Mooi hoor. Wel iets te centraalquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:58 schreef Ilse86 het volgende:
+ Mooi moment vast weten te leggen: de houding van de reiger is super
- Compositie binnen het kader van de foto vind ik wat minder
[ afbeelding ]
+ Cutequote:
+ Scherpte diepte.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
+ mooi dat roze met groen
- ietswat overbelicht
mijne;
[ link | afbeelding ]
lily by De_Taartjesfee, on Flickr
+ nachtfotografie toont hoe dan ook inzetquote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:47 schreef Mirel het volgende:
+ mooie vlakverdeling
+- sterker verschil tussen de donkere en lichte vlakken zou misschien mooier zijn
[ afbeelding ]
- als ik even meer had gewacht dan had ik een continue streep ipv een afgebroken. Op het moment dat ik begon met schieten kwam er niks voorbijStond wel 30 seconden met m'n camera op de railing bewegingloos.
Wat gaaf dit zeg.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:42 schreef Dya het volgende:
A stairway to heaven.
+ De kleuren zijn mooi, de toren komt zo mooi naar voren.
- Ik mis dat puntje links, had wel net zo mogen zijn als rechts.
Bosbrand(je) in Belgie.
[ afbeelding ]
flickr
Dankje, met Puur toeval stopte we hier in de buurt, en had me camera bij de hand.quote:
Haha, zo ben ik ook weer nietquote:Jammer dat je een stol bos in de fik hebt moeten zetten
+Veel te zienquote:Op maandag 6 juni 2011 22:20 schreef Ilse86 het volgende:
+ Mooie compositie, je hebt het idee dat je zelf op de rots zit en over het randje gluurt.
- Hoewel ik het idee van de wazige voorgrond wel leuk vind, vind ik hem op deze foto toch wat te dominant aanwezig: het leidt een beetje af van de rest.
[ afbeelding ]
Mooie foto!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:42 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
+ nachtfotografie toont hoe dan ook inzet
+ natuurgetrouw kleuren
- Nog iets overbelicht (lucht en bomen links)
- Weinig spannende compositie
Uitkijktoren langs de A-16 thv Breda
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Edit
WTF...ik krijg op geen manier gewoon een clickable link, een image of wat dan ook.
Is er iets met imageshack links icm fok wat niet helemaal lekker loopt?
[ Bericht 1% gewijzigd door very op 07-06-2011 22:28:11 ]People assume too much.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:22 schreef very het volgende:
[..]
Mooie foto!
Wat ik alleen wel jammer vind is dat oranje stukje op het metaal, en de wolken die enkel linksboven te zien zijn.
Excuseer me, maar ik heb even de vrijheid genomen om dit aan te passen.Klopt. Daarom imgur oid gebruiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Edit
WTF...ik krijg op geen manier gewoon een clickable link, een image of wat dan ook.
Is er iets met imageshack links icm fok wat niet helemaal lekker loopt?
Maar dit is eigenlijk geen SC topic
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Die schaduwen overal overheen, heerlijk!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:23 schreef Odd-bin-Noel het volgende:
+ Bliksem op de foto, altijd tof!
- Ik kan gaan zeuren over compositie, maar dat vind ik bij zulk soort foto's een beetje flauw. Gewoon een toffe foto!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |