Mijn favoriete afleveringen zijn die in Amerika met indianen en Siegfried & Roy.quote:
Die zijn echt baas jaquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Mijn favoriete afleveringen zijn die in Amerika met indianen en Siegfried & Roy.Van de week zelfs nog zitten kijken
Ik had van het weekend knetter haar tietenpics in het topic gegooid nadat ze zei dat zij geen tietenpics posttequote:
Ik ook op mijquote:
Welke tietenpics? Wil ik dit weten?quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had van het weekend knetter haar tietenpics in het topic gegooid nadat ze zei dat zij geen tietenpics postte
Doe nog esquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had van het weekend knetter haar tietenpics in het topic gegooid nadat ze zei dat zij geen tietenpics postte
Die ze vooral in fobo's had gezetquote:
Ja Paul heeft helemaal in het begin toch een paar keer gedraaid?quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:06 schreef -Datdus- het volgende:
Wilt Paul niet weer eens een keertje draaien??
Schat dat wil je niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe nog esDie heb ik niet gezien! Ik moet vergelijkingsmateriaal hebben
Klopt. Veel 80's maar toen was zijn pc gecrashtquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja Paul heeft helemaal in het begin toch een paar keer gedraaid?
Laatste wat ik weet was dat ie niet kan draaien op zn mac en hem helpen ging nogal uhm moeizaam.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:06 schreef -Datdus- het volgende:
Wilt Paul niet weer eens een keertje draaien??
[ONZ Radio] #1595 - Tjah, het is pasen, eieren eten.... en luisteren..quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
I gave you Blue Waffle. I can handle it
quote:Op zondag 24 april 2011 01:34 schreef _Fanta het volgende:
[..]
je bent gewoon jaloers dat zij wel tieten heeft en jij van die erwtjes
quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[ONZ Radio] #1595 - Tjah, het is pasen, eieren eten.... en luisteren..
In dat topic ergens.
Dit blijft de beste post van dat hele topic
[..]
Hihiquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:09 schreef Popje-popje het volgende:
Zo hupsje je spulletjes zijn opgehaald
Nee. Ik doe lief!!quote:
Ja, was ff proppen maar het zit erinquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi![]()
Doet ie snel. Nu moet ik nog tot morgen wachten
Heeft koelkast nog uhm leuke opmerkingen gemaakt? Je weet wel van die opmerkingen die ik ook al een paar dagen krijg op msnquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:11 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ja, was ff proppen maar het zit erin
Over tieten of bipsen ?quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heeft koelkast nog uhm leuke opmerkingen gemaakt? Je weet wel van die opmerkingen die ik ook al een paar dagen krijg op msn
Die was er niet bijquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heeft koelkast nog uhm leuke opmerkingen gemaakt? Je weet wel van die opmerkingen die ik ook al een paar dagen krijg op msn
Ergerquote:
Blij! Ik ben hetquote:
Spulletjes voor mijquote:
Kennen rensjebree en huppel elkaar?quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:13 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Spulletjes voor hups, die heeft rensjebree hier net opgehaald
Koelkast gaat ze NIET beoordelen. Hij controleert ze.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:13 schreef Royco1 het volgende:
Hups, hoe lang duurt het eigenlijk voordat nummers in draakje staan?
Of moet Koelkast ze allemaal beoordelen?
Rensjebree komt morgen hierheenquote:
Mijn bitrate was goed, die heb ik gecheckt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Koelkast gaat ze NIET beoordelen. Hij controleert ze.
Maar blijkbaar lezen de uploaders niet goed want er is zoveel wat gewoon niet aan de eisen voldoet en er dus gewoon niet inkomt
Ik ga het meteen doorgeven aan hemquote:
Ohw... Best een faalquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[ONZ Radio] #1595 - Tjah, het is pasen, eieren eten.... en luisteren..
In dat topic ergens.
Dit blijft de beste post van dat hele topic
[..]
Ik sta nog op 3 uit 3quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Koelkast gaat ze NIET beoordelen. Hij controleert ze.
Maar blijkbaar lezen de uploaders niet goed want er is zoveel wat gewoon niet aan de eisen voldoet en er dus gewoon niet inkomt
Heb er 31 geupload.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:17 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik sta nog op 3 uit 3![]()
Staan er allemaal in, maar het duurt ook even Royco
quote:
Hoe kom je daar nou bijquote:
Het duurt even en er is echt heel veel wat er gewoon niet in komt vanwege kbps of vbr of missende tags.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:17 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik sta nog op 3 uit 3![]()
Staan er allemaal in, maar het duurt ook even Royco
Ja ikquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:19 schreef Myraela het volgende:
Wie wil met koninginnendag hier komen BBQ'en?
Ik nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:19 schreef Myraela het volgende:
Heel graag!!quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:19 schreef Myraela het volgende:
Ja... Weet ik nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
[..]
Hoe kom je daar nou bij
[..]
Het duurt even en er is echt heel veel wat er gewoon niet in komt vanwege kbps of vbr of missende tags.
Gewoon goed lezen!
Gaan ze je vast zetten?quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heel graag!!
Maar ik zit gevangen in Emmen
Ik ben in Amsterdamquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:19 schreef Myraela het volgende:
Ik ga denk ik zelf de stad in hier, maar mijn stiefbroers gaan hier BBQen, geen zin alleen tussen hun en hun vrienden te zitten.quote:
Ik zag dat jaquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:23 schreef Rensjebree het volgende:
Ik heb in de brievenbus gekakt van koelkast en popje! Was lekker!
Is je UI Myrawhata?quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga denk ik zelf de stad in hier, maar mijn stiefbroers gaan hier BBQen, geen zin alleen tussen hun en hun vrienden te zitten.
Kan ik me voorstellen... Geen leuke knullen erbij, toevallig?quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga denk ik zelf de stad in hier, maar mijn stiefbroers gaan hier BBQen, geen zin alleen tussen hun en hun vrienden te zitten.
Te jong, allemaal rond de 20-23.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen... Geen leuke knullen erbij, toevallig?
Beaverquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
"Ik ben Hantaywee Tayanita, dat betekent Faithful Young Beaver."
Mijn indianen naam..
Beaverquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
"Ik ben Hantaywee Tayanita, dat betekent Faithful Young Beaver."
Mijn indianen naam..
Kind gaat optreden in Emmen dus ik moet wel in Emmen blijvenquote:
Jij kaklaarsquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:23 schreef Rensjebree het volgende:
Ik heb in de brievenbus gekakt van koelkast en popje! Was lekker!
Ach het altijd bruisende Emmen is ook gezellig hequote:Op dinsdag 26 april 2011 17:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kind gaat optreden in Emmen dus ik moet wel in Emmen blijven
Oh, die zijn nog geen van allen goed in bed. Verstandigquote:
Ja dat zei koelkast en ik snap echt niet wat jullie bedoelen maar: HAHAquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:27 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Dr zaten ook nog een paar stukjes neger in
In de achterbak ja... stuk of 6 in stukjes (eigenlijk ben ik de tel kwijt)quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:27 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Dr zaten ook nog een paar stukjes neger in
Daaromquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, die zijn nog geen van allen goed in bed. Verstandig
Nopequote:Op dinsdag 26 april 2011 17:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach het altijd bruisende Emmen is ook gezellig he
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Had je ze aangereden?quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:27 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
In de achterbak ja... stuk of 6 in stukjes (eigenlijk ben ik de tel kwijt)
Die kun je nog wel precies leren hoe het wel moetquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jullie maken mij belachelijk hequote:Op dinsdag 26 april 2011 17:29 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ja... alleen die fietsen zonder remmen heb ik laten liggen!
Ik heb geen idee hoe oud jij bentquote:
Dat mag iemand anders doenquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die kun je nog wel precies leren hoe het wel moet
nounouquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:30 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ik maak er helemaal kapot! Ze gaat in stukjes!
Huppel houdtt van ruw, maar je kan het ook overdrijvenquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:30 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Droommanquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:30 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huppel houdtt van ruw, maar je kan het ook overdrijven
quote:
Als je een vent hebt die goed is in bed, kan je 'm altijd perfectionerenquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je wil dat iets goed gebeurt moet je het zelf doen
Ghehequote:Op dinsdag 26 april 2011 17:35 schreef Zokunen het volgende:
En toen ik dat plaatje zocht kwam ik er achter dat vuistinjekut.nl ook nog bestaat
Truequote:Op dinsdag 26 april 2011 17:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je een vent hebt die goed is in bed, kan je 'm altijd perfectioneren
Je kunt het zo gek niet verzinnen bijna of het bestaat.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:35 schreef Zokunen het volgende:
En toen ik dat plaatje zocht kwam ik er achter dat vuistinjekut.nl ook nog bestaat
Eens. Maar als het vanaf het begin faalt en verder toch geen verliefdheid is, ga ik er geen tijd in stoppen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je een vent hebt die goed is in bed, kan je 'm altijd perfectioneren
Ik kreeg hele rare MI'squote:
Nomnomnomquote:
Datquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eens. Maar als het vanaf het begin faalt en verder toch geen verliefdheid is, ga ik er geen tijd in stoppen.
Samzz en ik willen wel meequote:Op dinsdag 26 april 2011 17:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Weinig, zo eten en dan naar een bierproeverij
What about you?!
De MI blijft raarquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:39 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
umm hij is voor mijn linker wijsvinger.. die is kapot!
Een bierproeverijquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Weinig, zo eten en dan naar een bierproeverij
What about you?!
Dat ga ik echt NET niet reddenquote:
Maar een beautydagje heb jij toch heel niet nodig?quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een bierproeverij
Ik ben aan 't lezen, fokken en een beautydagje aan 't plannen
Een beautydagje ? Als in sauna, nagels shizzle, maskertje en dat soort rotzooi?quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een bierproeverij
Ik ben aan 't lezen, fokken en een beautydagje aan 't plannen
Goed bezigquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:41 schreef Myraela het volgende:
Zie mij al 2 uur keihard aan het leren zijn en een samenvatting maken! Ik heb al
"Hoofdstuk 1: Wat is marketing? "
De MI blijft echt ernstig foutquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:41 schreef Rensjebree het volgende:
Gevonden onder het bed... nu kan de vinger weer even rusten!
Marketing (of: vermarkten, vermarkting) is het proces van het creëren en leveren van waarde. Traditioneel werd marketing gezien als het geheel van alle activiteiten die erop gericht zijn de ruil van producten of diensten te bevorderenquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:41 schreef Myraela het volgende:
Zie mij al 2 uur keihard aan het leren zijn en een samenvatting maken! Ik heb al
"Hoofdstuk 1: Wat is marketing? "
Facial, Brazillian wax, sauna en massage. Ongeveer zoietsquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een beautydagje ? Als in sauna, nagels shizzle, maskertje en dat soort rotzooi?
FOK! helpt je met allesquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Marketing (of: vermarkten, vermarkting) is het proces van het creëren en leveren van waarde. Traditioneel werd marketing gezien als het geheel van alle activiteiten die erop gericht zijn de ruil van producten of diensten te bevorderen
Hoofdstuk 1 : Check.
!Next
Brazillian wax ja? Doet dat net zo'n pijn als ik denk?quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Facial, Brazillian wax, sauna en massage. Ongeveer zoiets
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:41 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Maar een beautydagje heb jij toch heel niet nodig?
Tof. En is dat vóór of na onze 1e date?quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Facial, Brazillian wax, sauna en massage. Ongeveer zoiets
Is maar ff?quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Brazillian wax ja? Doet dat net zo'n pijn als ik denk?
dat is mooi kort en krachtigquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Marketing (of: vermarkten, vermarkting) is het proces van het creëren en leveren van waarde. Traditioneel werd marketing gezien als het geheel van alle activiteiten die erop gericht zijn de ruil van producten of diensten te bevorderen
!Next
Was het maar zo simpel.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
!Next
Daar ga ik achter komenquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Brazillian wax ja? Doet dat net zo'n pijn als ik denk?
Afhankelijk van wanneer die plaats vindt, ervoor of ernaquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tof. En is dat vóór of na onze 1e date?
Nou ik weet nog dat er toen een hechting om een haartje was geknoopt. Toen ze die hechting eruit trokken was dat echt GEEN prettig gevoel.quote:
Ohja dat vertelde jequote:Op dinsdag 26 april 2011 17:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou ik weet nog dat er toen een hechting om een haartje was geknoopt. Toen ze die hechting eruit trokken was dat echt GEEN prettig gevoel.
En dat was ook niet maar ff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |