Waarom?quote:
Lome seksquote:
Ik was niet serieusquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh zo, alsof dit iets nieuws is.
Neuken?.
Lees die laatste zin eensquote:
Jij houdt er niet van, dus neequote:Op dinsdag 26 april 2011 16:06 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Nee, maar even serieus: neuken?
Neequote:
Nou ok, voordeel van de twijfel dan.. omdat het lekker weer isquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee
De secretaresse zit tegen me te zeuren
Mooi zoquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ok, voordeel van de twijfel dan.. omdat het lekker weer is.
het is niet allemaal slecht en evil met mijquote:
Sowieso zijn comedy's met negers bijna nooit leukquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:12 schreef stbabylon het volgende:
Is het jullie ook wel eens opgevallen dat comedy's met rode letters op de poster en een neger in de hoofdrol, echt NOOIT grappig zijn
nee.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:12 schreef stbabylon het volgende:
Is het jullie ook wel eens opgevallen dat comedy's met rode letters op de poster en een neger in de hoofdrol, echt NOOIT grappig zijn
oneens, antineger die je der bentquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sowieso zijn comedy's met negers bijna nooit leuk.
Ja, maar het mooie is, als er op de filmposter niet de acteur staat, maar wel de titel in rode letters, dan kun je hem gewoon laten staan.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sowieso zijn comedy's met negers bijna nooit leuk.
In de 80's en 90's wel (Beverly Hills Cop bijvoorbeeld). Maar Big Momma's of Dr. Doolittle zijn niet, zullen nooit en waren nooit grappig.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:14 schreef rival het volgende:
[..]
nee.
[..]
oneens, antineger die je der bent
vroeger wel he, opaquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In de 80's en 90's wel (Beverly Hills Cop bijvoorbeeld). Maar Big Momma's of Dr. Doolittle zijn niet, zullen nooit en waren nooit grappig.
Is dat zo? Ik kijk nooit comedy's met negers.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:12 schreef stbabylon het volgende:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lees die laatste zin eensMata en zijn creativiteit
halve hoofdrol voor een neger, slechte filmquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:19 schreef Samzz het volgende:
Over Rush Hour gesproken... Ik ga maar weer eens Lethap Weapon kijken
Ga je huis verven of zoquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:21 schreef rival het volgende:
[..]
halve hoofdrol voor een neger, slechte film
Dat noemen ze de White Poster Movies. Die zijn zelden grappig ja.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:12 schreef stbabylon het volgende:
Ja die!quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat noemen ze de White Poster Movies. Die zijn zelden grappig ja.
Wanneer krijg je die?quote:
Kijk, iemand die ook niet van neuken houdt!quote:
Ik vind Chris Rock wel grappigquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:23 schreef stbabylon het volgende:
Daarbij sowieso negers
En nu naar huis!
quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:22 schreef Ang3l het volgende:
Dat noemen ze de White Poster Movies. Die zijn zelden grappig ja.
Wanneer krijg je die?quote:
quote:
Die is echt niet leuk, heb ik van horen zeggenquote:
Jep. Typisch voorbeeld van de White Poster Moviequote:
Ik had donderdag eindelijk de papieren voor de hypotheek binnen... die zijn nu met handtekening weer terug bij de bank.... zodra dat gedeelte is geregeld kunnen we de overdracht doen...quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wanneer krijg je die?Ik moet me namelijk wel een beetje voorbereiden op mijn taak he
Gelukkig zijn er ook nog wel goede films met negersquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jep. Typisch voorbeeld van de White Poster Movie
Oh, dat is nog best snelquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:26 schreef rival het volgende:
[..]
Ik had donderdag eindelijk de papieren voor de hypotheek binnen... die zijn nu met handtekening weer terug bij de bank.... zodra dat gedeelte is geregeld kunnen we de overdracht doen...
Ik gok binnen 3 weken de sleutel te hebben
En dan alle singles naar Purm om je huisje te slopenquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:26 schreef rival het volgende:
[..]
Ik had donderdag eindelijk de papieren voor de hypotheek binnen... die zijn nu met handtekening weer terug bij de bank.... zodra dat gedeelte is geregeld kunnen we de overdracht doen...
is geen goede film nee....quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die is echt niet leuk, heb ik van horen zeggen
American History Xquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er ook nog wel goede films met negers
Die heb ik pasgeleden voor het eerst gezien. Was heel anders dan ik dacht dat ie was.quote:
O vast wel. maar ik vind al die Martin Lawrence, Chris Rock, Eddy Murphy, Tyler Perry films en weet ik hoe ze allemaal heten echt stuk voor stuk pijnlijk onleuk.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er ook nog wel goede films met negers
Nice!quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:26 schreef rival het volgende:
[..]
Beverly hills cop is gewoon classicquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O vast wel. maar ik vind al die Martin Lawrence, Chris Rock, Eddy Murphy, Tyler Perry films en weet ik hoe ze allemaal heten echt stuk voor stuk pijnlijk onleuk.
snel? ik wacht maar en wacht maarquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat is nog best snel
Heb je al een idee wat je met de inrichting wilt doen?
een huis vol fokkers.... verheug me er nu al opquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan alle singles naar Purm om je huisje te slopen![]()
Uhm de housewarming dus
Sindsdien kijk ik anders naar stoeprandenquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heb ik pasgeleden voor het eerst gezien. Was heel anders dan ik dacht dat ie was.
Je moet het mij laten organiseren, vraag maar aan myraelaquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:30 schreef rival het volgende:
[..]
snel? ik wacht maar en wacht maar
Ja, dat heb ik
[..]
een huis vol fokkers.... verheug me er nu al op
Beverly Hills Cop en Coming to America zijn misschien nog wel te pruimen, maar vanaf daar is 't allemaal downhill met Eddie Murphy en al z'n kloontjes.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Beverly hills cop is gewoon classic![]()
Martin Lawrence![]()
Chris Rock als komniek
quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moet het mij laten organiseren, vraag maar aan myraela
Dat stukje heb ik niet gekekenquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sindsdien kijk ik anders naar stoepranden
Ik doelde op je droom hequote:Op dinsdag 26 april 2011 16:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die moet nog wel eens goed over gedaan worden.
niet dus hequote:Op dinsdag 26 april 2011 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moet het mij laten organiseren, vraag maar aan myraela
quote:
Dat zijn van die foute ghetto comediesquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O vast wel. maar ik vind al die Martin Lawrence, Chris Rock, Eddy Murphy, Tyler Perry films en weet ik hoe ze allemaal heten echt stuk voor stuk pijnlijk onleuk.
Het kan tragerquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:30 schreef rival het volgende:
[..]
snel? ik wacht maar en wacht maar
Ja, dat heb ik
[..]
een huis vol fokkers.... verheug me er nu al op
Truequote:Op dinsdag 26 april 2011 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Beverly Hills Cop en Coming to America zijn misschien nog wel te pruimen, maar vanaf daar is 't allemaal downhill met Eddie Murphy en al z'n kloontjes.
Ik vond hem wel erg goed in Dreamgirlsquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Beverly Hills Cop en Coming to America zijn misschien nog wel te pruimen, maar vanaf daar is 't allemaal downhill met Eddie Murphy en al z'n kloontjes.
ja oke maar van mij mag het wel opschieten, kan ik de plafonds witten en de bomen laten verdwijnen!quote:
Weet je al wat je met de vloer gaat doen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:33 schreef rival het volgende:
[..]
ja oke maar van mij mag het wel opschieten, kan ik de plafonds witten en de bomen laten verdwijnen!
nee.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je al wat je met de vloer gaat doen?
Ik ook. Maar dat is de enige, geloof ik.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vond hem wel erg goed in Dreamgirls
O dat trucje is op zich best knap..... maar een film die alleen rust op dat trucje niet. Evenals de Big Momma's House rip-offs van dat trucje. Nog erger.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
True
Al kan ik de verkleed partijen in o.a. Dr Doolittle nog wel waarderen om de creativiteit. Jammer dat de film alleen echt ruk is.
Bomen laten verdwijnen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:33 schreef rival het volgende:
[..]
ja oke maar van mij mag het wel opschieten, kan ik de plafonds witten en de bomen laten verdwijnen!
Homo.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vond hem wel erg goed in Dreamgirls
Die film kijk ik alleen om de poster al nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dat trucje is op zich best knap..... maar een film die alleen rust op dat trucje niet. Evenals de Big Momma's House rip-offs van dat trucje. Nog erger.
Schreeuwerige poep pies en tieten humor.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zijn van die foute ghetto comedies
Je zou Broderskap eens moeten kijken (Brotherhood)quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat stukje heb ik niet gekeken![]()
Maar ik dacht echt dat het echt een pro-nazi film was maar juist niet.
je hebt het nu over de blanke american pie filmsquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Schreeuwerige poep pies en tieten humor.
Ken ik niet, wie weet. Zal het in gedachten houdenquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je zou Broderskap eens moeten kijken (Brotherhood)
Die zijn helemaal om te jankenquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:37 schreef rival het volgende:
[..]
je hebt het nu over de blanke american pie films
En van die high school rommel.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:37 schreef rival het volgende:
je hebt het nu over de blanke american pie films
Donkey!quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dat is de enige, geloof ik.
En the Wavequote:Op dinsdag 26 april 2011 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ken ik niet, wie weet. Zal het in gedachten houden
Mja, animatie hequote:
Neen.quote:
Klopt. Dat bedoelde ik te zeggen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dat trucje is op zich best knap..... maar een film die alleen rust op dat trucje niet. Evenals de Big Momma's House rip-offs van dat trucje. Nog erger.
Ah. Pa en ma zijn ook de bomen aan 't kappen. Vind 't zo zonde, neem ze dan niet, denk ik danquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:38 schreef rival het volgende:
[..]
ja staan 3 boompjes in de achtertuin die sowieso weg moeten...
ze stonden er alquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah. Pa en ma zijn ook de bomen aan 't kappen. Vind 't zo zonde, neem ze dan niet, denk ik dan
Ik geef high school musical er de schuld van dat je nu in heel veel series opeens een musical-aflevering krijgtquote:
Ja, jij had die keuze niet, pa en ma hebben ze zelf geplant.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:40 schreef rival het volgende:
[..]
ze stonden er al
(weet niet van je Pa en Ma)
`Whe´re gonna stay up late, swapping manly stories, and in the morning......I´m making WAFFLES!´quote:
Was voor die tijd ook al wel in series.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik geef high school musical er de schuld van dat je nu in heel veel series opeens een musical-aflevering krijgt
Really?quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
`Whe´re gonna stay up late, swapping manly stories, and in the morning......I´m making WAFFLES!´
Blue waffles?quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:41 schreef Barbusse het volgende:
`Whe´re gonna stay up late, swapping manly stories, and in the morning......I´m making WAFFLES!´
pfff, typo magquote:
Inklies is ferry diffiekult! I ken it not, butt ei em stoer vor treiing!quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Inklies is ferry diffiekult! I ken it not, butt ei em stoer vor treiing!
Stifflers momquote:
quote:
quote:
Die heb ik ook gezien, ja. Goede films.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb alleen de duitse remake gezien: Die Welle.
Gewoon je hele account deactiveren. Heb ik ook gedaan, echt heerlijk, die rust!quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:25 schreef PeuRac het volgende:
shit, ik wil wat dingen van facebook verwijderen, maar dat werkt niet
Heb ik ook eens gedaan omdat ik het zat was. Toen ik hem weer wilde activeren ontdekte ik dat mijn ex onder mijn neus aan het vreemdgaan was omdat zij nog ingelogd stondquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Gewoon je hele account deactiveren. Heb ik ook gedaan, echt heerlijk, die rust!
Geen optie, na een keer F5-en werkte het welquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Gewoon je hele account deactiveren. Heb ik ook gedaan, echt heerlijk, die rust!
Altijd leuk.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heb ik ook eens gedaan omdat ik het zat was. Toen ik hem weer wilde activeren ontdekte ik dat mijn ex onder mijn neus aan het vreemdgaan was omdat zij nog ingelogd stond
Ben benieuwd hoeveel relaties Facebook al kapot heeft gemaakt.
Dat is wel fucked-up. Het is natuurlijk wel heel erg dom om zulke zaken via een openbaar sociaal medium te doen. Gelukkig kan je ook individuen blokkeren.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heb ik ook eens gedaan omdat ik het zat was. Toen ik hem weer wilde activeren ontdekte ik dat mijn ex onder mijn neus aan het vreemdgaan was omdat zij nog ingelogd stond
Zuur...quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik had laatst 1/5e van mn lijst verwijderd, was ik wel blij mee. Ik heb em redelijk clean.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:34 schreef L-E het volgende:
Facebook is te vluchtig voor mij. Het gaat te snel, mensen hebben honderden vrienden (zoveel mensen kén ik niet eens), het contact is er ook snel en dynamisch. Ligt me niet, heb ik besloten.
Ach ja, ik hoop dat ze er van geleerd heeft. Met een goede vriend ook nogquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel fucked-up. Het is natuurlijk wel heel erg dom om zulke zaken via een openbaar sociaal medium te doen. Gelukkig kan je ook individuen blokkeren.
Helemaal eens. Als je op Facebook kijkt dan zie je alleen de activiteit van de laatste minuten als je veel vrienden hebt. Helemaal niet nuttig. Ik heb het dan weer welquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:34 schreef L-E het volgende:
Facebook is te vluchtig voor mij. Het gaat te snel, mensen hebben honderden vrienden (zoveel mensen kén ik niet eens), het contact is er ook snel en dynamisch. Ligt me niet, heb ik besloten.
Uitmaken via Facebook is ook niet zo kunstig, gewoon je status van: Relatie met die en die, verbreken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:29 schreef Mystikvm het volgende:
Tenzij ik ergens ingelogd sta, zie je alleen van mij wat ik wil dat je ziet. Ik heb ook verschillende 'groepen' de ene ziet bepaalde posts wel en andere niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ach ja, ik hoop dat ze er van geleerd heeft. Met een goede vriend ook nog
Het tovert nu wel een glimlach op mijn gezicht, ben niet heel rancuneus. Maar inderdaad, 'privé' doe ik liever niets op Facebook of dat soort dingen want je weet maar nooit waar je met je stomme kop de boel nog ingelogd hebt staan.
[..]
Helemaal eens. Als je op Facebook kijkt dan zie je alleen de activiteit van de laatste minuten als je veel vrienden hebt. Helemaal niet nuttig. Ik heb het dan weer welOmdat ik hypocriet ben en bezwijk onder sociale druk
Ik had ze beide met een steen om de nek in een rivier gedumpt denk ik, je bent een groots mens als je van zoiets niet rancuneus wordt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ach ja, ik hoop dat ze er van geleerd heeft. Met een goede vriend ook nog
Het tovert nu wel een glimlach op mijn gezicht, ben niet heel rancuneus. Maar inderdaad, 'privé' doe ik liever niets op Facebook of dat soort dingen want je weet maar nooit waar je met je stomme kop de boel nog ingelogd hebt staan.
Gehoord @ kroeg in de stad:quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Uitmaken via Facebook is ook niet zo kunstig, gewoon je status van: Relatie met die en die, verbreken.
Ik zit de laatste weken weer met hun op het terras. Ik ben soms té vergevingsgezind. Maar dat is meer omdat ik de energie die ik moet besteden aan kwaad zijn liever steek in het opbouwen van een nieuw leven, in dit geval nadat zij het huis had verlaten. Daar heb ik veel meer aan.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik had ze beide met een steen om de nek in een rivier gedumpt denk ik, je bent een groots mens als je van zoiets niet rancuneus wordt.
Ik vond FB heel leuk toen ik een vriendje had dat ver weg woonde, krijg je toch nog wat meer mee van elkaar. Maar dat ging allemaal erg veel pijn doen toen het eenmaal uit was.
Dat heb je niet altijd in de handquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Gehoord @ kroeg in de stad:
"Wat maak je me nou gore teef, heb je de relatie op Facebook verbroken!"
-"Ja."
"Ik maak je echt stuk!"
Paar weken terug. Geen grap
[..]
Ik zit de laatste weken weer met hun op het terras. Ik ben soms té vergevingsgezind. Maar dat is meer omdat ik de energie die ik moet besteden aan kwaad zijn liever steek in het opbouwen van een nieuw leven, in dit geval nadat zij het huis had verlaten. Daar heb ik veel meer aan.
En ja, FB en Hyves van exen zien is nooit leuk, ook al ben je 'goed' uit elkaar gegaan. Dan kan je ze beter verwijderen als je er slecht mee om kan gaan.
Klinkt allemaal heel mooi, maar een bepaalde mate van woede zou logisch zijn in zo'n geval. Ik ben verder ook niet haatdragend (dat van die stenen meende ik nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zit de laatste weken weer met hun op het terras. Ik ben soms té vergevingsgezind. Maar dat is meer omdat ik de energie die ik moet besteden aan kwaad zijn liever steek in het opbouwen van een nieuw leven, in dit geval nadat zij het huis had verlaten. Daar heb ik veel meer aan.
Ik ben zóó kwaad geweest en heb haar werkelijk voor alles wat lelijk is uitgemaakt. Maar daarna is het ook klaar wat mij betreft. Zij weet hoe ik nu over haar denk en ik houd me liever bezig met mijzelf.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Klinkt allemaal heel mooi, maar een bepaalde mate van woede zou logisch zijn in zo'n geval. Ik ben verder ook niet haatdragend (dat van die stenen meende ik niet) omdat je dan inderdaad de verkeerde kant op aan het vechten bent. Weinig constructief.
Dan kan je een persoon blokkeren, hoef je niet heel facebook weg te gooien.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik had ze beide met een steen om de nek in een rivier gedumpt denk ik, je bent een groots mens als je van zoiets niet rancuneus wordt.
Ik vond FB heel leuk toen ik een vriendje had dat ver weg woonde, krijg je toch nog wat meer mee van elkaar. Maar dat ging allemaal erg veel pijn doen toen het eenmaal uit was.
Uiteindelijk kom je op het punt dat het wel klaar is, dat het goed is zo. En ja, je groeit wel van zulke ellende. Niet alleen omdat je diep gaat, maar omdat het je dwingt na te denken over jezelf en je gedrag, wie je bent, wie je wil zijn. Wat waardevol is en wat niet. Tenminste, dat heb ik wel na een breuk.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben zóó kwaad geweest en heb haar werkelijk voor alles wat lelijk is uitgemaakt. Maar daarna is het ook klaar wat mij betreft. Zij weet hoe ik nu over haar denk en ik houd me liever bezig met mijzelf.
En ik ben er uiteindelijk alleen maar beter van geworden, en ik vind dat ik dat voor 100% aan mij en mijn houding te danken heb. Zo ben ik dan ook wel weer
Dat kan. Maar zoals ik al aangaf had FB voor mij geen meerwaarde, dus what's the point?quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan kan je een persoon blokkeren, hoef je niet heel facebook weg te gooien.
Je had mij op Facebook! Hoezo geen meerwaarde?quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat kan. Maar zoals ik al aangaf had FB voor mij geen meerwaarde, dus what's the point?
Via via kan je nog dingen lezen dan, is gewoon zwaar irritant...quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan kan je een persoon blokkeren, hoef je niet heel facebook weg te gooien.
Je had mij nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat kan. Maar zoals ik al aangaf had FB voor mij geen meerwaarde, dus what's the point?
nope, niet als je een persoon blokkeerd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Via via kan je nog dingen lezen dan, is gewoon zwaar irritant...
Ik zie jou hier toch?quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Je had mij op Facebook! Hoezo geen meerwaarde?.
Hoe?quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je had mij niet
[..]
nope, niet als je een persoon blokkeerd.
Emigreren werkt ook primaquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:43 schreef Mystikvm het volgende:
En ja, FB en Hyves van exen zien is nooit leuk, ook al ben je 'goed' uit elkaar gegaan. Dan kan je ze beter verwijderen als je er slecht mee om kan gaan.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:00 schreef Crutch het volgende:
Hyves heb ik al tijd geleden opgezegd.
Dan spreek je iemand irl en zegt ze: "Hey ik was jarig. Dacht dat je wel een krabbeltje zou sturen.." WTF man?
Je bent toch altijd jezelf?quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:00 schreef L-E het volgende:
Ik voel trouwens voor het eerst in een half jaar weer een bepaalde rust van binnen. Volgens mij word ik mezelf weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |