Die laatste ga k gebruiken wanneer mijn moeder me beltquote:Op donderdag 28 april 2011 17:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kisteman is Staphorst!.
[..]
Muziekvereniging, en dan de malletband ja.
En net weer die kankerbug dat je telefoon herstart tijdens het bellen.
Godverdomme twee keer gebeld, en twee keer herstart ie![]()
Tja, je bent een man of niet.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:10 schreef Parafernalia het volgende:
Waarom doen jullie dat toch allemaal? Dat custom rommen enzo? Gewoon voor de lol? Beetje experimenteren? Want ik lees altijd alleen maar over bugs, bricks en zaken die niet werken. Wat is de reden?![]()
Ik ben pas twee maanden smart, dus ik ben allang blij met wat dat ding allemaal kan
Ah dat klopt idd...hier worden dus de mannen van de jochies gescheidenquote:
Wat werkt dan precies beter?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:29 schreef rumiii het volgende:
Meestal omdat die ROM beter werkt, tenminste, bij mij
Nou, het scheelt in ieder geval weinig, paar meter door over de oude rijksweg en je bent in het pittoreske rouveen :pquote:
De stock firmware van samsung van toen nog android 2.1 werd naar verloop van tijd traag. Bij openen van je app drawer of apps telkens een kleine vertraging etc.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:21 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ah dat klopt idd...hier worden dus de mannen van de jochies gescheiden![]()
Maar nu serieus...
Ik niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:00 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
Dus hoeveel mensen hier hebben de SGS2 al besteld
maakt de provider wat uit?quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:26 schreef Pino112 het volgende:
Hier in de Vodafonewinkel in Zwolle kan er gratis 2.3 op de SGS worden gezet. Schijnt JVA te zijn zei ie.
Ok, maf :pquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:26 schreef Pino112 het volgende:
Hier in de Vodafonewinkel in Zwolle kan er gratis 2.3 op de SGS worden gezet. Schijnt JVA te zijn zei ie.
quote:Op woensdag 27 april 2011 20:32 schreef Rnnz het volgende:
Ik ga me hier ook even melden, zit er namelijk aan te denken om de nieuwe Galaxy S2 te kopen.![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:00 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
Dus hoeveel mensen hier hebben de SGS2 al besteld
Zit zelf gigantisch te twijfelen namelijk, Dat scherm is best wel
(en dan te bedenken dat het huidge scherm van de SGS alis
)
quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:51 schreef Dutchguy het volgende:
Galaxy S2 besteld, levering half mei hopelijk.
Aangezien de SGS2 fokkertjes hier blijven posten heb ik maar ff een SGS2 topic voor ze geopend.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan open je maar een SGS2-topic, dit is voor de SGS.
Gooi anders dit theme erbij:quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:42 schreef Pino112 het volgende:
Pff, nu word ik het zat. Vanavond/morgen maar stock JVA flashen, dan maar iets mindere looks.
Over een geroote stock JVB gezet, maar zit nu in een bootloop.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:22 schreef jampot het volgende:
[..]
Gooi anders dit theme erbij:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1042395
Best geil :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |