Het is meer dat de vorige keren dat het geopperd is er uiteindelijk geen datum/tijd/plaats uitkwam...quote:Op woensdag 27 april 2011 00:24 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Zou toch nooit iets van komen. Al die mensen hier zijn echt harde pussy's wat betreft meeten.
Het was altijd 'ergens in'quote:Op woensdag 27 april 2011 08:14 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Het is meer dat de vorige keren dat het geopperd is er uiteindelijk geen datum/tijd/plaats uitkwam...
Prik maar een datum en ik laat m'n bebaarde hoofd wel zien
en mogge
Ja precies.... dus datum prikken?quote:
Dat staat nogsteeds in de OP, maar daar is maar "ooit" van gemaakt.quote:
En ik ben er 3 en 4 juni niet.quote:Op woensdag 27 april 2011 08:40 schreef Ceased2Be het volgende:
Nou ja pik maar ergens een vrijdag of zaterdag zou ik zeggen... vanaf 13/14 Mei kan ik wel weer
Ik beloof plechtig dat ik net zo'n bot stuk sjaggerijn ga zijn als hier op het forum.quote:Op woensdag 27 april 2011 08:57 schreef fairytalessuck het volgende:
Zul je zien dat ze op de meet zelf allemaal poeslief tegen elkaar doen.
Haa, dan ken je mij nog niet.quote:Op woensdag 27 april 2011 08:57 schreef fairytalessuck het volgende:
Zul je zien dat ze op de meet zelf allemaal poeslief tegen elkaar doen.
Alleen als jij het daarin tegen BB gaat opnemen. Dat is tenminste leuk om te kijken.quote:Op woensdag 27 april 2011 08:58 schreef fairytalessuck het volgende:
Overigens wel een leuk idee, een vlagevecht.
Nee ho, jij zei dat je in het echt niet zo was als op het forum... dus waarschijnlijk zeg je niksquote:Op woensdag 27 april 2011 10:46 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Haa, dan ken je mij nog niet.
Ik kan prima net zo kut doen als dat ik hier doe als ik dat wil.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:51 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee ho, jij zei dat je in het echt niet zo was als op het forum... dus waarschijnlijk zeg je niks
Oh klinkt gezellig.quote:Op woensdag 27 april 2011 08:59 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik beloof plechtig dat ik net zo'n bot stuk sjaggerijn ga zijn als hier op het forum.
* fairytalessuck houdt het inkoppertje maar voor zich.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:46 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Haa, dan ken je mij nog niet.
BB en ik hoeven niks uit te vechten.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:48 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Alleen als jij het daarin tegen BB gaat opnemen. Dat is tenminste leuk om te kijken.
Welluk inkoppertje?quote:Op woensdag 27 april 2011 13:22 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Oh klinkt gezellig.
[..]
* fairytalessuck houdt het inkoppertje maar voor zich.
[..]
BB en ik hoeven niks uit te vechten.
Ik zou even in TRU gaan posten.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:36 schreef BarrieButsers het volgende:
Wtf hoe kan dit.Net doe ik mn telefoon op de vergrendeling. Onderweg heb ik geen internet want wifi. Kom ik thuis kijk op mn telefoon staat tie op fok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |