En is dat iets wat wij nog gaan meemaken?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De regering financiert haar eigen economische groei, dat zet zich niet door.
Een 'crash' is onvermijdelijk, of anders een revolutie omdat de bevolking weigert onderheven te zijn aan dergelijke inflatiecijfers.
Had er dan de Tankman neergezet.quote:
Zeker.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En is dat iets wat wij nog gaan meemaken?
Ik wil er nu een van Verhagen en Liebermanquote:
Ik gok dat ik nog geen 40 benquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En is dat iets wat wij nog gaan meemaken?
En wie gaat dan de positie van China overnemen? India?quote:
For Mother Russia. Bazilie is ook een goede kanshebber.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En wie gaat dan de positie van China overnemen? India?
Waarom zou die positie overgenomen moeten worden?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als de EU wil samenwerken, ligt daar een grote toekomst. VS zal dan wel focussen op uiteenspelen EU.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nog zo'n goed plan van de VS.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:09 schreef JoaC het volgende:
[..]
Als de EU wil samenwerken, ligt daar een grote toekomst. VS zal dan wel focussen op uiteenspelen EU.
Mooi metafoor: weliswaar erg groot, maar gezond is het nietquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat zijn deels stuivertjes en deels kosten die A niets voorstellen en B niet te berekenen zijn.
Nou, het rete goedkoop produceren en assembleren van speelgoed en dat soort prelarie, en vergeet ook de confectie niet. En je kunt er donder op zeggen dat de overheid daar fors investeert in onderwijs en educatie omdat dat garant staat voor stabiele toekomst. Want met alleen dingetjes maken kom je er niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom zou die positie overgenomen moeten worden?
Welke "rol" speelt China nu dan, behalve een regionale kwakzalver die vooral veel meuk exporteert?
Met wie wil samenwerken?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:09 schreef JoaC het volgende:
[..]
Als de EU wil samenwerken, ligt daar een grote toekomst. VS zal dan wel focussen op uiteenspelen EU.
Ik heb mijn profielwerkstuk gedaan over files dus ik weet daar wel het eea van. Jij miskent gewoon het profijt wat wij hebben van de transport die gigantisch veel bijdraagt aan de economie.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:10 schreef Zeeland het volgende:
[..]
![]()
Dat gaat niet om stuivertjes, maar om miljarden euro's.
Ja maar globaal stellen ze vrij weinig voor, behalve hun enorme honger naar grondstoffen en walgelijk beleid om al het resterende geld in nationaliserende potjes te stoppen en overzees in vastgoed, grondstoffen en het bedrijfsleven te dumpen, alsmede obligaties.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou, het rete goedkoop produceren en assembleren van speelgoed en dat soort prelarie, en vergeet ook de confectie niet. En je kunt er donder op zeggen dat de overheid daar fors investeert in onderwijs en educatie omdat dat garant staat voor stabiele toekomst. Want met alleen dingetjes maken kom je er niet.
Met zichzelf, je hebt een aantal gekken zonder geopolitieke kennis die zichzelf in de voeten schieten, maar ze komen onder andere voor het Vlaams belang op, en zijn soms Echte Finnen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou, het rete goedkoop produceren en assembleren van speelgoed en dat soort prelarie, en vergeet ook de confectie niet. En je kunt er donder op zeggen dat de overheid daar fors investeert in onderwijs en educatie omdat dat garant staat voor stabiele toekomst. Want met alleen dingetjes maken kom je er niet.
[..]
Met wie wil samenwerken?
Ik gok op prullaria, voor zover mijn php woordenboek uitsluitsel bied.quote:
Zou kunnenquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik gok op prullaria, voor zover mijn php woordenboek uitsluitsel bied.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |