Nah. Ik heb zelf nog geen verband kunnen vinden tussen het een en het ander.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:23 schreef smurfinnetje78 het volgende:
ik had gehoopt dat met hier meelezen en schrijven ik niet in de verleiding zou komen van slechte lekkere dingen
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:24 schreef Viking84 het volgende:
Wat chips betreft bleef het bij mij niet bij fantaseren vandaag. Wie gaat mij spanken?
.
jammerquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nah. Ik heb zelf nog geen verband kunnen vinden tussen het een en het ander.
Dan welquote:
OK, yoghurt it isquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:29 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Gewoon yoghurt nemen Blurred! Dan ga ik ook geen ijs eten.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:34 schreef smurfinnetje78 het volgende:
Ik heb mijn desperate housewives verslaving weer opgepakt na 3 jaar..
Nu moet ik nog een aflevering bekijken terwijl ik eigenlijk ook naar bed moet...
Hmmm ik heb echt een disciplineprobleem
Je kunt hem hebben.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:59 schreef Tinkepink het volgende:
En mopper. De huidige eigenaar van het bedrijf dat ik wil overnemen begint ineens tegen te stribbelen.
Dat. Eat him!quote:
Jup! Zo leuk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoooo geen zin in vandaag (gelukkig al voorbij) en komende week. Teveel te doen, te weinig tijd en er moet weer vanalles gepland worden (vergaderingen, proeven, werk etc).Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Om zeep helpen met 10.5 cm hakquote:
Je kan wel een cursus bij me volgen?quote:Op woensdag 27 april 2011 07:59 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Om zeep helpen met 10.5 cm hak. Hoewel, ik kan er nu nog niet charmant op lopen dus dat deel van mn image blijft overeind
.
quote:Op woensdag 27 april 2011 08:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je kan wel een cursus bij me volgen?. Eindexamen is rennen voor een trein op die schoenen
.
ik ga m'n 2e kop maar eens halen..quote:Op woensdag 27 april 2011 08:22 schreef MarMar het volgende:
mogge, keilang geslapen, maar ik wil eigenlijk nog wel een paar uurtjes..
*instant humanbeing, just add coffee*
binnen ook koud. Airco op vriesstandquote:Op woensdag 27 april 2011 08:45 schreef Perruche het volgende:
Zo, ook op werk, koud buiten! Nou ja, vergeleken met afgelopen dagen.
quote:Op woensdag 27 april 2011 08:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je kan wel een cursus bij me volgen?. Eindexamen is rennen voor een trein op die schoenen
.
ja, ook maar omdat ze het uit hadden gelegd jaquote:Op woensdag 27 april 2011 09:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Mo weet wat Zalando is ik nu ook door de cursus van vorige week
Precies 40! Wow, respect Marmar!!
Ik zit in mijn hardloopkleren..... HOG
cool! Dat lijkt me echt tof! Ga je met de duitser?quote:Op woensdag 27 april 2011 09:04 schreef Jagärtrut het volgende:
zo, reisje naar noord-zweden geboekt! Met hemelvaart. Met de nachttrein daarheen en weer terug, en dan een auto huren en wat rondcrossen!![]()
nee, met de zwitser! een vriend van me.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:06 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
cool! Dat lijkt me echt tof! Ga je met de duitser?
als je je hier aan houdt vind ik dit een best okay lijstje!quote:Op woensdag 27 april 2011 09:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat goed Mar!
Oja, planning. Eens even denken.
O: kwark, beetje vanillekwark + 2 el muesli
T: rode grapefruit
L: 2 pistoletjes met kaas/gezond
T: witte grapefruit
D: stoommaaltijd van de AH to go denk ik
S: RPM
Als je dit allemaal ook echt opeet ben ik trots op jequote:Op woensdag 27 april 2011 09:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat goed Mar!
Oja, planning. Eens even denken.
O: kwark, beetje vanillekwark + 2 el muesli
T: rode grapefruit
L: 2 pistoletjes met kaas/gezond
T: witte grapefruit
D: stoommaaltijd van de AH to go denk ik
S: RPM
Oja, die heb ik ook nog! Hm nou die gaat dan misschien een grapefruit vervangenquote:Op woensdag 27 april 2011 09:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Als je dit allemaal ook echt opeet ben ik trots op je![]()
Waar is de griekse salade eigenlijk gebleven die je vandaag zou eten?
Zegt je kleding het ook? Weegschaal niet op een tegelrandje/tapijt gestaan? Is in ieder geval geen "normaal" verschil.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:08 schreef Tinkepink het volgende:
Gefeliciteerd Mar! Hoe lang had je hier ook al weer over gedaan? Je hebt het volgens mij al eens gezegd, maar ik ben het vergeten![]()
En te bizar, ik weeg ineens weer 58.8. Vijf keer nagewogen (net als die 61.3 van eergisteren).
Kan je zoveel vocht vasthouden?
Ja, buik is platter (taille 2 cm minder dan vorige week), broek spant niet meer. Onderwijdte is wel gegroeidquote:Op woensdag 27 april 2011 09:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Zegt je kleding het ook? Weegschaal niet op een tegelrandje/tapijt gestaan? Is in ieder geval geen "normaal" verschil.
't Zakt langzaam naar beneden!quote:Op woensdag 27 april 2011 09:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, buik is platter (taille 2 cm minder dan vorige week), broek spant niet meer. Onderwijdte is wel gegroeid![]()
(naar 79 cm)
volgens mij zit onderwijdte boven de taille?quote:Op woensdag 27 april 2011 09:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
't Zakt langzaam naar beneden!Morgen heb je een schoenmaat groter
.
Oja! Ben nog niet helemaal wakkerquote:Op woensdag 27 april 2011 09:16 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
volgens mij zit onderwijdte boven de taille?heeft ze morgen juist een cupmaat groter
Neu, liever nietquote:Op woensdag 27 april 2011 09:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oja! Ben nog niet helemaal wakker. Maar dat laatste is wel fancy
.
quote:Op woensdag 27 april 2011 09:16 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
volgens mij zit onderwijdte boven de taille?heeft ze morgen juist een cupmaat groter
Die van mij zoals gewoonlijk weer HUGEquote:Op woensdag 27 april 2011 09:11 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn lijstje is nog wat onbestemd..
SPOILER: Lijstje:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nog 1 week en dan worden ze tijdelijk wat anders.
Dan alleen nog 's ochtends havermout en na de training koolhydraten, rest gaat een heleboel groente, vis en vlees worden.
Slank de zomer in! < zo heette het topic eerst toch?!Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
en terecht!quote:Op woensdag 27 april 2011 09:31 schreef Phaidra het volgende:
De katten hebben ons de eerste nacht na thuiskomst ook goed wakker gehouden, als straf voor opsluiting in het pension.
Gewoon geen kat nemenquote:Op woensdag 27 april 2011 09:30 schreef Jagärtrut het volgende:
de duutser en ik hebben daar nu al ruzie over, voor als we later ooit eens samen wonen, wellicht, en een kat hebben. Van hem moet die kat absoluut in het bed mogen, van mij niet. Zijn oplossing: aparte slaapkamers voor ons.
Sorry, maarquote:Op woensdag 27 april 2011 09:34 schreef Phaidra het volgende:
We hadden trouwens bijna de verkeerde kat meegekregen. Mijn schoonouders zouden ze ophalen, omdat we anders met pasen zaten. Hadden de medewerkers prompt een andere kat in de mand gestopt! Gelukkig zagen ze op tijd dat dat paarse bandje toch niet van ons was
. Best wel slordig eigenlijk...
OMG.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:34 schreef Phaidra het volgende:
We hadden trouwens bijna de verkeerde kat meegekregen. Mijn schoonouders zouden ze ophalen, omdat we anders met pasen zaten. Hadden de medewerkers prompt een andere kat in de mand gestopt! Gelukkig zagen ze op tijd dat dat paarse bandje toch niet van ons was
. Best wel slordig eigenlijk...
Oh, één van mijn katten negeert me altijd de eerste dag na thuiskomst stelselmatig. Dan is mevrouw beledigd dat ik zonder haar ben weggeweest.quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 09:56 schreef motorbloempje het volgende:
alweer 10 uur! Nog maar 7 uur en dan heb ik weekend
was het maar zo'n feestquote:
Om en om? Ene nacht wel kat in bed, andere nacht niet?quote:Op woensdag 27 april 2011 09:59 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dat is volgens hem ook geen oplossing.
Deaf cat, I haz itquote:Op woensdag 27 april 2011 09:40 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil nog eens een dove kat. Lijkt me.
Oh ja, letten ze op of je actief participeert?quote:Op woensdag 27 april 2011 10:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
was het maar zo'n feesteerste college is meteen een 'gezellig-meedoen-is-verplicht-college'
![]()
blegh, haren enzo in bed, nee. bah.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Om en om? Ene nacht wel kat in bed, andere nacht niet?.
De vrouw van m'n broer hield ook niet van katten, maar ze had die van m'n broer maar te accepteren.
Die komt niet buiten zeker? En natuurlijk moet je hem niet zomaar aanraken, maar eerst even op een andere manier je aanwezigheid kenbaar makenquote:Op woensdag 27 april 2011 10:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Deaf cat, I haz it
Heel handig met oud&nieuwen verder werkt het prima, hij schrikt alleen best wel als je m zomaar aait als ie slaapt enzo. Dus meestal blaas ik eerst even zachtjes over zn koppie, dan wordt ie vast wakker.
Jompels!quote:Op woensdag 27 april 2011 10:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
was het maar zo'n feesteerste college is meteen een 'gezellig-meedoen-is-verplicht-college'
![]()
Een Sphynx:quote:Op woensdag 27 april 2011 10:02 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
blegh, haren enzo in bed, nee. bah.
ja.. het vak is niet echt wat ik me ervan had voorgesteldquote:Op woensdag 27 april 2011 10:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh ja, letten ze op of je actief participeert?.
ik heb nog wel wat kickass pijnstillers liggen, hebben?quote:Op woensdag 27 april 2011 10:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moet nog een uur of 10/11 tot het weekend is. Morgenmiddag moet ik naar de mondhygiëniste voor een hele vervelende behandeling. Gelukkig wel met verdoving, maar ik denk dat ik nog wel wat napijn ervan ga krijgen.
Die heb ik ook welquote:Op woensdag 27 april 2011 10:05 schreef MarMar het volgende:
[..]
ik heb nog wel wat kickass pijnstillers liggen, hebben?
Succes iig, en pijnstillers innemen voordat de verdoving uitwerkt, mond geneest vaak wel snel dus hopelijk heb je er niet te lang last van.
Ik heb geprobeerd m binnen te houden, maar toen kwam ik erachter hoe hij compenseert voor zn doofheid: met snoeihard krijsenquote:Op woensdag 27 april 2011 10:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die komt niet buiten zeker? En natuurlijk moet je hem niet zomaar aanraken, maar eerst even op een andere manier je aanwezigheid kenbaar maken
Oei jaquote:Op woensdag 27 april 2011 10:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd m binnen te houden, maar toen kwam ik erachter hoe hij compenseert voor zn doofheid: met snoeihard krijsenHij wil echt graag naar buiten en loopt niet al te ver weg, dus ik laat m maar. Maar 2 straten verderop is de Bedumerweg dus toen ie vorig jaar (?) weg was kneep ik m wel echt
Geen idee! Het is een asielkat, hij was al 10+ toen ik hem meenam, maar er was niks over bekend. De dierenarts heeft wel eens in zn oor gekeken en meende toen te zien dat de gehoorgang geblokkeerd zat, maar wist het niet zeker. En ik denk niet dat ik hem daarvoor geopereerd zou laten worden. Hij schrikt zich dood waarschijnlijk als ie ineens alles hoort!quote:Op woensdag 27 april 2011 10:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oei ja. Nou ja, ik fiets ook niet onder de tram, dus het zal wel kunnen
.
Is 'ie altijd al doof geweest of is het ouderdomsdoofheid?.
Dezelfde hoor.quote:
Juist om die reden vind ik migraine maar een eng verschijnsel.... sterkte ermee!quote:Op woensdag 27 april 2011 10:23 schreef Mini. het volgende:
Weet iemand trouwens hoe het zit met katten en balkons? Snappen ze zelf dat ze daar niet vanaf moeten springen?Hier is direct achter de patio een groot gat (van 4 verdiepingen diep) maar je kunt nog net de galerij zien, als we een kat nemen moeten we niet hebben dat die gaat proberen over dat gat heen te springen...
Weird, ik heb migraine en net als dat ik "irl" niet uit mijn woorden kom, typ ik nu ook woorden die ik niet bedoel.Grappig hoe dat werkt...
Hm, die van mijn ouders loopt regelmatig over de vensterbank op de 1e verdieping, tot nu toe zonder te vallen. Dan zit je op je slaapkamer en komt mevrouw door het raam naar binnen.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:24 schreef Viking84 het volgende:
Katten kunnen ook nog vallen hč, Mini. Ik zou het risico niet nemen. Taco is ook een keer 3 verdiepingen naar beneden gevallen.
De mijne snapt dat iig niet. Ik zou het er niet op wagen.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:23 schreef Mini. het volgende:
Weet iemand trouwens hoe het zit met katten en balkons? Snappen ze zelf dat ze daar niet vanaf moeten springen?![]()
Oke...quote:Op woensdag 27 april 2011 10:17 schreef Mini. het volgende:
[..]
Dezelfde hoor.
MarMar: daar hebben wij ook ervaring mee ja.
Nog gefeliciteerd met je -40 kilo trouwens!
Was in 2009 dat ze bij alle soepen zogenaamd de smaak hadden 'verbeterd'.quote:Op woensdag 27 april 2011 11:00 schreef Perruche het volgende:
Ik weet niet welke vernieuwde smaken... neem altijd gewoon kip![]()
En had trek maar geen zin in zoet (fruit/koek, wat we hier hebben) dus dan blijft cup a soup over
he, kut!quote:Op woensdag 27 april 2011 11:45 schreef Viking84 het volgende:
Nou ik was een goede tweede kandidaat, maar een ander was weer eens beter. Godverdomme!
Nu zie ik het echt niet meer zitten. Ik stop er gewoon mee.
Ze houden me wel in portfeuille maar daar heb ik ook geen sodemieter aan natuurlijk.
ik kan het me heel goed voorstellen. Toch moet je nog even doorzetten. Als je straks wat hebt ben je dan zo blij dat je dat gedaan hebt...quote:Op woensdag 27 april 2011 11:48 schreef Viking84 het volgende:
Zo gaat het dus de hele tijd: vaca's die worden ingetrokken, net niet goed genoeg zijn etc. I've had it.
Balen!quote:Op woensdag 27 april 2011 11:45 schreef Viking84 het volgende:
Nou ik was een goede tweede kandidaat, maar een ander was weer eens beter. Godverdomme!
Nu zie ik het echt niet meer zitten. Ik stop er gewoon mee.
Ze houden me wel in portfeuille maar daar heb ik ook geen sodemieter aan natuurlijk.
Eens!quote:Op woensdag 27 april 2011 12:05 schreef ihatefastcars het volgende:
Vik, wat jammer.Begrijp precies hoe je je nu voelt (niet dat dat ook maar enigszins helpt of course), maar ben er wat jou betreft echt 100% van overtuigd dat 't helemaal goed gaat komen binnenkort!
oh bah, dat lijkt me echt heel erg vies. De combinatie makreel en avocado vooral. Maar de asperges erbij ook!quote:Op woensdag 27 april 2011 12:33 schreef motorbloempje het volgende:
ah, ik weet al wat ik ga doen: wraps met gegrilde asperges, avocado en makreel
Fijn. Echt, alsof de donderwolkjes boven mijn hoofd weggetrokken zijnquote:
Crash and burnquote:Op woensdag 27 april 2011 12:26 schreef Tinkepink het volgende:
Zo, mijn humeur zat zo in de kelder door het gebrek aan koolhydraten, dat ik net 3 bastognekoeken heb gegeten en nu nog een bolletje met hagelslag neem.
Edit: ik heb ook meteen maar een grote hand chocolaatjes genomen.
Voel me nu 10x beter.
Lowcarb oid werkt niet voor mij.
Dat zal wel meevallen denk ik, na een dagje koolhydraten-minderen.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:44 schreef _aurum_ het volgende:
Tink: probeer nu te voorkomen dat je een vreetkick krijgt na je lowcarb avontuur, want dat tikt qua aanzetten van vet dubbel zo hard aan....
Dealquote:Op woensdag 27 april 2011 08:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
.
Zolang je niet over de bielzen struikelt moet het te doen zijnquote:Op woensdag 27 april 2011 13:09 schreef V1z0R het volgende:
Weet je het zeker Chico?
Voor een trein lopen zonder hakken is al levensgevaarlijk....
geen idee, ik heb 't zelf bedachtquote:Op woensdag 27 april 2011 12:53 schreef Mini. het volgende:
Mo, is het soms dat recept van Jamie Oliver uit zijn Amerika-boek? Volgens mij heeft mijn moeder dat ooit gemaakt, dat is echt heerlijk...
Linkje naar recept!
Witte pistolet is niet echt een gezonde keuze, en ik mis groente in je lijstje (groente polizei). Qua kcals voor jou wel goed denk ik, en verder ook wel afwisselend. Misschien beter "gewoon" een gekookt ei ipv eiersalade omdat daar veel mayo inzit? Maar ik had gisteren ook eiersalade dus ik zeg niets!quote:Op woensdag 27 april 2011 13:40 schreef Swietje het volgende:
Echt enorm kl*te Vik.. hoop dat er snel iets voor jou komt![]()
Lijstje
O: boterham met ham, halfvolle melk
L: witte pistolet eiersalade
T: 2x peer
D: gyros met ui, paprika, rijst en tzaziki saus
T: vers geperst sinaasappelsap
Feedback?
Afhankelijk van de hoeveelheid paprika en ui denk ik wat weinig groenten, maar verder netjes! Geen troepies. Qua hoeveelheid durf ik in jouw geval niet echt iets te zeggen, daar mis ik kennis voorquote:Op woensdag 27 april 2011 13:40 schreef Swietje het volgende:
Echt enorm kl*te Vik.. hoop dat er snel iets voor jou komt![]()
Lijstje
O: boterham met ham, halfvolle melk
L: witte pistolet eiersalade
T: 2x peer
D: gyros met ui, paprika, rijst en tzaziki saus
T: vers geperst sinaasappelsap
Feedback?
Oh idd over de witte pistolet en eiersalade heen gekekenquote:Op woensdag 27 april 2011 13:43 schreef Perruche het volgende:
[..]
Witte pistolet is niet echt een gezonde keuze, en ik mis groente in je lijstje (groente polizei). Qua kcals voor jou wel goed denk ik, en verder ook wel afwisselend. Misschien beter "gewoon" een gekookt ei ipv eiersalade omdat daar veel mayo inzit? Maar ik had gisteren ook eiersalade dus ik zeg niets!
quote:Op woensdag 27 april 2011 13:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.topvintage.nl/(...)uw-stipjes-geel.html
Ik denk dat ik deze ga kopen.
dat lukt mij ook echt nietquote:Op woensdag 27 april 2011 13:52 schreef MarMar het volgende:
ik zit hier vaak met verbazing te kijken hoe jullie een hele bak kwark in 1 keer wegkrijgen
Zou ik die benen er ook bij kunnen krijgen?quote:
Naais! Jij die, ik deze!quote:Op woensdag 27 april 2011 13:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.topvintage.nl/(...)uw-stipjes-geel.html
Ik denk dat ik deze ga kopen.
Doe mij het hele vrouwtje maar!quote:Op woensdag 27 april 2011 13:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zou ik die benen er ook bij kunnen krijgen?
Ik niet. Zoveel is het nietquote:Op woensdag 27 april 2011 13:52 schreef MarMar het volgende:
ik zit hier vaak met verbazing te kijken hoe jullie een hele bak kwark in 1 keer wegkrijgen
Ik ook.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:51 schreef motorbloempje het volgende:
toch raar: mijn kwark is altijd zo'n 400Kcal (500 gram)
en ik stond gisteren met een maaltijdsalade met wat noodles en garnalen in m'n hand en die kwam ongeveer op 't zelfde neer... dan eet ik liever dat
quote:Op woensdag 27 april 2011 13:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zou ik die benen er ook bij kunnen krijgen?
nee, 500, dat staat duidelijk op de verpakking.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Een hele bak kwark is 450 gr meestal toch? Daar doe ik 2-3 dagen mee.
Hangt van de bak af. Je hebt zo ook van 450. En minder.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, 500, dat staat duidelijk op de verpakking.
En ik allebei!quote:
Nouja, dan doe ik er nog steeds 2-3 dagen meequote:Op woensdag 27 april 2011 14:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, 500, dat staat duidelijk op de verpakking.
Dat jaquote:Op woensdag 27 april 2011 14:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hangt van de bak af. Je hebt zo ook van 450. En minder.
In het vervolg een bak kopen van 500 gram, krijg jke toch 50 gram extra binnen in 2-3 dagenquote:Op woensdag 27 april 2011 14:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nouja, dan doe ik er nog steeds 2-3 dagen mee.
*mompelt iets met zoden en dijkquote:Op woensdag 27 april 2011 14:09 schreef loveli het volgende:
[..]
In het vervolg een bak kopen van 500 gram, krijg jke toch 50 gram extra binnen in 2-3 dagen
Leest 'ie hier mee?quote:Op woensdag 27 april 2011 14:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Milady: steps!![]()
Ik wil nieuwe rokjes en zo voor de zomerEn als het goed is!!! is vandaag eindelijk mn geld van maart overgemaakt (waarvan ze op de 18e zeiden dat ze het 'morgen' zouden doen
![]()
misschien maar klagen) dus dan mag ik!
![]()
En oehhh vriendje heeft een kadootje voor me besteld maar wil niet zeggen wat en het wordt als het goed is morgen bezorgd!![]()
*benieuwd is*
Nope! Niet dat ik weet iigquote:Op woensdag 27 april 2011 14:25 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Leest 'ie hier mee?![]()
Maar leuke jurkjes dames! Ik moet ook maar meer jurkjes kopen van mij lief. Dat zei hij toen ik een redelijk skinny broek niet in kwam met mijn hollandse kuiten. Kan geregeld worden hoor
.
Ik kan best 500 gram/ml. kwark in 1x op, maar dan eet ik voorlopig geen andere dingen. Ik eet liever wat meer verschillende dingen denk ik.
Dat ook nog!quote:Op woensdag 27 april 2011 14:34 schreef V1z0R het volgende:
Vergeet niet dat ze er geheel in uilen-patroon zijn...
Precies daarom ben ik er ook zo'n fan vanquote:Op woensdag 27 april 2011 14:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nope! Niet dat ik weet iig![]()
JurkjesIk ben tegenwoordig steeds meer fan van jurkjes en rokjes (vooral jurkjes!) ivm mijn recente opgeblazen-buiken-debacle
had het dan ook over mijn bak kwark.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hangt van de bak af. Je hebt zo ook van 450. En minder.
Ik kan daar dus écht van gruwelen he!quote:Op woensdag 27 april 2011 15:17 schreef motorbloempje het volgende:
nagenoeg rauwe biefstuk, met peper, zout en knoflook![]()
![]()
En ik nom nom nom!quote:Op woensdag 27 april 2011 15:20 schreef motorbloempje het volgende:
en ik van genietenomnomnomnomnom
Woon jij nu onder een steen?quote:Op woensdag 27 april 2011 15:26 schreef V1z0R het volgende:
Bij mij mag er nog een plakje bloedworst op het lijstje
Heb volgens mij nog nooit biefstukworst gehad (mental note plaatst)
Waarom heeft niemand mij verteld dat huizen best nog wat goedkoper zijn geworden sinds begin dit jaar?![]()
Sta wel ingeschreven voor huur, maar kopen zit er dus ook gewoon in!
quote:Op woensdag 27 april 2011 15:26 schreef V1z0R het volgende:
Bij mij mag er nog een plakje bloedworst op het lijstje
Heb volgens mij nog nooit biefstukworst gehad (mental note plaatst)
Waarom heeft niemand mij verteld dat huizen best nog wat goedkoper zijn geworden sinds begin dit jaar?![]()
Sta wel ingeschreven voor huur, maar kopen zit er dus ook gewoon in!
Oh goeie. Uhm doordeweeks 's avonds (een maandag of donderdag ofzo) of in het weekend. Al geloof dat dat laatste bij jou nogal regelmatig vol zitquote:Op woensdag 27 april 2011 13:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
*burp* dat waren de 2 pistoletjes.
@Chico: roep maar wat!
Ja, of je komt ook BBQën?!quote:Op woensdag 27 april 2011 15:45 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh goeie. Uhm doordeweeks 's avonds (een maandag of donderdag ofzo) of in het weekend. Al geloof dat dat laatste bij jou nogal regelmatig vol zit.
BBQ? Wie wat waar?quote:
Als de druiven sterk naar wijn smaken, dan zou ik ze niet meer zo lekker vinden. Maar verder kan er toch weinig mis zijn met druifjes?quote:Op woensdag 27 april 2011 15:49 schreef Chicolate het volgende:
Mijn druiven hebben bruine puntjes en nu weet ik niet of ik ze nog wel op durf te eten. Het lijkt erop dat ze die puntjes op de foto op het doosje ook hebben, maar weet niet zeker ...Ofwel, ik heb hongerrrr! Want dat was mn tussendoortje van vandaag.
[..]
BBQ? Wie wat waar?
Dan wel...quote:Op woensdag 27 april 2011 15:44 schreef Perruche het volgende:
Vaizor, je zegt well 15-20%, maar als je ziet dat van 2001 tot 2008 de gemiddelde prijs van 165000 naar 215000 is gestegen, en vervolgens van 2008 op 2009 weer naar (absolute dieptepunt) 184000, dan valt het nog wel mee
edit: nu issie alweer eeen stukje hoger, gok rond de 190?
Oja, Faizor is nog een Drent ook, dus dat maakt het steen-gebeuren helemaal aannemelijk!quote:
Ze ruiken heel sterk naar ... uiquote:Op woensdag 27 april 2011 15:54 schreef anna82 het volgende:
[..]
Als de druiven sterk naar wijn smaken, dan zou ik ze niet meer zo lekker vinden. Maar verder kan er toch weinig mis zijn met druifjes?
Ik ben wel opgevoed door een moeder die de schimmel gewoon van de jam schepte
quote:
quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 16:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
En gewoon weer he! Woont er ook een ezel bij je onder je steen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |