Jij was er veel eerder dan 9 uur of niet vanochtend?quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:58 schreef RTS91 het volgende:
Lekker dagje! Mooi vlot gelopen. Mazda 3 diesel is trouwens een prima auto!
Nee hoor, even over 9. Toen was jij al weg.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:03 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Jij was er veel eerder dan 9 uur of niet vanochtend?
Ik heb me woensdag op de site aangemeld, werd 's-middags teruggebeld en heb morgen de sollicitatie. Had het nooit zo snel verwacht, nu hopen dat ik het er goed vanaf breng. De route is erg lastig.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:45 schreef CvHof het volgende:
Ben er weerEven een weekje niet gewerkt en hier zitten lurken. Volgende week ga ik weer aan de bak, misschien vrijdag nog op een spoedje reageren.
Heb ook gesollicteerd naar PC. Eerder deze week directe mail naar J gestuurd maar nog niks op gehoord. Daarom nu maar formulier ingevuld, ben benieuwd wanneer ik gebeld wordt.
Cool, succes ermee! Hebben we eindelijk eens wat privé-chauffeurs in dit topicquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:35 schreef Sobajo het volgende:
[..]
Ik heb me woensdag op de site aangemeld, werd 's-middags teruggebeld en heb morgen de sollicitatie. Had het nooit zo snel verwacht, nu hopen dat ik het er goed vanaf breng. De route is erg lastig.
De testrit is trouwens in de E500
Lekker hoor! Hoop dat het bij mij ook zo snel gaat. Welke regio woon jij? Ik woon best gunstig op evenveel afstand van A'dam, Utrecht, Almere en Amersfoort. Testrit zal wel splinternieuwe auto zijn. Eerst hadden ze de S500, Passat en een BMW 520d geloof ik.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:35 schreef Sobajo het volgende:
[..]
Ik heb me woensdag op de site aangemeld, werd 's-middags teruggebeld en heb morgen de sollicitatie. Had het nooit zo snel verwacht, nu hopen dat ik het er goed vanaf breng. De route is erg lastig.
De testrit is trouwens in de E500
[ afbeelding ]
Oh. Want toen ik aan kwam rijden reed er net een Ibiza weg. Heb je het waggie nog zien staan trouwens?quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:18 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Nee hoor, even over 9. Toen was jij al weg.
Die Ibiza van mij stond helemaal achterin vast geparkeerdquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:22 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Oh. Want toen ik aan kwam rijden reed er net een Ibiza weg. Heb je het waggie nog zien staan trouwens?
Was er niemand anders met een Golf in die tijdquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Geen idee wat Seat gebruikt, maar je moet de zijkant indrukkenMaar ik ben er nu achter hoe het moet. Auto ontgrendelen, dan op de zijkant drukken met je vinger, dan weer de auto ontgrendelen met de sleutel. Tenminste, toen deed ie het bij mij, nadat ik uit pure wanhoop maar van alles ging proberen
Met alleen de dop indrukken werd de dop uiteraard ingedrukt, maar hij ging met geen mogelijkheid open
Wat is er mis met gewoon een knopje naast de bestuurdersstoel
Dat had ik laatst ook. Meestal moet je snel zijn als je de stem van de navi harder wilt hebben, want dat kan dan alleen als er gesproken wordt. Alleen laatst reed ik in een Clio en dan was het voor zowel de radio als voor de navi gelijk. Toen heb ik de gesproken begeleiding maar uitgezet want ze brulde echt op volle kracht.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:54 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Was er niemand anders met een Golf in die tijd
Is wel irritant inderdaad, dat alle fabrikanten andere systemen gebruiken en ook nog andere symbolen. Zo lukt het me bij Renaults met navigatiesysteem soms niet om het volume van de radio te veranderen.
Nja zo erg is het niet, privé chauffeur zijn heeft natuurlijk ook veel nadelen ten opzichte van Hiken. Ben benieuwd of CvHof wel goed genoeg rijdt.quote:
1) Voer het adres van het Total tankstation uit je ritgegevens in op de TomTomquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:30 schreef ajaxcruijff het volgende:
Vond ze bij mij ook al vroeg, om half 11. Maar maandag toch maar bellen over het kenteken, wil toch een beetje zekerheid hebben.
Overigens, moet bij een bedrijf uit Vianen wassen. Is daar iemand wel eens geweest en hoe dat werkt?
Helaas Sobajo.. Nu ik dat zo hoor denk ik ook niet dat ik daarvoor zou slagen hoor. Ben echt niet zo'n held qua overzicht en subtiel rijden.. Helemaal niet als ik er niet eerder ben geweest. Hiken heeft voor mij sowieso meer voordelen, dus ik zou de overstap nooit maken. Daarnaast denk ik dat ik dan in mijn regio minder werk heb dan als hiker.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:48 schreef Sobajo het volgende:
[..]
Nja zo erg is het niet, privé chauffeur zijn heeft natuurlijk ook veel nadelen ten opzichte van Hiken. Ben benieuwd of CvHof wel goed genoeg rijdt.
Ja idd. Ik zou zelf op dit moment het niet waard vinden voor dat beetje extra geld (wat is het?) als pc te werken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:48 schreef Sobajo het volgende:
[..]
Nja zo erg is het niet, privé chauffeur zijn heeft natuurlijk ook veel nadelen ten opzichte van Hiken. Ben benieuwd of CvHof wel goed genoeg rijdt.
Meen je niet...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:57 schreef Viezze het volgende:
Over het wasstraat verhaal; tip uit de praktijk: doe je raampjes dicht
Jammer hoor! Ik hoop dat ik goed genoeg ben.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:48 schreef Sobajo het volgende:
[..]
Scheelt dus dat je niets hoeft voor te schieten.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:50 schreef Mallet het volgende:
[..]
1) Voer het adres van het Total tankstation uit je ritgegevens in op de TomTom
2) Parkeer de auto voor de wasstraat en loop naar binnen
3) Zeg: Hallo mevrouw! Mijn naam is Ajaxcruijff! Ik wil graag mijn auto wassen! Het is een auto van leasemaatschappij A!
4) Mevrouw denkt.. Pff die is ook overenthousiast en begint een papiertje te schrijven
5) Ze vraagt: Wat is het kenteken?
6) Jij weet dit niet en moet teruglopen naar de auto
7) Ze schuift lichtelijk geīrriteerd het papiertje onder je neus waar je even moet krabbelen en met geluk mag je je telefoonnummer noteren (grapje)
8) Ze geeft je ook een muntje voor de hoge druk spuit! Toe maar!
9) Je rijdt de auto de wasstraat in.. Maar.. Als STOP begint te branden, mag je niet verder rijden!
10) Je stapt uit.. Laat de deur open staan en schuift het kaartje in de automaat
11) Je rent als een debiel terug naar de auto en gaat erin zitten als je het graag van binnen mee wilt maken; anders wacht je buiten.
Klaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |