There's an app for thatquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:55 schreef Disorder het volgende:
[..]
Heb ik al. Maar ik wil mijn hotmail ook laten werken.
Of evt link je je hotmail door naar de gmail. Maar weet niet of dat handig is voor je.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:55 schreef Disorder het volgende:
[..]
Customizableheid, en uiterlijk.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:19 schreef rumiii het volgende:
In idle idd,
ook met 3G aan
wat is een grote pluspunt van CM7 tegenover de stock 2.3?
Dan importeer je je hotmail toch in gmail.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:55 schreef Disorder het volgende:
[..]
Fucking 10 euro gek.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:02 schreef Catch22- het volgende:
http://www.telefoonlader.nl/samsung/i9000-galaxy-s.html
Autolader heb ik al wel, maar zo vaak zit ik niet in de auto.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:49 schreef Crutch het volgende:
Als je een USB-aansluiting op je autoradio hebt, kun je telefoon daar ook aan opladen.
Lukt mij wel iig.
Nee, anders was je namelijk wel ergens anders gaan wonen dan in Rouveen :p Geen telefoon-turk om de hoek hebbenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Autolader heb ik al wel, maar zo vaak zit ik niet in de auto.
Ben ook nog geen 18.
Daar woon ik dan ook niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:26 schreef jampot het volgende:
[..]
Nee, anders was je namelijk wel ergens anders gaan wonen dan in Rouveen :p Geen telefoon-turk om de hoek hebben
Owjaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Misschien omdat ik daar laatst een filmpje van had geupload, die taptoe.
Ja, daar heeft iedereen last van, 1x :pquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:48 schreef rumiii het volgende:
normaal dat juwe 4.2 zegt dat de telefoon bij 87 helemaal opgeladen is ?
quote:Kies is giving this update , so its official release.
PDA: XWJVH
Modem: XXJVO
CSC: XEEJV3
Build Date: Wed May 4 18:03:59 KST 2011
Download Link: http://dl.dropbox.com/u/11836415/JVH_JV3_JPO.zip
Bootloaders Included
by Mothatt; Today at 05:30 PM. Reason: Download link added! BIG Thanks to him.
wie schön dat mijn accu nu helemaal leeg isquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:27 schreef Pino112 het volgende:
http://forum.xda-develope(...)3525910#post13525910
[..]
Nicequote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:48 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
wie schön dat mijn accu nu helemaal leeg is.
Overigens alleen noorwegen toch
Haha, goedzo :pquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:56 schreef Pino112 het volgende:
Holyfuck, ik weet gewoon meer dan Samsung Benelux op Twitter.
quote:
quote:"@Samsung_Benelux In Scandinavie is nu JVH te downloaden via KIES. Komt de XEN-versie ook binnenkort?"
"2.3? Ik heb geen idee...maar meestal zijn zij een weekje eerder daar dan wij...let's hope!"
"@Samsung_Benelux Jeps, 2.3.3; http://bit.ly/kTXxc3"
"kan niet zien of die officieel is, maar if so, en recent, dan kan t hier ook niet al te lang meer duren (verwacht ik dan)"
"@Samsung_Benelux Build time van 4 mei, dus dit moet hem dan wel zijn neem ik aan."
"klinkt goed ja"
Waar woon jij dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:07 schreef jampot het volgende:
[..]
Hehe, ik las het al ja. Nieuwleusen dus :p Had ik vroegah gala's :p
Toen ik nog een klein Jampotje was, woonde ik in Meppel.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:01 schreef Pino112 het volgende:
Whehe
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Waar woon jij dan?
Batterij is nu opladende, dan flashen. Icm deze update en de JPO-modem schijn je meteen 'verbinding' te hebben, dus niet eerst je scherm locken enzo.quote:05062011
- fixed preview on back camera
- front camera can take photos now (don't try on captivate or vibrant. vibrant with fcc works!)
- old modem_ctl driver (fixes MMS problems)
- sensor hang should be fixed
- a lot of gpio fixes
Eerst naar 2.2 toe.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:00 schreef rumiii het volgende:
Kan ik CM7 proberen als ik al zo een cfroot erover heen heb gegooid? En ook jvb bootloaders.. Juwe 4.2
doe je er wel iets mee?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:00 schreef jampot het volgende:
Ja inderdaad, stomme noobs allemaal :p
Juwe gaat binnenkort ook met een JVH versie komen, dus ik wacht af
Overigens gooi ik nu net mn telefoon aan de lader na 1 dag en 18 uur. Met nog 40% batterij over <3
Valt mee, afgelopen dagen low/medium usage. Maar toch wel een spelletje en 21 minuten gebeld in totaal..quote:
Totaliteit een uur? Teh fuck, zo weinig lukt mij echt nietquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:03 schreef jampot het volgende:
[..]
Valt mee, afgelopen dagen low/medium usage. Maar toch wel een spelletje en 21 minuten gebeld in totaal..
edit: scherm is een uurtje aan geweest.
Ja, behalve wanneer ik sliep.quote:
Toch vind ik dat de ontwikkeling wel erg lang duurt. Komt dat doordat het de eerste samsung is waarbij CM wordt gemaakt, heeft het een andere reden? Of werken er gewoon andere/minder devs aan dat bij andere telefoons? Of duurt het daar ook gewoon zo lang?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |