Ik probeer altijd als tenminste nog een beetje positief te verwordenquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:20 schreef Urb het volgende:
[..]
Ahja, sorry je hebt gelijk. Boos is ze immers nooit, slechts geirriteerd met iemand.![]()
Mijn excuus.![]()
op de grond als een klein kindquote:
beeld is ondertussen ook weer verdwenen....gofferdegoffer! wat een stel prutsers daar in portugalquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:21 schreef IGotNoName het volgende:
Ah mo heeft een nieuw plekje gevonden voor de komende dagen
I know, was ook een in-side joke gericht op Joanna.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:22 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik probeer altijd als tenminste nog een beetje positief te verworden
ze kon dat zoenen van flip en jo niet aanzien dus jo weg hoppa andere redenken ik niet verzinnenquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:20 schreef Darklight het volgende:
Ook wel een naaistreek om Joanna te nomineren
Waarom geen sharon
het is niet de schuld van de portugezen, het is de schold van MO !!quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:22 schreef Stability het volgende:
[..]
beeld is ondertussen ook weer verdwenen....gofferdegoffer! wat een stel prutsers daar in portugal
MO rot op !! hahahaquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:22 schreef just me het volgende:
[..]
het is niet de schuld van de portugezen, het is de schold van MO !!
ze kan nu toch opstappen ? doet ze niet he, hoe voorspelbaarquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:22 schreef iBenny het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat Mo antwoord heeft gegeven![]()
Waarom vind je dat?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:20 schreef Mylene het volgende:
Schandalig dat Philip zo weg loopt bij Joanna.
Hoi Nos, shocking hè? Deze RLS is nog erger dan DGK.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:19 schreef Nostalgist het volgende:
Zou Mo nu écht weggaan ?
Mijn hemel, ze is nog erger dan de zwangere Tanja...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |