Hier gaat het ook om die 4 apps. Nu je het zegt, Angry Birds is natuurlijk gewoon gratis, dus die zou het moeten doen... En geen enkele piraat doet het, ook JetCarStunts, Football, Flight Control FC'en allemaal direct.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:56 schreef Pino112 het volgende:
Geen idee hoe dat kan. Ik heb wel nu problemen met alle Angry Birds-versies en Fruit Ninja, die FC'en ook steeds. MIUI hier. Herinstalleren verhelpt het.. Vaag probleem dus bij ons.
Mss weet Kandijfijn iets?
Ziek feest.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:02 schreef Pino112 het volgende:
Videokwaliteit SGS onder MIUI:
en
Voodoo op 'loud environment'.
Mogelijk is dat het ja. De apps waar het om ging zijn allemaal vrij groot, zowel de piraten als angry birds. Misschien dat die automatisch op het sd gezet worden? Ik doe dat zelf nooit..quote:Op donderdag 28 april 2011 02:06 schreef Kandijfijn het volgende:
Vage shizzle Jam, nog nooit van gehoord eigenlijk om eerlijk te zijn :-(.
Als ik dat soort dingen heb dan ga ik het eigenlijk ook nooit trouble-shooten omdat re-flashen vaak sneller is
*NU ik even verder nadenk het was wel een bekende bug bij sommige SGS-roms dat restoren via Titanium back-up niet of slecht werkte. Ook was ergens wel een work-around beschikbaar maar hoe en wat moet je voorlopig nog even schuldig blijven![]()
*Even Google er tegen aan gegooid vind vooral heel veel oude threads terug. Maar het heeft er volgens mij mee te maken dat niet elke rom/firmware apps op zelfde locatie in het NAND zet. Had je trouwens ook apps die op SD gezet waren? CM7 afgeleiden (o.a, MIUI) doet dit automatisch met grotere apps (tenzij anders ingesteld). *Klok klepel verhaal van mijn kant btw
Kisteman is Staphorst!quote:
Muziekvereniging, en dan de malletband ja.quote:
Die laatste ga k gebruiken wanneer mijn moeder me beltquote:Op donderdag 28 april 2011 17:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kisteman is Staphorst!.
[..]
Muziekvereniging, en dan de malletband ja.
En net weer die kankerbug dat je telefoon herstart tijdens het bellen.
Godverdomme twee keer gebeld, en twee keer herstart ie![]()
Tja, je bent een man of niet.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:10 schreef Parafernalia het volgende:
Waarom doen jullie dat toch allemaal? Dat custom rommen enzo? Gewoon voor de lol? Beetje experimenteren? Want ik lees altijd alleen maar over bugs, bricks en zaken die niet werken. Wat is de reden?![]()
Ik ben pas twee maanden smart, dus ik ben allang blij met wat dat ding allemaal kan
Ah dat klopt idd...hier worden dus de mannen van de jochies gescheidenquote:
Wat werkt dan precies beter?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:29 schreef rumiii het volgende:
Meestal omdat die ROM beter werkt, tenminste, bij mij
Nou, het scheelt in ieder geval weinig, paar meter door over de oude rijksweg en je bent in het pittoreske rouveen :pquote:
De stock firmware van samsung van toen nog android 2.1 werd naar verloop van tijd traag. Bij openen van je app drawer of apps telkens een kleine vertraging etc.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:21 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ah dat klopt idd...hier worden dus de mannen van de jochies gescheiden![]()
Maar nu serieus...
Ik niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:00 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
Dus hoeveel mensen hier hebben de SGS2 al besteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |