Vooral vrouwen. Zien ze een keer andermans bloedquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja dat altijd grappig.Hoezo is iedereen nieuwschierig.
Leuk mopje ook altijd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vooral vrouwen. Zien ze een keer andermans bloed
Uhu en mannen zien juist weinig bloed. Dus die willen het wel bij een ander zien.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vooral vrouwen. Zien ze een keer andermans bloed
Valt mee als je veel uitgaat.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Uhu en mannen zien juist weinig bloed. Dus die willen het wel bij een ander zien.
we moeten rennen, springen, vliegen, duiken, vallen en weer opstaaaaaaaaanquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:13 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Valt mee als je veel uitgaat.Dan krigj je je wekelijkse portie oorlogswonden wel weer.
rennen vliegen springen vallen en weer doorgaan
ofzoiets
Ja, maar niet het maandelijkse bloedquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Uhu en mannen zien juist weinig bloed. Dus die willen het wel bij een ander zien.
Van een ongeluk/vechtpartij natuurlijk. Dat andere is nasty.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, maar niet het maandelijkse bloedDat lijkt me nou niet bepaald cool om te zien, Barrie
Eigenlijk best raar. Het is praktisch hetzelfde, het verschil is dat het uit een gat komt dat er wel hoort te zitten.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Van een ongeluk/vechtpartij natuurlijk. Dat andere is nasty.
Volgens mij en dat weet ik eigenlijk wel zeker, zit in menstruatiebloed niet alleen bloed zoals bij een wondje. Maar ook andere shizzle. Dus zo raar vind ik het niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:52 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Eigenlijk best raar. Het is praktisch hetzelfde, het verschil is dat het uit een gat komt dat er wel hoort te zitten.
Lekker baarmoederslijmquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Volgens mij en dat weet ik eigenlijk wel zeker, zit in menstruatiebloed niet alleen bloed zoals bij een wondje. Maar ook andere shizzle. Dus zo raar vind ik het niet.
Ja, dat bedoel ik ook. Nja, hoef ik niet te zien hequote:Op dinsdag 26 april 2011 22:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Van een ongeluk/vechtpartij natuurlijk. Dat andere is nasty.
Ok ik hou dus echt niet van deze gesprekkenquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Volgens mij en dat weet ik eigenlijk wel zeker, zit in menstruatiebloed niet alleen bloed zoals bij een wondje. Maar ook andere shizzle. Dus zo raar vind ik het niet.
Keilekker manquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ok ik hou dus echt niet van deze gesprekken
Mijn maag begint er ook van te draaien.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ok ik hou dus echt niet van deze gesprekken
Mooi. Dan gaan we het er nooit meer over hebben.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Mijn maag begint er ook van te draaien.
Hoeft niet perse gezellig te zijn hoor..quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:12 schreef bijdehand het volgende:
Weet je wat gezellig is? Een terrasje 's avonds
Wel met mij erbijquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hoeft niet perse gezellig te zijn hoor..
Ik heb anders nergens last van hoor.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Mijn maag begint er ook van te draaien.
Ja maar jij bent al bijna in de overgang enzo.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb anders nergens last van hoor.
Alleen op internetquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Whoo bijdehand is de gangmaker!
quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja maar jij bent al bijna in de overgang enzo.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja maar jij bent al bijna in de overgang enzo.
Die jaagt alleen alle mensen heel DB uit.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Whoo bijdehand is de gangmaker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |