`Whe´re gonna stay up late, swapping manly stories, and in the morning......I´m making WAFFLES!´quote:
Was voor die tijd ook al wel in series.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik geef high school musical er de schuld van dat je nu in heel veel series opeens een musical-aflevering krijgt
Really?quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
`Whe´re gonna stay up late, swapping manly stories, and in the morning......I´m making WAFFLES!´
Blue waffles?quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:41 schreef Barbusse het volgende:
`Whe´re gonna stay up late, swapping manly stories, and in the morning......I´m making WAFFLES!´
pfff, typo magquote:
Inklies is ferry diffiekult! I ken it not, butt ei em stoer vor treiing!quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Inklies is ferry diffiekult! I ken it not, butt ei em stoer vor treiing!
Stifflers momquote:
quote:
quote:
Die heb ik ook gezien, ja. Goede films.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb alleen de duitse remake gezien: Die Welle.
Gewoon je hele account deactiveren. Heb ik ook gedaan, echt heerlijk, die rust!quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:25 schreef PeuRac het volgende:
shit, ik wil wat dingen van facebook verwijderen, maar dat werkt niet
Heb ik ook eens gedaan omdat ik het zat was. Toen ik hem weer wilde activeren ontdekte ik dat mijn ex onder mijn neus aan het vreemdgaan was omdat zij nog ingelogd stondquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Gewoon je hele account deactiveren. Heb ik ook gedaan, echt heerlijk, die rust!
Geen optie, na een keer F5-en werkte het welquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Gewoon je hele account deactiveren. Heb ik ook gedaan, echt heerlijk, die rust!
Altijd leuk.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heb ik ook eens gedaan omdat ik het zat was. Toen ik hem weer wilde activeren ontdekte ik dat mijn ex onder mijn neus aan het vreemdgaan was omdat zij nog ingelogd stond
Ben benieuwd hoeveel relaties Facebook al kapot heeft gemaakt.
Dat is wel fucked-up. Het is natuurlijk wel heel erg dom om zulke zaken via een openbaar sociaal medium te doen. Gelukkig kan je ook individuen blokkeren.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heb ik ook eens gedaan omdat ik het zat was. Toen ik hem weer wilde activeren ontdekte ik dat mijn ex onder mijn neus aan het vreemdgaan was omdat zij nog ingelogd stond
Zuur...quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik had laatst 1/5e van mn lijst verwijderd, was ik wel blij mee. Ik heb em redelijk clean.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:34 schreef L-E het volgende:
Facebook is te vluchtig voor mij. Het gaat te snel, mensen hebben honderden vrienden (zoveel mensen kén ik niet eens), het contact is er ook snel en dynamisch. Ligt me niet, heb ik besloten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |