mainstream shit)
- Negermuziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |