Mijn favoriete afleveringen zijn die in Amerika met indianen en Siegfried & Roy.quote:
Die zijn echt baas jaquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Mijn favoriete afleveringen zijn die in Amerika met indianen en Siegfried & Roy.Van de week zelfs nog zitten kijken
Ik had van het weekend knetter haar tietenpics in het topic gegooid nadat ze zei dat zij geen tietenpics posttequote:
Ik ook op mijquote:
Welke tietenpics? Wil ik dit weten?quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had van het weekend knetter haar tietenpics in het topic gegooid nadat ze zei dat zij geen tietenpics postte
Doe nog esquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had van het weekend knetter haar tietenpics in het topic gegooid nadat ze zei dat zij geen tietenpics postte
Die ze vooral in fobo's had gezetquote:
Ja Paul heeft helemaal in het begin toch een paar keer gedraaid?quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:06 schreef -Datdus- het volgende:
Wilt Paul niet weer eens een keertje draaien??
Schat dat wil je niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe nog esDie heb ik niet gezien! Ik moet vergelijkingsmateriaal hebben
Klopt. Veel 80's maar toen was zijn pc gecrashtquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja Paul heeft helemaal in het begin toch een paar keer gedraaid?
Laatste wat ik weet was dat ie niet kan draaien op zn mac en hem helpen ging nogal uhm moeizaam.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:06 schreef -Datdus- het volgende:
Wilt Paul niet weer eens een keertje draaien??
[ONZ Radio] #1595 - Tjah, het is pasen, eieren eten.... en luisteren..quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
I gave you Blue Waffle. I can handle it
quote:Op zondag 24 april 2011 01:34 schreef _Fanta het volgende:
[..]
je bent gewoon jaloers dat zij wel tieten heeft en jij van die erwtjes
quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[ONZ Radio] #1595 - Tjah, het is pasen, eieren eten.... en luisteren..
In dat topic ergens.
Dit blijft de beste post van dat hele topic
[..]
Hihiquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:09 schreef Popje-popje het volgende:
Zo hupsje je spulletjes zijn opgehaald
Nee. Ik doe lief!!quote:
Ja, was ff proppen maar het zit erinquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi![]()
Doet ie snel. Nu moet ik nog tot morgen wachten
Heeft koelkast nog uhm leuke opmerkingen gemaakt? Je weet wel van die opmerkingen die ik ook al een paar dagen krijg op msnquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:11 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ja, was ff proppen maar het zit erin
Over tieten of bipsen ?quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heeft koelkast nog uhm leuke opmerkingen gemaakt? Je weet wel van die opmerkingen die ik ook al een paar dagen krijg op msn
Die was er niet bijquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heeft koelkast nog uhm leuke opmerkingen gemaakt? Je weet wel van die opmerkingen die ik ook al een paar dagen krijg op msn
Ergerquote:
Blij! Ik ben hetquote:
Spulletjes voor mijquote:
Kennen rensjebree en huppel elkaar?quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:13 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Spulletjes voor hups, die heeft rensjebree hier net opgehaald
Koelkast gaat ze NIET beoordelen. Hij controleert ze.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:13 schreef Royco1 het volgende:
Hups, hoe lang duurt het eigenlijk voordat nummers in draakje staan?
Of moet Koelkast ze allemaal beoordelen?
Rensjebree komt morgen hierheenquote:
Mijn bitrate was goed, die heb ik gecheckt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Koelkast gaat ze NIET beoordelen. Hij controleert ze.
Maar blijkbaar lezen de uploaders niet goed want er is zoveel wat gewoon niet aan de eisen voldoet en er dus gewoon niet inkomt
Ik ga het meteen doorgeven aan hemquote:
Ohw... Best een faalquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[ONZ Radio] #1595 - Tjah, het is pasen, eieren eten.... en luisteren..
In dat topic ergens.
Dit blijft de beste post van dat hele topic
[..]
Ik sta nog op 3 uit 3quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Koelkast gaat ze NIET beoordelen. Hij controleert ze.
Maar blijkbaar lezen de uploaders niet goed want er is zoveel wat gewoon niet aan de eisen voldoet en er dus gewoon niet inkomt
Heb er 31 geupload.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:17 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik sta nog op 3 uit 3![]()
Staan er allemaal in, maar het duurt ook even Royco
quote:
Hoe kom je daar nou bijquote:
Het duurt even en er is echt heel veel wat er gewoon niet in komt vanwege kbps of vbr of missende tags.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:17 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik sta nog op 3 uit 3![]()
Staan er allemaal in, maar het duurt ook even Royco
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |