abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95998922
Dag allemaal,

Bij ons zomer verblijf hebben wij op dit moment een schuur van 4m2 met daar aanvast een wc van 1m2. Nu mogen wij een schuur van maximaal 8m2 plaatsen. Het liefste willen wij zowel de wc als een douche gaan plaatsen in de schuur maar zitten erg te twijfelen hoe de opzet er uit zou moeten zien.

Mijn idee:
Schuur van 4x2. 2m2 te gebruiken voor zowel wc als douche en deze te voorzien van een aparte deur. Dus 1 deur voor douche en wc en 1 voor de schuur zelf.

Mijn vriendin denkt dat het beter zou zijn als de wc 1m2 wordt met een aparte deur en het douche gedeelte in de schuur zelf te verwerken.

De ligging van de schuur is iets wat beperkt aangezien we alleen op de plek van het huidige schuurtje iets nieuws mogen plaatsen en wij daar maximaal 2.5x4m2 aan ruimte hebben.

Heeft iemand een idee, wil je meer weten? Ik lees het wel. Tnx

[ Bericht 0% gewijzigd door Chandler op 26-04-2011 16:30:01 (m3 is m2) ]
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_96000938
Begin met een tekening van beide opties?

http://www.floorplanner.com/
Klussen deel 1 en 2
pi_96001029
Ik kan het niet tekenen, maar een schuur van 2,5 bij 3,2 plaatsen.
Je Douche/wc een ruimte maken van 2,5 bij 0,9. (Smalle) deur ongeveer in het midden, iets meer naar de wc van die 2,5 meter dan douche aan de ene kant en wc aan de andere kant. De deur dan zo plaatsen dat je een 90x90 douchebak kunt hebben deur 70 a 80 breed heb je 80 a 90 cm voor de WC. Het is klein, maar ik zou wat varianten in die richting proberen.
Dan heb je nog een 2x2,5 voor de schuur over.

Tipje, je hebt ook "korte WC´s" die dus wat minder ver naar voren komen. En wc´s met losse stortbak die je aan de muur hangt kun je vaak ook wat meer naar achteren plaatsen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')