Rutte was een echte liberaal in de tijd dat hij het nog tegen verdonk opnam. Nu schuurt hij keihard tegen de PVV aan om stemmers te stelen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kom op zeg, alsof jij van plan was om op hem te stemmen.
En ik zei het toch, rutte is eerder conservatief dan liberaal
Rutte![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:58 schreef Zolcon het volgende:
[..]
welk debat kijk je? en waarom altijd cohen erbij halen. Het gaat nu over Rutte die iets raars verdedigt. Dan kun je nog zo beïnvloed zijn door GeenStijl dit is gewoon raar en cohen heeft daar vrij weinig mee te maken. Stotterjob wordt oud als grapje.
Ik? Ik heb zijn hele biografie gelezen hoor, en daar kwam duidelijk in naar voren dat het een gelovige jongen is die uit een arbeiders gezin komt waarvan de vader alles in Nederland heeft moeten opbouwen. Ook werd er duidelijk in vermeld dat zijn voorbeelden vooral Churchill Thatcher en Reagan zijn. Dat jij dat eerst niet wilde geloven is toch vooral jouw eigen fout.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo is nu ja, zo was hij niet, verdiep je maar eens in z'n politieke carrière.
Nee, als partijleider van de VVD moet hij beide flanken vertegenwoordigen. En dat doet hij naar behoren.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:05 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Rutte was een echte liberaal in de tijd dat hij het nog tegen verdonk opnam. Nu schuurt hij keihard tegen de PVV aan om stemmers te stelen.
Deze is eerderquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:07 schreef remlof het volgende:
[POLCafe#1883] Waar Rutte is veranderd in een huichelende neocon
Ach, neem het hem niet zo kwalijk. Ik denk dat elke politicus verandert wanneer deze premier wordt. Veel macht, veel verantwoordelijkheden, iedereen probeert je te beïnvloeden, je moet heel veel mensen tevreden houden, en dat 60+ uur per week.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:05 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Rutte was een echte liberaal in de tijd dat hij het nog tegen verdonk opnam. Nu schuurt hij keihard tegen de PVV aan om stemmers te stelen.
Dat viel allemaal wel mee hoor, hij is nooit echt links of puur liberaal geweest. Maar het is ook iemand die zich heel makkelijk aan de situatie aanpast, dat zie je nu met de SGP en de PVV. Maar dat kan over 4 jaar ook wel met GL zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:05 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |