Totaliteit een uur? Teh fuck, zo weinig lukt mij echt nietquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:03 schreef jampot het volgende:
[..]
Valt mee, afgelopen dagen low/medium usage. Maar toch wel een spelletje en 21 minuten gebeld in totaal..
edit: scherm is een uurtje aan geweest.
Ja, behalve wanneer ik sliep.quote:
Toch vind ik dat de ontwikkeling wel erg lang duurt. Komt dat doordat het de eerste samsung is waarbij CM wordt gemaakt, heeft het een andere reden? Of werken er gewoon andere/minder devs aan dat bij andere telefoons? Of duurt het daar ook gewoon zo lang?quote:
Ze proberen vrijwel alles met open source en licentievrije drivers te compilen hooguit een GNU o.i.d. aan rechten. Het flashen van CM7 is dan ook 100% legaal omdat er geen licenties worden geschonden in tegenstelling tot veel andere roms die officiële licenties schenden.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:04 schreef jampot het volgende:
[..]
Toch vind ik dat de ontwikkeling wel erg lang duurt. Komt dat doordat het de eerste samsung is waarbij CM wordt gemaakt, heeft het een andere reden? Of werken er gewoon andere/minder devs aan dat bij andere telefoons? Of duurt het daar ook gewoon zo lang?
Hij zit wat te spammen inderdaad. Wil perse via paypal betalen ofzo :pquote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:11 schreef Pino112 het volgende:
Geen zin om zo uitgebreid te antwoorden.
Opperbaas Supercurio zoekt nog een SGS2, mss koopt ie em via Nederland en mij.
Tuurlijk, dat snap/weet ik ook wel. Ik vind het alleen lang duren, die ontwikkeling. Maar misschien is dat bij andere telefoons ook wel.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:51 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ze proberen vrijwel alles met open source en licentievrije drivers te compilen hooguit een GNU o.i.d. aan rechten. Het flashen van CM7 is dan ook 100% legaal omdat er geen licenties worden geschonden in tegenstelling tot veel andere roms die officiële licenties schenden.
Aan base CM7 werken in totaal tientallen hackers een team wat vergelijkbaar en misschien wel beter is dan teams van HTC Samsung e.d.
Vervolgens word dit weer geported naar verschillende toestellen door er een custom kernel voor te schrijven. Volledig vanuit scratch en niet samsungbased
Voordelen ten opzichte van reguliere roms
-Grotere support community
-Volledig open source en rechtenvrij
-Android in zijn puurste vorm
-Geen half werk van hackers die geen inzicht hebben in bepaalde drivers en in feitte dus maar wat doen.
*langere versie van Pino's antwoord
url?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:59 schreef jampot het volgende:
Die amazon market is echt baas. Heb al een hele reeks betaalde games legaal gratis :p
\
\prima apps zoeken ze steeds ujit
Zat dat er niet standaard op?quote:
Standaard Samsung wel ja. CM7 nog niet.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:59 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Zat dat er niet standaard op?
Automatisch incasso? Welkom in 2011..quote:Op maandag 9 mei 2011 13:08 schreef Kandijfijn het volgende:
Takkezooi, Hi een beetje mijn verbinding afsluiten omdat ik 1 maand was vergeten :/
Laatste maand wel gewoon betaald, stelletje homo's :/
Vodafonequote:Op maandag 9 mei 2011 13:08 schreef Kandijfijn het volgende:
Takkezooi, Hi een beetje mijn verbinding afsluiten omdat ik 1 maand was vergeten :/
Laatste maand wel gewoon betaald, stelletje homo's :/
Er zijn meer zeer weinig dingen die ik via een automatisch incasso laat gaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |