Oke, als ik hem zie staan weet ik dat je al bent langs geweest. Verwacht er zelf rondom 15 uur uiterlijk te wezen met een Nissan X-trail.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:24 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb maandag wel een rit naar Almere ja, maar ik weet niet hoe laat ik daar benIk zal daar in ieder geval een Peugeot Partner achter laten.
Hehe ik moest een keer van Hengelo naar Born, het was echter nog februari (m'n eerste rit) en de desbetreffende auto had geen winterbanden dus ik durfde het sowieso niet aan. Was ook nog niet op de hoogte van het feit dat EW liever heeft dat je over Nederland gaat.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:05 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Wel jammer dat EW liever niet heeft dat je door Duitsland rijdt. Ik moest gisteren van Born naar Oldenzaal in een A4 avant. Volgens de navigatie was de snelste route via Duisburg. Het was wel een leuke auto geweest om over de A31 te rijden.
Volgens mij is alleen via Duitsland een probleem, ik heb wel eens vernomen dat via België niet zo heel erg is.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:49 schreef HenkvonAnnie het volgende:
[..]
Hehe ik moest een keer van Hengelo naar Born, het was echter nog februari (m'n eerste rit) en de desbetreffende auto had geen winterbanden dus ik durfde het sowieso niet aan. Was ook nog niet op de hoogte van het feit dat EW liever heeft dat je over Nederland gaat.
Die C30 R-design vind ik echt een mooie auto! Morgen voor school nog even een ritje rijden, van Poortugaal naar Vianen in een heuze toyota priusquote:Op maandag 9 mei 2011 16:25 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat een grafbak zeg, die Lancia Ypsilon.
De C30 was echter wel een R-design, fijne auto.
@ Hojdhopper: ik ga morgen die werkzaamheden doen. Heb in ieder geval werk.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:28 schreef Hojdhopper het volgende:
Iemand die nog interesse heeft voor de archiefwerkzaamheden bij een zeker bedrijf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |