Maessiequote:Op dinsdag 26 april 2011 12:46 schreef Maes het volgende:
Hoi![]()
Ik was zondag jarig en kreeg een kaartje van jullie allemaalLief hoor, heel hartelijk dank je wel
![]()
![]()
Twas heerlijk, lekker weer enzo, maar dat was het hier ookquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maessie![]()
Heb je een leuk weekend gehad?
Ja, gaat helemaal primaquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:57 schreef Maes het volgende:
[..]
Twas heerlijk, lekker weer enzo, maar dat was het hier ook![]()
Alles goed met je nichtje?
Jaaaaaaaquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, gaat helemaal prima![]()
Vanmiddag taarten proeven hoorde ik!
Hihi, je zei windje.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:50 schreef oh-oh het volgende:
Hier gewoon heerlijk warm met een lekker windje
Pfffffffffffffquote:
Stel je even voor nieuwelingquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:13 schreef Memento-Mori het volgende:
* Memento-Mori komt hier weer eens binnen vallen
Wazzup ?quote:
En jij binnenquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:26 schreef Rewimo het volgende:
Ben er weer, 't was weer gezellig op het werk. Alleen was er niet veel werk. Maar dat gaf niet want mijn account was niet gemigreerd naar het nieuwe domein en alle pc's wel dus ik kon toch niks doenBehalve ICT bellen.
Christan heeft een vriendje te spelen, zitten ze boven met dat mooie weer
Ja, ik durf nog niet met mijn kop in de zon. Mijn armen zitten ook al onder de rooie bultjes, ik denk dat het van die lekkere Inectocrème komtquote:
Koop een parasol pauperquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, ik durf nog niet met mijn kop in de zon. Mijn armen zitten ook al onder de rooie bultjes, ik denk dat het van die lekkere Inectocrème komt
Die hebben wequote:
O ja shitquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, ik durf nog niet met mijn kop in de zon. Mijn armen zitten ook al onder de rooie bultjes, ik denk dat het van die lekkere Inectocrème komt
Jaaaaa das ook vrij kansloos, wat heb je daar nou aan?quote:
Heb je hier iets aan? Die staan voor 5,99 (plus 1,90 verzendkosten) op ebay.de.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:18 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik wil deze
[ afbeelding ]
Dat is wel handig als ze mee moeten naar t veld of ergens naar een losloopgebied, tot ze los mogen. Maar die kan ik dus niet meer vinden.
M'n hoofd is minder bolquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:30 schreef Oognip het volgende:
O ja shitHoe is het met je hoofd? Wordt dat wel minder?
Die moet ik nog ergens hebben liggen ook, als ik ze vind wil ik ze wel opsturenquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Heb je hier iets aan? Die staan voor 5,99 (plus 1,90 verzendkosten) op ebay.de.
[ afbeelding ]
Zegt het concept "mannen en dingen opbergen" je iets?quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:31 schreef oh-oh het volgende:
Jaaaaa das ook vrij kansloos, wat heb je daar nou aan?
Nee ik berg alles zelf op dus ik weet ook waar het is.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zegt het concept "mannen en dingen opbergen" je iets?
Fijn dat ie minder bol is, al is vervellen ook niet echt prettig. Je bent inmiddels wel gestopt met de inecto-creme?quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
M'n hoofd is minder bolMaar begint nu te vervellen.
Ja, toen ik me realiseerde dat dat het wel moest zijn ben ik meteen gestopt, en ik smeer nu maar even helemaal niks.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:36 schreef Oognip het volgende:
Fijn dat ie minder bol is, al is vervellen ook niet echt prettig. Je bent inmiddels wel gestopt met de inecto-creme?
Hopelijk werkt het, maar wel jammer want inecto ruikt heel lekkerquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, toen ik me realiseerde dat dat het wel moest zijn ben ik meteen gestopt, en ik smeer nu maar even helemaal niks.
Kijk ook even op ebay.de dan. Als je daar wat vindt kan ik het voor je bestellenquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:50 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nee die splitlijn vind ik niet fijn. Ik wil gewoon een hele lijn hebben, niet alleen zon apart ding aan een andere lijn. Ik ga nog maar een speuren op internet. Die ik heb was ook niet duur, 12 euro ofzo.
Goeie vraagquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:17 schreef Nonneke het volgende:
Een bakje ijs voor Pim![]()
[ afbeelding ]
Genieten met zn ogen dicht![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja maar bij mij duurde het wat langer deze keer,quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:34 schreef oh-oh het volgende:
Het is toch al haske lang mooi weer?
Ik ben mn dip al kwijt sinds het zomertijd is hoor
Is je man alweer helemaal op de been?quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:37 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja maar bij mij duurde het wat langer deze keer,we zijn van het weekend eigenlijk pas voor het eerst weer ergens naar toe geweest,mijn tuin had ik wel gezien.
Superquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:40 schreef indaha het volgende:
Ja het gaat prima, alleen nog niet zwaar tillen.
Maar goed dat ik zo'n krachtpatser ben
Fijn johquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:40 schreef indaha het volgende:
Ja het gaat prima, alleen nog niet zwaar tillen.
Maar goed dat ik zo'n krachtpatser ben
Wanneer moet je terug en kunnen ze die spuit vaker zetten of was dit alleen om te kijken of het aan je heup lag.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:40 schreef Rewimo het volgende:
Been doet het nog, Indaha, maar het wordt wel minder. Vandaag in elk geval nog zonder krukken
quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:42 schreef indaha het volgende:
Wanneer moet je terug en kunnen ze die spuit vaker zetten of was dit alleen om te kijken of het aan je heup lag.
Ik krijg een brief wanneer de orthopeed me gaat bellen om te overleggen. Want nu moet nog uitgezocht worden wat de pijn veroorzaakt. In elk geval is het nu duidelijk dat het ergens in mijn heup zit.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:42 schreef ferrari_rood het volgende:
rewimo wanneer moet je terug voor de evaluatie? en is je buikpijn nu ook minder?
Ze zijn hier in de buurt op vakantie dus we spreken in het veld af voor een wandeling ja.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:03 schreef indaha het volgende:
Leuk weer fokkers die meeten, willen wel foto's en verslag, komt ze naar jou toe?
Die honden zijn wel 2x zo groot als jouw honden of niet? Zegt natuurlijk niks overigensquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze zijn hier in de buurt op vakantie dus we spreken in het veld af voor een wandeling ja.
Spannend hoor, ik hoop dat haar honden en mijn honden een beetje leuk met elkaar overweg kunnen
2 xquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Die honden zijn wel 2x zo groot als jouw honden of niet? Zegt natuurlijk niks overigens
Ik denk dat karel en kees samen zo groot zijn als Gabber zn hoofdquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Die honden zijn wel 2x zo groot als jouw honden of niet? Zegt natuurlijk niks overigens
Leuk, ik wil ook later dit jaar nog eens een wandelingetje met jou en de hondjes maken want vorige keer had ik daar jammer genoeg geen tijd voor.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze zijn hier in de buurt op vakantie dus we spreken in het veld af voor een wandeling ja.
Spannend hoor, ik hoop dat haar honden en mijn honden een beetje leuk met elkaar overweg kunnen
Ik durf te wedden dat ze samen kleiner zijn als Gabber zn hoofdquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:08 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ik denk dat karel en kees samen zo groot zijn als Gabber zn hoofd![]()
Leuk oh-oh !
Nah, zonder is veel handiger eigenlijkquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:08 schreef indaha het volgende:
[..]
Leuk, ik wil ook later dit jaar nog eens een wandelingetje met jou en de hondjes maken want vorige keer had ik daar jammer genoeg geen tijd voor.
Ik heb allleen geen hondje, maar ik hoorde gisteren dat mijn broertje een nieuwe vriendin heeft met een klein hondje, dus als dat een voorwaarde is pik ik die wel, even in
Ohquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
2 x![]()
Gabber weegt geloof ik 50 kilo of zo
Ach dat is voor mij ook handiger,quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nah, zonder is veel handiger eigenlijk
Nah, zelfs vlaai isnie nodig, ik hou helemaal niet zo van vlaaiquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:10 schreef indaha het volgende:
[..]
Ach dat is voor mij ook handiger,dan neem ik wel vlaai mee, vind Sjon ook vast veel leuker
Ja halloquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nah, zelfs vlaai isnie nodig, ik hou helemaal niet zo van vlaai![]()
Vlaai is voor als dr buitenlanders op bezoek komen
quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ze samen kleiner zijn als Gabber zn hoofd![]()
Alle 5 mijn honden samen zijn nog minder dan een halve Gabber![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:13 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja hallodan verzin ik wel wat anders als ik daar ben , want van hondespeeltjes heb ik geen verstand en ik ga nergens op bezoek met lege handen
Ik zat ff te rekenen, ik kom op 6 kilo chihuahua en 17 kilo chineesquote:
das nog net geen Sylver ookquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zat ff te rekenen, ik kom op 6 kilo chihuahua en 17 kilo chinees
quote:
Sylver weegt 29/30kg, Faas en Pim zijn allebei een maat kleiner en zijn 19/20kgquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt?
Joh, zo zwaar lijken die van jou echt niet
quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:18 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Sylver weegt 29/30kg, Faas en Pim zijn allebei een maat kleiner en zijn 19/20kg
Maatje Chico is datquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Gelukkig dat het heeft geholpen,quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:35 schreef Oognip het volgende:
Ik ben echt zo blij heVandaag ben ik de hele dag zo goed als niet misselijk geweest en ook helemaal geen buikpijn gehad
Eindelijk!
Morgen de huisarts bellen voor verder overleg.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:28 schreef Pagan het volgende:
Ik zal eens een foto van Hamlet, onze eerste hond, inscannen en posten. Toen we hem kregen uit het asiel was hij 9 maanden oud, had te weinig beweging gehad en woog 70 kilo. Eenmaal volgroeid was meneer rond de 100 kilo met een schofthoogte van 101 cm.Waar blijft HamletSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of zit hij in de auto
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Ik ben echt blijquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:41 schreef indaha het volgende:
[..]
Gelukkig dat het heeft geholpen,jij hebt ook wel eens een meevaller verdiend zeg
Het zijn analoge foto's, die zitten goed opgeborgen, misschien wel te goed opgeborgen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:42 schreef indaha het volgende:
[..]
Waar blijft Hamletof zit hij in de auto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:52 schreef Pagan het volgende:
[..]
Het zijn analoge foto's, die zitten goed opgeborgen, misschien wel te goed opgeborgen.
Je moet je bij Hamlet zo iets voorstellen, hij kon een stok die Strega boven haar hoofd hield pakken zonder te hoeven springen.
[ afbeelding ]OMG dat is echt groot, wat voor hondenras is dat, vroeg het kattenmensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Ligt de baby er tegenaan mischien, ik hoop dat je de laatste weken toch iets beter doorkomt want dit moet natuurlijk veel energie kosten en die heb je nog hard nodig bij de bevalling.quote:[b]Op dinsdag 26 april 2011 17:59 schreef ferrari_rood het volgende:[/bte
Maatje deense dog dus pagan
OOgnip fijn dat de medicatie werkt
Het is dat ik do toch op controle moet anders was ik vandaag zelf wellicht al gegaan ik heb al een paar dagen dat mijn maag zich echt helemaal omkeert en er dus echt helemaal niks in blijft en nu doet natuurlijk mijn slokdarm ontzettend veel pijn.
Een harlekijn Deense dog, zwart-wit gevlekt is de grootste slag onder de doggen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:58 schreef indaha het volgende:
[..]
OMG dat is echt groot, wat voor hondenras is dat, vroeg het kattenmens
Alsjeblieft:quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:09 schreef senesta het volgende:
Ik heb toch zo'n zin in een lekker heet bad
k kom er net uitquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:09 schreef senesta het volgende:
Heerlijk!quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:09 schreef senesta het volgende:
je bent naar huis gaan lopen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:11 schreef oh-oh het volgende:
Tsssss watjes allemaal, ik heb net direct vanuit mn werk 2 uur gewandeld, met die 2 eurasiers weer, was feest, dr was dr een loops, Chico heeft gerend als een malle 2 uur lang![]()
Nu nog ff eten
Als mijn man zaken opbergt vind ik ze niet meer terug. Die doet dat ietsje te grondig en compact en alleen hij weet waar het is. Sterker nog.... het moet op zijn manierquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zegt het concept "mannen en dingen opbergen" je iets?
Neeeee toen ik uit de bus stapte riep het baasje van de eurasiers me vanuit dr raam of ik mee ging naar het veld, dus hop K&K ophalen en gelijk wandelenquote:
Gezellig! Veel plezier.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:32 schreef Rewimo het volgende:
Zoon en ik gaan Schalke kijkenHij is speciaal eerst gaan slapen
Hij is Schalke-fan en gelukkig heeft ie vakantie dus gaan we gezellig kijken samen.
Thanks voor de tip, jij zal het inmiddels wel weten als expertquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Klinkt als een super vakantie Nok
oh-oh had je niet heel erg honger naar het wandelen
oognip kleine beetjes eten kan helpen. Nu krijgen je maag en darmen ineens veel te doen.
Ik vergat steeds mijn cam mee te nemen naar het ontbijt toe. Die nam ik pas mee als we weg gingen na ontbijt en peuk.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:21 schreef oh-oh het volgende:
Whooooo Nok, heb je er echt een?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en foto's van de hondjes???
Ik heb nog aan je gedacht, wat zullen jullie het zalig gehad hebben daar
Wel van het huwelijk?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik vergat steeds mijn cam mee te nemen naar het ontbijt toe. Die nam ik pas mee als we weg gingen na ontbijt en peuk.
En jaaaa, een simpele kitsch magneet. Ze hadden overal ongeveer dezelfde
Verkeerde foto onder de knop , nu de goedequote:
Ja, jeumig wat mooi zegquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Verkeerde foto onder de knop , nu de goede
Joa, die. het is vrijdag al, dus je wordt helemaal doodgegooid met alles wat met dat huwelijk te maken heeft. Een vrouw zei: voordeel is dat het vrijdag lekker rustig op straat is. Iedereen zit voor de tvquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wel van het huwelijk?
Oeh, zo tof, die is nu al mn alltime favo![]()
Jammer van de hondjes, ik ben wel heel benieuwd![]()
Over hondjes gesproken, teefje van vriendinnen van me is 50+ dagen drachtig , kijk:
[ afbeelding ]
Zo mooi
ik heb net deze gekekenquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:44 schreef Oognip het volgende:
Wat een mooie foto oh-oh
Ik heb net een mooie documentaire gezien over iemand die gaat overlijden door palliatieve sedatie. Onlangs op tv bij kruispunt geweest. http://www.uitzendinggemi(...)e3a4358807aa3704c2e2
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:58 schreef oh-oh het volgende:
6 zou een mooi aantal zijn, zal ik de mama ook ff laten zien?
Mooie hondjes hoorquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:13 schreef oh-oh het volgende:
Papa Linx links en mama Amyy rechts, voor de dekking:
[ afbeelding ]
Nu kan Eems niet meer zitten zonder dat die pens dr in de weg zit![]()
[ afbeelding ]
Maar ze heeft dr geen last van hoor![]()
[ afbeelding ]
Dat doet mij dan weer hieraan denkenquote:
Meestal 4 tot 6 pups geloof ik.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:34 schreef indaha het volgende:
[..]
Mooie hondjes hoor,zijn 6 pups normaal voor deze hondjes of is dat veel?
quote:
dat wordt een deceptie als het leuke vogeltje uit de zijspiegel niet mee wilt het nestje inquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:53 schreef Greys het volgende:
Mijn ouders hebben zo'n leuke tuin-pimpel
Hi!
[ afbeelding ]
Hoe zit mijn haar?
[ afbeelding ]
Wat een leuk vaasje, zal ik daar misschien...
[ afbeelding ]
.. mijn nest in gaan maken?
[ afbeelding ]
Ah welja!
[ afbeelding ]
ehh, ik wil niet veel zeggen, maar ik had de naam van die directeur ook maar meteen veranderdquote:Hofnarretje heet nu Vlinderheuvel
Update: dinsdag 26 apr 2011, 21:11
Kinderdagverblijf 't Hofnarretje gaat verder onder de naam Vlinderheuvel. Het Hofnarretje wil niet langer in verband worden gebracht met de grote zedenzaak in Amsterdam. De hoofdverdachte, Robert M., werkte onder meer in 't Hofnarretje.
Hij heeft misbruik van 85 kinderen bekend, onder meer in 't Hofnarretje. Vorige week kwam het kinderdagverblijf met de naam Vlinderhof op de proppen, maar een gelijknamig kinderdagverblijf in Aalsmeer maakte bezwaar tegen de naamsverandering van 't Hofnarretje.
Het Amsterdamse kinderdagverblijf heeft ook een nieuwe directeur gekregen, Henk Lustig is op 13 april benoemd.
nos.nl
O wat een leukerdquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:53 schreef Greys het volgende:
Mijn ouders hebben zo'n leuke tuin-pimpel
Hi!
[ afbeelding ]
Hoe zit mijn haar?
[ afbeelding ]
Wat een leuk vaasje, zal ik daar misschien...
[ afbeelding ]
.. mijn nest in gaan maken?
[ afbeelding ]
Ah welja!
[ afbeelding ]
Het was a good hair day!quote:
een para-pluutje/solletje erboven, alles om de Pimpel happy te houdenquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was a good hair day!
Maar hoe moet dat nou als het gaat regenen, zou zo'n vaasje poreus zijn enzo?
En dat vaasje staat heel de dag in de volle zonMaar goed, Pimpel zal het wel beter weten.
jongens, kijk nou eens even naar die heul schattige eekhoorntjesquote:
Ja zijn zo schattig , maar die mogen niet als huisdieren tochquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jongens, kijk nou eens even naar die heul schattige eekhoorntjes
Al die hoofdjes als hij dat deksel er af haaltquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jongens, kijk nou eens even naar die heul schattige eekhoorntjes
in Australië hebben ze er zat in ieder geval, ze zijn niet bedreigd of zoquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:07 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja zijn zo schattig , maar die mogen niet als huisdieren toch
uhuh, allemaal kijkenquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Al die hoofdjes als hij dat deksel er af haalt![]()
quote:
Heel leuk, zo'n pimpel, maar ik denk dat dit een gevalletje Darwin-in-actie wordt, dat is bepaald geen goede broedplaatsquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was a good hair day!
Maar hoe moet dat nou als het gaat regenen, zou zo'n vaasje poreus zijn enzo?
En dat vaasje staat heel de dag in de volle zon![]()
En hoe komen die babypimpels er ooit uit straks?
Maar goed, Pimpel zal het wel beter weten.
Of dat jaquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:04 schreef indaha het volgende:
[..]
een para-pluutje/solletje erboven, alles om de Pimpel happy te houden
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 april 2011 09:10 schreef Oognip het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze hebben de keukenkastjes voor mn kledingkast gezet, ook praktisch
♥ scars make us who we are ♥
Die brengen ze vast zometeen naar benedenquote:Op woensdag 27 april 2011 09:19 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]![]()
Ze hebben de keukenkastjes voor mn kledingkast gezet, ook praktisch
Nee, want ik wilde ze houden, en toen hebben ze ze daar maar neergezetquote:Op woensdag 27 april 2011 09:23 schreef Oognip het volgende:
[..]
Die brengen ze vast zometeen naar beneden
Heb je ze al koffie aangeboden?
O'jaquote:Op woensdag 27 april 2011 09:24 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Nee, want ik wilde ze houden, en toen hebben ze ze daar maar neergezet
En nee, want koffiezetapparaat en koffie ligt allemaal ingepakt ergens
quote:Op woensdag 27 april 2011 09:28 schreef Oognip het volgende:
[..]
O'janaja, dan trek je maar niks aan
Ik ben op schoolquote:Op woensdag 27 april 2011 10:05 schreef oh-oh het volgende:
Kunnen jullie niet gewoon beter samen een koppie thee gaan drinken samen?
quote:Op woensdag 27 april 2011 10:35 schreef oh-oh het volgende:
Hier is het nog prima weer![]()
Ik krijg de schijt van photobucket, waarom husselt die al mn foto's door elkaar als ik ze up?
quote:Op woensdag 27 april 2011 10:41 schreef oh-oh het volgende:
Oh van dat kutnummer ga ik nog meer aan de schijt![]()
Mogge Strega
Ook The Life of Brian erbij? Geweldige film.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:40 schreef Rewimo het volgende:
Mijn pakket van bol.com is binnenEen piramide van Lego, complete Monty Python's Flying Circus en de nieuwe Harry Potter-DVD
quote:
Nee, maar die had ik al geloof ik. Dit zijn alle afleveringen van Flying Cirusquote:Op woensdag 27 april 2011 10:45 schreef Pagan het volgende:
Ook The Life of Brian erbij? Geweldige film.![]()
Leuk hè, dat soort pakjes ontvangen. Hier komen vandaag drie nieuwe soorten houtmot voor de rookoven binnen.
LOLquote:
Of de naam maar gewoon gelijk veranderd in "Het venusheuveltje"quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ehh, ik wil niet veel zeggen, maar ik had de naam van die directeur ook maar meteen veranderd
quote:
quote:
Eurasiers, ik vind ze vreselijk, net keeshondenquote:Op woensdag 27 april 2011 13:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
@oh-oh, wat voor een soort honden zijn dat? Mooi hoor. Jambo is inderdaad een lekker ding.
Lol. Leuk!quote:
Lush lekkerrr!quote:Op woensdag 27 april 2011 13:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Eurasiers, ik vind ze vreselijk, net keeshondenen al dat haaaaaaaar, jeminee
![]()
Maar mijn honden vinden hun altijd wel leuk, geile wijven, dus soit, af en toe wandelen we maar es met ze mee.
Ik heb net Lush besteld
Waar ik hiervoor ook zat. Toezicht op de kinderopvang.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:09 schreef oh-oh het volgende:
Soortgelijk werk Nok?
Het komt op mij wel ietwat raar over dat een uitzendkracht zelf om verlenging vraagt bij de werkgever, maar goed, als het je lukt is dat wel mooi natuurlijk![]()
Strega, succes met je werklui, wij hebben soortgelijke types als poetsploeg in de flat lopen, man oh man, wat heb ik me daaraan geërgerd toen ik ziek thuis was zeg
Jammer dat het ophoud, op het moment is het sowieso niet echt makkelijk.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:07 schreef nokwanda het volgende:
Vandaag mijn laatste dag op deze locatie![]()
Ik hield erva om hier te werken en ik hield van het soort werk. Nu houdt het echt echt op hier. Ik baal er erg van en heb er alles aan gedaan wat ik kon om de verhuizing en de overdracht zo goed mogelijk te doen. Is nog best lastig als degeen aan wie je moet overdragen ziek is en de vervanger en de vervanger van de vervanger ook
Ik heb dus aan de betreffende leidinggevende om nog een maand gevraagd (met een cc-tje naar zijn directie). Die krijg ik niet. Hij zegt dat er geen geld is en daarop komen nu vragen. Nu willen bestuursleden opeens in de boekhouding kijken. dat lijkt me een goede zaak, dus daar ben ik wel blij mee. Voor mezelf heb ik inmiddels wel weer een maand werk elders geregeld voor 24 uur pw.
Beetje lavendel op je slapen wil nog wel eens helpen of je gaat even liggen en doet wat druppels lavendelolie in een geurbrander.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:16 schreef ferrari_rood het volgende:
Balen Nok dat er nu toch een einde aan lijkt te kopen
strega succes met de werklui
Oognip en mama_mia ook succes met de verbouwingen
Ik heb hoofdpijn ik denk van de weerverandering maar paracetamol helpt niet als ik het binnen zou houden wellicht wel en iets anders mag ik niet.
Paracetamol in zetpil vorm? Daar al eens aan gedacht?quote:Op woensdag 27 april 2011 14:16 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb hoofdpijn ik denk van de weerverandering maar paracetamol helpt niet als ik het binnen zou houden wellicht wel en iets anders mag ik niet.
Is dit eerst voor een maand?quote:Op woensdag 27 april 2011 14:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Waar ik hiervoor ook zat. Toezicht op de kinderopvang.
Het is raar, ja. maar ik heb allang gemerkt dat het helpt als je je eigen zaken regelt. Bij de gemeente moet ik wel, omdat het anders niet gebeurt. Ik weet dat ze me op een bepaalde plek graag willen hebben, maar de betreffende leidinggevende is er niet en zal er voorlopig niet zijn. was er overdracht? Nope! Dus moet ik zelf op zoek naar iemand die geautoriseerd is om dat te regelen. Dat regel ik dan dus. En als ik dat eerder ook niet had gedaan was ik maanden geleden al werkloos geweest.
Ja die heb ik maar ik ben zo'n iemand die heftig reageert op zetpillen.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:19 schreef Oognip het volgende:
[..]
Paracetamol in zetpil vorm? Daar al eens aan gedacht?
Dat werk van NokManda kan nog wel effe op zich laten wachtenquote:Op woensdag 27 april 2011 14:17 schreef Strega het volgende:
[..]
Jammer dat het ophoud, op het moment is het sowieso niet echt makkelijk.
Hoe gaat het met cursus en baan Nokmanda?
Wel fijn dat je net zo'n leuk uitje hebt gehad
De komende maand is gegarandeerd. daarna kijken we weer verder of ze me op die afdeling willen of ergens anders en voor hoeveel uur. Een maandje 24 uur is wel luxe.quote:
Het zou mooi zijn als er iets blijvends langskwam natuurlijk.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De komende maand is gegarandeerd. daarna kijken we weer verder of ze me op die afdeling willen of ergens anders en voor hoeveel uur. Een maandje 24 uur is wel luxe.
aaaaaaahquote:Op woensdag 27 april 2011 14:27 schreef vamperotica het volgende:
* Komt even binnen vallen....
Ik kan al jagen...
[ afbeelding ]
Oh Vamp, wat een droppie!quote:Op woensdag 27 april 2011 14:27 schreef vamperotica het volgende:
* Komt even binnen vallen....
Ik kan al jagen...
[ afbeelding ]
Dat schiet ook niet op zo he. Dat ze dat niet gewoon in 1x goed kunnen regelen. Een VOG krijgen duurt gelukkig niet zolangquote:Op woensdag 27 april 2011 14:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat werk van NokManda kan nog wel effe op zich laten wachtenSlecht geregelde cursus en opeens bleek dat je een VOG moest hebben voordat je examen deed. Alleen was men vergeten dat te zeggen. Dus nu moet ie wachten tot dat er is.
Daarom ben ik wel extra blij dat ik toch weer een maand werk heb.
Scheel...? hoe bedoel U?quote:Op woensdag 27 april 2011 14:29 schreef oh-oh het volgende:
Hij kijk wel nog wat scheeltjes
![]()
Hier is het weer gekkenbeluur, volgens mij mogen de patiënten in die instellingen allemaal om dezelfde tijd bellen landelijk
Hebbeeeeeeeeeen!quote:Op woensdag 27 april 2011 14:31 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Scheel...? hoe bedoel U?
[ afbeelding ]
Volgens mij inderdaad een hijquote:Op woensdag 27 april 2011 14:30 schreef ferrari_rood het volgende:
Oh vamp wat een dotje en wat is hij??? al groot
Paracetamolzetpillen halen danquote:Op woensdag 27 april 2011 14:16 schreef ferrari_rood het volgende:
Je leest nie mee nie?quote:
Dat is de lak die bij dr wedstrijdkleding pastquote:Op woensdag 27 april 2011 14:32 schreef oh-oh het volgende:
Die nagellak had ik vorige week op mn tenen
Heb ik al. Maar heel mijn lichaam is van slag. Ik hield mijn medicatie met zetpillen ook niet binnen en deze dus ook niet. Ik probeer maar wat meer te drinken vandaagquote:
Uhm nu welquote:
Heb dr es wat meer vertrouwen in johquote:Op woensdag 27 april 2011 14:33 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Heb ik al. Maar heel mijn lichaam is van slag. Ik hield mijn medicatie met zetpillen ook niet binnen en deze dus ook niet. Ik probeer maar wat meer te drinken vandaag
Vanavond hebben we op de cursus de partnerles. En wat is mijn vent nu nog stoer maar straks moet ik het nog maar zien
Weet de apotheek daar niks op? Zetpillen met een andere hulpstof misschien?quote:Op woensdag 27 april 2011 14:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Heb ik al. Maar heel mijn lichaam is van slag. Ik hield mijn medicatie met zetpillen ook niet binnen en deze dus ook niet. Ik probeer maar wat meer te drinken vandaag
Vanavond hebben we op de cursus de partnerles. En wat is mijn vent nu nog stoer maar straks moet ik het nog maar zien
Wat leuk, partnerlesquote:Op woensdag 27 april 2011 14:33 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Blackpool, dat is echt zo grandioos fout dat het geweldig isquote:Op woensdag 27 april 2011 14:33 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dat is de lak die bij dr wedstrijdkleding past
Door in Parijs in de finale geplaatst te zijn, zijn ze ook geplaatst voor t EK, eind augustus in Blackpool... Vrijdag is er overleg of ze ook daadwerkelijk gaan...
I knowquote:Op woensdag 27 april 2011 14:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Blackpool, dat is echt zo grandioos fout dat het geweldig is
Ik heb er wel vertrouwen in.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb dr es wat meer vertrouwen in joh![]()
Je vent slaat zich dr vast wel doorheen hoor.
Episch geweldig is het daar.quote:
Ik ga voor "Hij"quote:Op woensdag 27 april 2011 14:44 schreef Rewimo het volgende:
Rooien zijn meestal "hij", maar bij zo'n kleintje is het moeilijk te zien
Ik ga meequote:Op woensdag 27 april 2011 14:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Episch geweldig is het daar.
Ze is nu nog jong genoeg om haar daar met een gerust hart naar toe te sturen.
Hoop ik voor je
Wow, dat is best spannend dus!quote:Op woensdag 27 april 2011 14:33 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dat is de lak die bij dr wedstrijdkleding past
Door in Parijs in de finale geplaatst te zijn, zijn ze ook geplaatst voor t EK, eind augustus in Blackpool... Vrijdag is er overleg of ze ook daadwerkelijk gaan...
Oh echt?quote:
Hebbie al een zeehond? Anders neem ik hem mee als we weer eens in Pieterburen zijn.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh echt?
Ik ga je geld overmaken voor een koelkastmagneet tzt
Ik heb een Texelse Zeehond jaquote:Op woensdag 27 april 2011 14:52 schreef Strega het volgende:
[..]
Hebbie al een zeehond? Anders neem ik hem mee als we weer eens in Pieterburen zijn.
Ach ja, natuurlijk....quote:
En een Texelse vuurtoren en een Texels schaapquote:
Ja hier net zo, ik durf nu ook niet te plannen, omdat Pagan nog een derde operatie moet.quote:
Nou ik heb de nieuwe nog niet automagisch in mn myat staan hoor, faalmodjequote:Op woensdag 27 april 2011 15:12 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, volgens mij heb ik een reeks getoverd zojuist
Misschien is dat dan omdat de reeks nu pas in het nieuwe topic is aangemaakt?quote:Op woensdag 27 april 2011 15:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ik heb de nieuwe nog niet automagisch in mn myat staan hoor, faalmodje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op woensdag 27 april 2011 15:15 schreef Greys het volgende:
Oh en...
Ondankbaar nest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja sorry
![]()
Je bent te grappig
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |