abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 mei 2011 @ 17:57:45 #226
340032 ajaxcruijff
Studentchauffeur
pi_96442286
Na even stage te hebben gelopen ben ik weer terug.
Maandag beginnen met een bmw3, zonder kenteken :( , daarna een golf fsi ophalen om daarna door te stoten met een x-trail. niet echt veel bijzonders.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 18:22:44 #227
317811 Sobajo
Mañana
pi_96443083
Niet aangenomen als privé chauffeur, niveau was niet voldoende. Kan me er wel in vinden, het inzicht hebben in het verkeer op plaatsen waar je nog nooit bent geweest zonder navigatie is erg lastig. Je moet op zoveel dingen tegelijk letten; het comfort van de klant, de snelste route, bochten zacht nemen, heel rustig afremmen en dat met een continu pratende instructeur (die overigens wel een toffe peer was) naast je. Hij gaf me achteraf wat puntjes waar ik aan moest werken en dan zou het na een half jaar waarschijnlijk wél goed genoeg zijn.

Was wel leuk trouwens om de dames van de telefoon eens in het echt te zien. Waaronder ook degene die mij vanochtend om half 9 wakker wist te bellen. :|W
pi_96443141
Jammer...
  vrijdag 6 mei 2011 @ 18:30:22 #229
340032 ajaxcruijff
Studentchauffeur
pi_96443281
Vond ze bij mij ook al vroeg, om half 11. Maar maandag toch maar bellen over het kenteken, wil toch een beetje zekerheid hebben.
Overigens, moet bij een bedrijf uit Vianen wassen. Is daar iemand wel eens geweest en hoe dat werkt?
  vrijdag 6 mei 2011 @ 18:48:45 #230
317811 Sobajo
Mañana
pi_96443924
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 18:24 schreef Chapelle het volgende:
Jammer...
Nja zo erg is het niet, privé chauffeur zijn heeft natuurlijk ook veel nadelen ten opzichte van Hiken. Ben benieuwd of CvHof wel goed genoeg rijdt. :*
pi_96446655
Waarom is er nooit een Esso in de buurt als ik moet tanken? Als ik niet hoef te tanken, zie ik de Esso's voorbijvliegen, maar als ik moet tanken is er nooit één in de buurt. :') Deze week 4 ritten gehad, 3 keer moeten tanken, en nooit een Esso in de buurt. In totaal 85 euro voorgeschoten.
Wel weer wat uurtjes gemaakt deze week: 22 uur in 2 werkdagen. :)
pi_96446962
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 18:30 schreef ajaxcruijff het volgende:
Vond ze bij mij ook al vroeg, om half 11. Maar maandag toch maar bellen over het kenteken, wil toch een beetje zekerheid hebben.
Overigens, moet bij een bedrijf uit Vianen wassen. Is daar iemand wel eens geweest en hoe dat werkt?
1) Voer het adres van het Total tankstation uit je ritgegevens in op de TomTom
2) Parkeer de auto voor de wasstraat en loop naar binnen
3) Zeg: Hallo mevrouw! Mijn naam is Ajaxcruijff! Ik wil graag mijn auto wassen! Het is een auto van leasemaatschappij A!
4) Mevrouw denkt.. Pff die is ook overenthousiast en begint een papiertje te schrijven
5) Ze vraagt: Wat is het kenteken?
6) Jij weet dit niet en moet teruglopen naar de auto
7) Ze schuift lichtelijk geïrriteerd het papiertje onder je neus waar je even moet krabbelen en met geluk mag je je telefoonnummer noteren (grapje)
8) Ze geeft je ook een muntje voor de hoge druk spuit! Toe maar!
9) Je rijdt de auto de wasstraat in.. Maar.. Als STOP begint te branden, mag je niet verder rijden!
10) Je stapt uit.. Laat de deur open staan en schuift het kaartje in de automaat
11) Je rent als een debiel terug naar de auto en gaat erin zitten als je het graag van binnen mee wilt maken; anders wacht je buiten.

Klaar!
pi_96447195
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 18:48 schreef Sobajo het volgende:

[..]

Nja zo erg is het niet, privé chauffeur zijn heeft natuurlijk ook veel nadelen ten opzichte van Hiken. Ben benieuwd of CvHof wel goed genoeg rijdt. :*
Helaas Sobajo.. Nu ik dat zo hoor denk ik ook niet dat ik daarvoor zou slagen hoor. Ben echt niet zo'n held qua overzicht en subtiel rijden.. Helemaal niet als ik er niet eerder ben geweest. Hiken heeft voor mij sowieso meer voordelen, dus ik zou de overstap nooit maken. Daarnaast denk ik dat ik dan in mijn regio minder werk heb dan als hiker.

Ben nu inderdaad ook benieuwd naar Cvhof.
pi_96447398
Over het wasstraat verhaal; tip uit de praktijk: doe je raampjes dicht :')
pi_96450368
quote:

[..]

Ja idd. Ik zou zelf op dit moment het niet waard vinden voor dat beetje extra geld (wat is het?) als pc te werken.

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 19:57 schreef Viezze het volgende:
Over het wasstraat verhaal; tip uit de praktijk: doe je raampjes dicht :')
Meen je niet... :P

Trouwens vandaag na mijn eerste rit van Lexmond naar Waalwijk moeten reizen. 1 bus en 3 van die streekbusjes. 2 uur lang :')
pi_96451176
quote:

[..]

Jammer hoor! Ik hoop dat ik goed genoeg ben.
Eerst maar eens wachten op het belletje voor sollicitatie. Ga er stiekem wel van uit maar het is even afwachten.. Ik hou jullie op de hoogte!
En anders, zo slecht is het hiken ook weer niet dus ik zou er niet bijzonder rouwig om zijn.
pi_96451802
Nee voor het loon zou ik het ook niet doen. Vraag me ook af of je meer uren maakt, lijkt me niet. Zeker niet als je van die mensen hebt die een chauffeur voor de heenweg boeken en weer een andere voor de terugweg later op de dag.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 22:51:33 #238
328982 Rdaalwil
OV-en autoliefhebber
pi_96457147
Ik ga me maar aanmelden in augustus! klinkt erg goed, beter dan 40 uur auto's poetsen!! (oké oké mag ook veel klanten in hun eigen of dealerauto wegbrengen!
Know y'all been patiently waiting, I know you need me, I can feel it
pi_96457168
Zelf werk ik weliswaar niet bij easyway, maar ik werk via een ander bedrijf wel regelmatig als chauffeur. Bij ons leveren chauffeursritjes meestal aardig wat uren op, dagen van 10 uur of meer zijn geen uitzondering.

Een aparte chauffeur voor heen en terug boeken lijkt me nou niet echt handig. Stel je hebt een rit van 2 uur enkele reis, dan is het terug met het ov minsens 3. Als je dan een aparte chauffeur voor heen en terug boekt kost het pas minder uren als je langer dan 6 uur op locatie bent. Bovendien ben je dan ook nog de flexibiliteit kwijt van terugrijden wanneer dat uitkomt. Met chauffeuren is het wel een groot voordeel dat je in je wachttijd een beetje kan studeren enzo.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 00:00:05 #240
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_96460280
Maandag weet flinke ritten, een nieuwe C30 (zelfde uitvoering als vorige v50s dus dat komt helemaal goed) en daarna een Lancia Ypsilon 1.2 uit 2005, van het noorden naar het zuiden. Die laatste wordt nog wat, haha.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 00:30:11 #241
317811 Sobajo
Mañana
pi_96461325
haha sterkte >:)
  zaterdag 7 mei 2011 @ 03:39:45 #242
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_96465007
Ik stond vandaag trouwens in Harderwijk, bleek de auto in Ermelo te staan. Gelukkig kreeg ik een lift van een ontzettend toffe peer die daar werkte, dus dat was prima geregeld.
#26 || Luciano da Silva
pi_96467148
Jammer Sobajo ;( Dan denk ik dat het ook niks voor mij is, maar ik was het toch al niet van plan :P
pi_96470481
Wel jammer dat EW liever niet heeft dat je door Duitsland rijdt. Ik moest gisteren van Born naar Oldenzaal in een A4 avant. Volgens de navigatie was de snelste route via Duisburg. Het was wel een leuke auto geweest om over de A31 te rijden. :9~
pi_96470640
Dat had wel beter geweest ja! Toen ik naar Keulen moest kreeg ik een V50 1.6D mee ;(
  zaterdag 7 mei 2011 @ 18:42:42 #246
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_96479484
Ik had gister ook de 1.6D. Ondanks dat hij traag is, vind ik het wel een heerlijk comfortabele auto.
#26 || Luciano da Silva
pi_96479609
Ik had dinsdag eerst de V50 2.0D en daarna de V50 1.6D. Ik vond het beide heerlijke auto's, maar ik ben dan ook een Volvo-liefhebber.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2011 18:47:20 ]
pi_96480083
Is ook zeer weinig mis met Volvo, alleen zo'n 1.6D is net iets te weinig voor de V50..
  zaterdag 7 mei 2011 @ 20:24:38 #249
340032 ajaxcruijff
Studentchauffeur
pi_96482910
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 19:50 schreef Mallet het volgende:

[..]

1) Voer het adres van het Total tankstation uit je ritgegevens in op de TomTom
2) Parkeer de auto voor de wasstraat en loop naar binnen
3) Zeg: Hallo mevrouw! Mijn naam is Ajaxcruijff! Ik wil graag mijn auto wassen! Het is een auto van leasemaatschappij A!
4) Mevrouw denkt.. Pff die is ook overenthousiast en begint een papiertje te schrijven
5) Ze vraagt: Wat is het kenteken?
6) Jij weet dit niet en moet teruglopen naar de auto
7) Ze schuift lichtelijk geïrriteerd het papiertje onder je neus waar je even moet krabbelen en met geluk mag je je telefoonnummer noteren (grapje)
8) Ze geeft je ook een muntje voor de hoge druk spuit! Toe maar!
9) Je rijdt de auto de wasstraat in.. Maar.. Als STOP begint te branden, mag je niet verder rijden!
10) Je stapt uit.. Laat de deur open staan en schuift het kaartje in de automaat
11) Je rent als een debiel terug naar de auto en gaat erin zitten als je het graag van binnen mee wilt maken; anders wacht je buiten.

Klaar!
Scheelt dus dat je niets hoeft voor te schieten.
Maar Tom weet altijd wel hoe je moet, dus dat gaat goedkomen.
Hier nog mensen die in de namiddag in Almere aankomen?
  zondag 8 mei 2011 @ 00:24:53 #250
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_96492251
Ik heb maandag wel een rit naar Almere ja, maar ik weet niet hoe laat ik daar ben ;) Ik zal daar in ieder geval een Peugeot Partner achter laten.
#26 || Luciano da Silva
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')