Gouden combinatie!quote:
Secret Fail Storyquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:26 schreef Ferdo het volgende:
Ja hoor, Mo mag drie bewoners nomineren.
En mag blijven.
Domme kut snapt toch wel dat je niet een spel moet winnen! Wat een domme kut zegquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:28 schreef danilel het volgende:
Ik vind wel dat Mo het meest gemindfuckt word..........
Is ook de enige die daar in trapt :pquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:28 schreef danilel het volgende:
Ik vind wel dat Mo het meest gemindfuckt word..........
Okeequote:Op dinsdag 26 april 2011 20:29 schreef Soury het volgende:
Ruud [ afbeelding ] Maar eerlijk is eerlijk vrijdagochtend als ze er nog is
Het is niet te geloven.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:28 schreef beequeen het volgende:
Hoe verrassend en die jankerd mag blijven. Ga dan naar huis, NU.
sharon is niet genomineerdquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:30 schreef markna het volgende:
sjuus tot donderdag waar we afscheid nemen van ik zeg sjerren
knap als ze niet genomineerd staanquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:30 schreef markna het volgende:
Heb jij ooit gestemd dan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:30 schreef De_Rennies het volgende:
saboteren die handel, gewoon NIET STEMMEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dan is er nog wel een flinke twist nodig want die staat niet genomineerd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:30 schreef markna het volgende:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:28 schreef Beaudelaire het volgende:
Geniaal moment.
"Monique, je mag NIET jezelf nomineren."
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:30 schreef markna het volgende:
edit
sjuus tot donderdag waar we afscheid nemen van ik zeg karim
Dat zou heel knap zijn aangezien die niet genomineerd is...quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:30 schreef markna het volgende:
i hope so........quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:31 schreef flugeltje het volgende:
[Conspiricy-modus]
Mo is gebrieft. Ze nomineert de populairste bewoners en genereert daardoor veel bel- en SMSinkomsten... Op het moment surpreme verliest Karim, máár besluit Mo toch te vertrekken en mag Karim blijven....
[/conspiricy modus]
Ik weet niet hoe ze dit gaat oppikkenquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:30 schreef Gert het volgende:
Nu zelf weglopen kost geld hè, daarom doet ze het niet.
Maar ze wilde toch weg, alleen wilde ze een nominatie meemaken om te kijken hoe Nederland over haar denkt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:30 schreef Gert het volgende:
Beter ene koffer met onbekende inhoud (gewoon 1 euro dan) aanbieden aan mo, je mag nu oprotten, andere 3 zijn safe in de liveshow donderdag ofzoquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:30 schreef Gert het volgende:
Dat wordt dan een linkje naar Fok!quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar ze wilde toch weg, alleen wilde ze een nominatie meemaken om te kijken hoe Nederland over haar denkt.
Dan is het helemaal geslaagd natuurlijkquote:
Die krijgt morgen gewoon een wildcard hoorquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:28 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Gouden combinatie!
Bye bye Jo...oh wacht, die wordt er wel ingehouden.
Zoiets jaquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:33 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Die krijgt morgen gewoon een wildcard hoor
Ze wilde haarzelf kiezen toch?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar ze wilde toch weg, alleen wilde ze een nominatie meemaken om te kijken hoe Nederland over haar denkt.
Nee vandaag wilde ze weer blijvenquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Who the fuck is marcel van het eindequote:Op dinsdag 26 april 2011 20:34 schreef Reksie1981 het volgende:
Marcelhillie Marcel van het Einde
@
@miepie81 yep, ze wil die staaf van Philip in dr kont voelen, jammer Maik. #sstnl
46 seconds ago
Het wordt toch steeds moeilijker.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:33 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel geniaal dat de 'finale 3' is genomineerd![]()
iemand op twitter ;0quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Who the fuck is marcel van het einde
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:34 schreef Pippien het volgende:
Als Mo echt zo graag genomineerd had willen staan, had gezegd dat ze weigerde te nomineren. Of ze stapt alsnog op, in de hoop iemand te redden.
Anders klopt al dat geschreeuw niet meer natuurlijkquote:
En dat geloof je echt? Ze wilde weg en nu mag ze niet weg. Ach, laat ook maar, er klopt niks van maar dat wisten we al. Het is gewoon exit Karim, terwijl die janksnol lekker blijft zitten.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:36 schreef Coos het volgende:
Vrijdagavond allemaal zuipen op kosten van Soury.![]()
![]()
Euh dus je vind dat hier niet genoeg reacties zijn en knalt lukraak reacties van twitter hier neer?quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:36 schreef Coos het volgende:
Vrijdagavond allemaal zuipen op kosten van Soury.![]()
![]()
Jah dat is echt jammer.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dat geloof je echt? Ze wilde weg en nu mag ze niet weg. Ach, laat ook maar, er klopt niks van maar dat wisten we al. Het is gewoon exit Karim, terwijl die janksnol lekker blijft zitten.
Ja dat geloof ik echt dat, het is gewoon een lekkere naaistreekquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dat geloof je echt? Ze wilde weg en nu mag ze niet weg. Ach, laat ook maar, er klopt niks van maar dat wisten we al. Het is gewoon exit Karim, terwijl die janksnol lekker blijft zitten.
Ze wil toch, wat is daar de lol nou weer van?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:38 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Jah dat is echt jammer.
De stem had moeten zeggen dat ze naar huis moest omdat de sleutel pastte
Dat wij er ook vanaf zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze wil toch, wat is daar de lol nou weer van?
Schrijf jij het script voor SST?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:31 schreef flugeltje het volgende:
[Conspiricy-modus]
Mo is gebrieft. Ze nomineert de populairste bewoners en genereert daardoor veel bel- en SMSinkomsten... Op het moment surpreme verliest Karim, máár besluit Mo toch te vertrekken en mag Karim blijven....
[/conspiricy modus]
Je kan al sms'en op geer hoorquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:41 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Dat wij er ook vanaf zijn.
Moeten er toch steeds naar kijken
Achterachterachterneef van Joop . De arme tak.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Who the fuck is marcel van het einde
Maar natuurlijk!quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:49 schreef Pablolaatje het volgende:
Lieve mensen, stemmen jullie op mijn vent Gerebeer?? Wordt zeer gewaardeerd!!
Als ik zou stemmen, zou het op Gerard zijn . Fijne vent heb jequote:Op dinsdag 26 april 2011 20:49 schreef Pablolaatje het volgende:
Zo heeft iedereen zijn voorkeur. Eigenlijk zijn er geen verliezers meer.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:48 schreef nancyx1981x het volgende:
Bleghh ik weet nu al dat Jo alles gaat doen voor de stemmen, medelijden en beetje zielig gaat zitten janken bij Flip!!
Laat Jo lekker dr koffers pakken:)
Hij wil niet eens vertellen wat hij met die ton gaat doen als hij wintquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:49 schreef Pablolaatje het volgende:
Wat schuift het?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:49 schreef Pablolaatje het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |