Hoe ik het gister gedaan heb weet ik niet, maar ik had een bootloop na het flashen van een Froyo-firmwarequote:Op woensdag 4 mei 2011 22:23 schreef Kandijfijn het volgende:
Noob met bootloop, na een non-wipe update (wou het ene keer proberen :-()
Inderdaad. Beter fixen ze die drain ff.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:26 schreef rumiii het volgende:
best wel klote lijkt me, weten dat je misschien een tweede batterij nodig hebt op een dag,
veel succes ermee iig
http://twitpic.com/4l0z1squote:Op donderdag 5 mei 2011 02:50 schreef jampot het volgende:
[..]
Inderdaad. Beter fixen ze die drain ff.
Pino, ik las dat Voodoo niet werkte op CM? Ik heb iig de app gekocht..
Als ik veel gebruikte moest ik dat met stock soms ook en het is meer voor gemoedsrust waarschijnlijk red ik de dag er wel gewoon mee. Vooral met de laatste fixes is de Iddle-drain enorm afgenomen :-)quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:26 schreef rumiii het volgende:
best wel klote lijkt me, weten dat je misschien een tweede batterij nodig hebt op een dag,
veel succes ermee iig
quote:nok3 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 14:10:
Ik heb nu 10minuten cm7 erop staan, maar dit werkt echt slecht... waarom zou je dit erop gooien vraag ik mij af. Hoppa weer terug naar juwe 4.2.
quote:nok3 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 14:13:
[...]
-het switchen tussen menu's gaat aanzienlijker trager, heel hakkelig.
-camera opstarten duurt langer + heel weinig opties of overbodige opties zoals flister aan/uit.
-muziekspeler slechter.
-geen taakbeheer....
-
edit: loopt nu ook telkens vast.
oftewel toch erg onstabiel nog.. Jammer.
Dat klinkt al beter, qua batterijquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:35 schreef Kandijfijn het volgende:
Als je CM7 niet snel vind hebt je gewoon gefaald met flashen of de rom van een verkeerde telefoon geflashed.
Geen rom zo snel als CM7 en Pino en ik hebben er al veel getest,
Stabieler zijn ze zeker te vinden maar sneller? Durf het zeer zeker te betwijfelen.
12 uur 50% batterij-drain met light-medium usage
Allebei CM. Iemand vroeg tussen die posts in waarom ie em slecht vindt.quote:
Waarom niet overstappen op Gmail?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:28 schreef Disorder het volgende:
Hoe stel ik Hotmail in op mijn Galaxy S? Ik heb al die tutorials al geprobeerd, maar bij mij kan ie niet connecten met de server.
There's an app for thatquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:55 schreef Disorder het volgende:
[..]
Heb ik al. Maar ik wil mijn hotmail ook laten werken.
Of evt link je je hotmail door naar de gmail. Maar weet niet of dat handig is voor je.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:55 schreef Disorder het volgende:
[..]
Customizableheid, en uiterlijk.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:19 schreef rumiii het volgende:
In idle idd,
ook met 3G aan
wat is een grote pluspunt van CM7 tegenover de stock 2.3?
Dan importeer je je hotmail toch in gmail.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:55 schreef Disorder het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |