Gouden combinatie!quote:
Secret Fail Storyquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:26 schreef Ferdo het volgende:
Ja hoor, Mo mag drie bewoners nomineren.
En mag blijven.
Domme kut snapt toch wel dat je niet een spel moet winnen! Wat een domme kut zegquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:28 schreef danilel het volgende:
Ik vind wel dat Mo het meest gemindfuckt word..........
Is ook de enige die daar in trapt :pquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:28 schreef danilel het volgende:
Ik vind wel dat Mo het meest gemindfuckt word..........
Okeequote:Op dinsdag 26 april 2011 20:29 schreef Soury het volgende:
Ruud [ afbeelding ] Maar eerlijk is eerlijk vrijdagochtend als ze er nog is
Het is niet te geloven.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:28 schreef beequeen het volgende:
Hoe verrassend en die jankerd mag blijven. Ga dan naar huis, NU.
sharon is niet genomineerdquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:30 schreef markna het volgende:
sjuus tot donderdag waar we afscheid nemen van ik zeg sjerren
knap als ze niet genomineerd staanquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:30 schreef markna het volgende:
Heb jij ooit gestemd dan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:30 schreef De_Rennies het volgende:
saboteren die handel, gewoon NIET STEMMEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dan is er nog wel een flinke twist nodig want die staat niet genomineerd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:30 schreef markna het volgende:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:28 schreef Beaudelaire het volgende:
Geniaal moment.
"Monique, je mag NIET jezelf nomineren."
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:30 schreef markna het volgende:
edit
sjuus tot donderdag waar we afscheid nemen van ik zeg karim
Dat zou heel knap zijn aangezien die niet genomineerd is...quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:30 schreef markna het volgende:
i hope so........quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:31 schreef flugeltje het volgende:
[Conspiricy-modus]
Mo is gebrieft. Ze nomineert de populairste bewoners en genereert daardoor veel bel- en SMSinkomsten... Op het moment surpreme verliest Karim, máár besluit Mo toch te vertrekken en mag Karim blijven....
[/conspiricy modus]
Ik weet niet hoe ze dit gaat oppikkenquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:30 schreef Gert het volgende:
Nu zelf weglopen kost geld hè, daarom doet ze het niet.
Maar ze wilde toch weg, alleen wilde ze een nominatie meemaken om te kijken hoe Nederland over haar denkt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:30 schreef Gert het volgende:
Beter ene koffer met onbekende inhoud (gewoon 1 euro dan) aanbieden aan mo, je mag nu oprotten, andere 3 zijn safe in de liveshow donderdag ofzoquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:30 schreef Gert het volgende:
Dat wordt dan een linkje naar Fok!quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar ze wilde toch weg, alleen wilde ze een nominatie meemaken om te kijken hoe Nederland over haar denkt.
Dan is het helemaal geslaagd natuurlijkquote:
Die krijgt morgen gewoon een wildcard hoorquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:28 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Gouden combinatie!
Bye bye Jo...oh wacht, die wordt er wel ingehouden.
Zoiets jaquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:33 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Die krijgt morgen gewoon een wildcard hoor
Ze wilde haarzelf kiezen toch?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar ze wilde toch weg, alleen wilde ze een nominatie meemaken om te kijken hoe Nederland over haar denkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |