Vind ik ookquote:
Hij kreeg tegen feyenoord een onterechte kaart en die is geseponeerdquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:32 schreef sharr het volgende:
Ik begreep al niet Engelaar rood en seponeren.
De bierhalende bitch is gesignaleerdquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:32 schreef sharr het volgende:
Ik begreep al niet Engelaar rood en seponeren.
En kaasstengels met chili sausquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:32 schreef Ragboer het volgende:
Sharr, doe eens bier halen en bitterballen in de frituur gooien!
Maar jij bent de enige vrouw in het topic. Dus is het jouw taak.quote:
Natuurlijk Beach!quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:33 schreef Beach het volgende:
Sharr, wil je alsjeblieft een biertje pakken voor me?
Kijk heren, zo doe je dat. Gewoon netjes vragen.quote:
Ik heb oneindig veel sigaretten voor je om terug te betalen tochquote:
Precies. En niet fluiten voortaan.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Kijk heren, zo doe je dat. Gewoon netjes vragen.
Mag wel, dan ga je gewoon extra hard genieten van alles tochquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:34 schreef killerbee911 het volgende:
Heuj ik mag helemaal geen bier omdat medicijnen![]()
ik zat net net denken goh ik ga maar eens een biertje opentrekken
HAHAHA!quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:34 schreef killerbee911 het volgende:
oh oke, welk biertje wil je?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:34 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik heb oneindig veel sigaretten voor je om terug te betalen tochall you can smoke garantie hier
Medicijnen welke?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:34 schreef killerbee911 het volgende:
Heel veelquote:
Nou zullen we het maar niet doenquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:34 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Mag wel, dan ga je gewoon extra hard genieten van alles toch![]()
Haquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:56 schreef killerbee911 het volgende:
Codeine, Vaag middel, Vaag middel , Cetrizine, Vaag pijnstil middel
Ik doe mee.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:55 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Ontsteking in voet omdat iemand in de sportschool een gewicht erop liet vallen en me poot open spattehooikoorts en een hoest waar ik niet vanaf kom
Eerst een nakkie speed.quote:
Dankuquote:
Zolang ik geld krijg. Hoi Piel.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:38 schreef mc-Piel het volgende:
Dus mensen hier proberen mijn zusje als slaaf te gebruiken?..
Dat mag hoor, maar het gaat je wel geld kosten!
Gast, bij voetbal hoort de vrouw bier te halen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:38 schreef mc-Piel het volgende:
Dus mensen hier proberen mijn zusje als slaaf te gebruiken?..
Dat mag hoor, maar het gaat je wel geld kosten!
Ñee joh, gewoon lekka nakkie sossa in me neus vriend.quote:
Niet als het mijn zusje is.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:38 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Gast, bij voetbal hoort de vrouw bier te halen.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:40 schreef sharr het volgende:
En ik heb vandaag Angry Birds gedaan op een iPad en dat was ook wel leuk.Dus oke oke, ik doe ook wel bitterballen.
Piraten drinken Piraat...quote:
Ik heb Angry Birds uitgespeeld op mijn iPadquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:40 schreef sharr het volgende:
En ik heb vandaag Angry Birds gedaan op een iPad en dat was ook wel leuk.Dus oke oke, ik doe ook wel bitterballen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en doe je ook kaasstengels ?
2+2=5 met heel erg grote waardes van 2
Blijf Godverdomme van me bier af vuile kuthoer BAM
Angry Birdsquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:40 schreef sharr het volgende:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:42 schreef mc-Piel het volgende:
Maar angry birds is eigenlijk gewoon een rip-off van wat ooit mijn favoriete spelletje was!
Crazy Penguin!!!
Dat jaquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:42 schreef mc-Piel het volgende:
Maar angry birds is eigenlijk gewoon een rip-off van wat ooit mijn favoriete spelletje was!
Crazy Penguin!!!
quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:41 schreef Henkie94 het volgende:
Sharr, kun je voor mij eens een pizza in de oven gooien?
Wat een kutkat eigenlijk als je er lang naar kijktquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:43 schreef K-Cash het volgende:
stap uit de deur, fris als een briesje, outfit scherp en puntig mister spiesjeeeee
Die is zoo vet.quote:
minister spiesjeee puntje sos in de neus 3 vrouwen aan zijn zijde dat wordt een lastige keus maar minister spiesje heeft een ring en die laat hij alle 3 in het gezicht voelen.. degene die het minste loopt te janken mag met minister spiesje kroelenquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:43 schreef K-Cash het volgende:
stap uit de deur, fris als een briesje, outfit scherp en puntig mister spiesjeeeee
Heb je ook Negro Kill 2 er op staan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:44 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb alleen demo van angry birds op mijn iPad. Op iPhone heb ik ze allemaal![]()
Wij zijn dus baas.quote:
En de wedstrijd zelf?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:45 schreef killerbee911 het volgende:
Champions league magazine begint nu
Je mag wel op mijn iPad 2 spelenquote:
Uurtjequote:
quote:
Mooi, kan ik nog wat anders doen in de tussentijd.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:47 schreef sharr het volgende:
Oh god mijn pa heeft een nieuwe chick met een pittig kort kapsel
iPhone, Macbook pro , iPad 2 Applequote:Op dinsdag 26 april 2011 19:47 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik heb ipod nano 2e generatie lekker oldschool
Macbook Pro en iPod Touch 3e generatie hier.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:47 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
iPhone, Macbook pro , iPad 2 Apple
Pittige Pattyquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:47 schreef sharr het volgende:
Al die mensen met negroïde huidskleuren tegenwoordigquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:48 schreef Ragboer het volgende:
Al die jeugd van tegenwoordig met Blackberry's, nektasjes, straattaal, iPads, Twitter en negroïde huidskleuren... Ik doe er niet aan mee.
Oja vergat nog me'n iPod Touch 2gen maar die wordt een beetje afgedanktquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:48 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Macbook Pro en iPod Touch 3e generatie hier.
Hehe.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:49 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Oja vergat nog me'n iPod Touch 2gen maar die wordt een beetje afgedankt
ria en de kidsquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:47 schreef sharr het volgende:
Hij heeft een macbook pro grquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:49 schreef Zeroku het volgende:
Ik heb een iMac, twee Macbook Air, een iPhone 4, een iPad 2, een iPod Touch 4G en een iPod Nano.
Gr Steve J.
Bron?quote:
en niet lang meer te leven ook nogquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:49 schreef Zeroku het volgende:
Ik heb een iMac, twee Macbook Air, een iPhone 4, een iPad 2, een iPod Touch 4G en een iPod Nano.
Gr Steve J.
Ligt eraan. Waarschijnlijk kan het verholpen worden.quote:
Kijk maar terug tijdens 1 van die aankondigingen zegt hij dat hij er zelf 1 heeft en hoe geweldig het wel niet isquote:
'1 van die aankondigingen'.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:52 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Kijk maar terug tijdens 1 van die aankondigingen zegt hij dat hij er zelf 1 heeft en hoe geweldig het wel niet is
Jij kan dat helemaal niet gehoord hebben.quote:
Ik ken het liedje toch swa.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:54 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jij kan dat helemaal niet gehoord hebben.
quote:
Succes met je kisten.quote:
Ik bij nader inzien toch ook welquote:
Juist Emquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:56 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik bij nader inzien toch ook welomdat Edwin van der fucking Sar
![]()
![]()
hij verdient die beker als afsluiting gewoon
Ja dat mag van haarquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:59 schreef killerbee911 het volgende:
Zouden we vanavond vrijstelling krijgen van Klinkie om over voetbal te praten
Alsof zij in haar eentje bepaalt waarover wij pratenquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:59 schreef killerbee911 het volgende:
Zouden we vanavond vrijstelling krijgen van Klinkie om over voetbal te praten
Meid bij mij in de klas voetbalt wel, en op hoog niveau ook. Twee weken terug nog mee gevoetbald, meteen afgeleerdquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:02 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ze speelt gewoon bij FC Volendam damesteam en is topscoorder
Ja dat doet wel ff pijn natuurlijk van zo'n dame verliezenquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Meid bij mij in de klas voetbalt wel, en op hoog niveau ook. Twee weken terug nog mee gevoetbald, meteen afgeleerd.
Ja da's waarquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:00 schreef Beach het volgende:
[..]
Alsof zij in haar eentje bepaalt waarover wij praten
Je kan nog doelman wordenquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:05 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja dat doet wel ff pijn natuurlijk van zo'n dame verliezenmaarja laatste keer dat ik voetbalde op een veldje gelijk aan een normaal voetbalveld zat ik ook naar adem te happen na 10 minuten dus die jeugddroom heb ik ook maar laten varen
![]()
Naja, is wel een toffe dame. Dus dan mag dat wel een keerquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:05 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja dat doet wel ff pijn natuurlijk van zo'n dame verliezenmaarja laatste keer dat ik voetbalde op een veldje gelijk aan een normaal voetbalveld zat ik ook naar adem te happen na 10 minuten dus die jeugddroom heb ik ook maar laten varen
![]()
Je buurvrouw zit gewoon keihard aan de Widowquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:06 schreef Ragboer het volgende:
Dikke fik hier, rookpluimen alles. Ik denk een bosbrand ofzo.
Ja regio Utreg ook code rood hequote:Op dinsdag 26 april 2011 20:06 schreef Ragboer het volgende:
Dikke fik hier, rookpluimen alles. Ik denk een bosbrand ofzo.
Hier bij ons ook code roodquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:06 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Ja regio Utreg ook code rood he
Woddan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:08 schreef mc-Piel het volgende:
Ragboer, ken ik ff 89 euro van je lenen?
Bij mij niet ook al woon ik in de duinenquote:
Ik ben ziekquote:
Moet ff iets kopen om meer karpers te kunnen vangen mangg..quote:
Jailbait?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:12 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Moet ff iets kopen om meer karpers te kunnen vangen mangg..
Mais non, een rod pod ( standaard voor de hengels).quote:
Oquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:13 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Mais non, een rod pod ( standaard voor de hengels).
Code rood, droogte alles enzo.quote:
Hoy.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Spankjen
[..]
Zero
[..]
Whollaaaa, alles spang dan jongeh
Kan gebeuren toch.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:17 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hoin Bietsjee
[..]
Hihi, je deed met y alles, gekkie.
[..]
Hoin Ghetti
Ik heb geen spangas gezien vandaag nee maar jij spreekt al echt Veenendaals hoor ik welquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Spankjen
[..]
Zero
[..]
Whollaaaa, alles spang dan jongeh
DWANGBUIS KAPOTTTTquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:17 schreef K-Cash het volgende:
OMG ALLE INSTANTIES AAN DEK OMG QUARANTAINE ALLES
Joah.quote:
Mwhehequote:Op dinsdag 26 april 2011 20:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik heb geen spangas gezien vandaag nee maar jij spreekt al echt Veenendaals hoor ik wel![]()
![]()
Brand?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:17 schreef Ragboer het volgende:
Volgens begint het weer op te laaien enzo, fucking veel (zwarte) rook ineens.
Volgens Twitter is er een schuurbrand in Zeist......quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:17 schreef Ragboer het volgende:
Volgens begint het weer op te laaien enzo, fucking veel (zwarte) rook ineens.
Ik ben niet in Lunetten.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:18 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hij zit keihard drugs te roken ik zou er wat van zeggen hoor
Als je wilt praten, kan dat altijd he.quote:
Drugsquote:
Blowen.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:21 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ze is keihard hoorze deelt niks meteen die hele joint weg
Snuiven met Appelquote:
Echt al een paar maandenquote:
Jepquote:
Okok Paddo's danquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Kan het ook gewoon iets anders zijn.
Theedrinken?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Samen een pilletje slikkenquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Broeder, moet je nog wat blauwe mitsu's hebben?quote:
XTCquote:
Jij bent ook een saaie zeg.quote:
genoeg ruimte in die bakquote:
Nee hoor Appeltje dat is verstandigquote:
Dankje.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:32 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Nee hoor Appeltje dat is verstandig
Heuj dat zou ik vorig jaar doen maar ging niet doorquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:32 schreef mc-Piel het volgende:
Hmm, zal ik het doen? Zal ik het doen?
6 dagen op karper vakantie met 'n maatje in Augustus.
Abbey lake in Frankrijk
Je vistquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:33 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Heuj dat zou ik vorig jaar doen maar ging niet door
Jazekerquote:
al vind ik vissen echt gayquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:32 schreef mc-Piel het volgende:
Hmm, zal ik het doen? Zal ik het doen?
6 dagen op karper vakantie met 'n maatje in Augustus.
Abbey lake in Frankrijk
Nice, ik word dat gezeik over betaalwateren een beetje zat.quote:
bierie doen met beaquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:35 schreef sharr het volgende:
Waar gaan jullie heen met koninginnenacht?
A'damquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:35 schreef sharr het volgende:
030quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:35 schreef sharr het volgende:
Er zit een verschil tussen vissen en vissenquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:35 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
al vind ik vissen echt gay
zal het vast tof zijn voor jou
Begrijp me niet vekeerd, ik ben blij met jou soort volkquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:36 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen vissen en vissen!
Dit gaat er iets anders aan toe.
true daarom gingen wij ook nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:35 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Nice, ik word dat gezeik over betaalwateren een beetje zat.
Die beesten daar hebben het 1000 maal beter dan de gemiddelde hollandse karper in een cultuurwatertje.
Openbaar in Frankrijk lijkt me gaaf, maar het is mij teveel gedoe met vergunningen aanvragen ed.
Ook zie ik het niet zo zitten om openbaar te gaan in een ander land ivm. berovingen en diefstal.
Werken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:35 schreef sharr het volgende:
Ik verkoop visquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:36 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Begrijp me niet vekeerd, ik ben blij met jou soort volk
Want Vis
Haha ik eet ook nooit zelf gevangen vissenquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:38 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik verkoop vis
Ik eet vis
Ik kweek vis
Ik verzorg vis
Ik vang vis.
Ik leef voor vissen
Maar vissen die ik zelf vang zal ik nooit eten.
A'dam... daar moet je wezen..quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:38 schreef sharr het volgende:
Ragboer waar moet ik wezen in Utrecht met Koninginnenacht en Koninginnedag?
Nou, lekker met 50.000 man op een plein staan. ZO LEUKquote:
Datdus, ik deed vroeger veel aan roofvissen. We hebben hier naast het chinese restaurant een mooie steiger zitten. Ik trok er regelmatig snoeken en snoekbaarzen uit, kwam er zo'n gekke chinees op me afgerend: '' Kope kope? Mag ik vis kope?''quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:39 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Haha ik eet ook nooit zelf gevangen vissenkan dat gewoon echt niet
Meer dan 50.000..quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nou, lekker met 50.000 man op een plein staan. ZO LEUK.
Toen was ik in de vipquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:40 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Meer dan 50.000..
laat dat even duidelijk zijn
en dan krijg je die 538 troepquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:40 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Meer dan 50.000..
laat dat even duidelijk zijn
Ik ben gewoon op straat te vinden, overal en nergens. Paar blikken bier mee en ik zie wel hoe het loopt. Heb nergens kaartjes voor ofzo.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:38 schreef sharr het volgende:
Ragboer waar moet ik wezen in Utrecht met Koninginnenacht en Koninginnedag?
Dan moet je ook niet met K-Nacht in Utrecht zijn.... is altijd dringen daar en tegen elkaar aangeplakt overalquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:41 schreef sharr het volgende:
[..]
Mij te druk. Ben allergisch voor mensen.
Nee ik ook niet. Maar er zijn toch pleinen enzulks.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:41 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik ben gewoon op straat te vinden, overal en nergens. Paar blikken bier mee en ik zie wel hoe het loopt. Heb nergens kaartjes voor ofzo.
Domplein, Neude en Oudegracht zal wel wat zijn. Overal wel eigenlijk.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:42 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Maar er zijn toch pleinen enzulks.
TV AAN GODNONDEJU.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:46 schreef Omdatappel het volgende:
En ik moet werken op Koninginnedag. Hoera.
Ik ookquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:46 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ookquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:46 schreef Omdatappel het volgende:
Drukte enzo hé. Het is ook kut.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:49 schreef HappyBob het volgende:
Koninginnendag lekker chillen ergens..weg van die massa. Koninginnennacht denk ik ook steeds meer aan gewoon met wat vrienden barbecueën met wat biertjes erbij. Nu nog steeds brak van het weekend en fucking spierpijn
Pics van zijn dansmoves.quote:
Van het weekend was ik tweede met limbodansenquote:
Hoe diep ben je gezonken?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Van het weekend was ik tweede met limbodansenEerste plek was een meisje..dus geen schande vond ikzelf
Kan je ook paaldansen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Van het weekend was ik tweede met limbodansenEerste plek was een meisje..dus geen schande vond ikzelf
Met welke chick was je nouquote:
Inclusief vocht.quote:
Waarin precies?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:20 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Meisjes waarbij je maar 3 vingers in kan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |