Maessiequote:Op dinsdag 26 april 2011 12:46 schreef Maes het volgende:
Hoi![]()
Ik was zondag jarig en kreeg een kaartje van jullie allemaalLief hoor, heel hartelijk dank je wel
![]()
![]()
Twas heerlijk, lekker weer enzo, maar dat was het hier ookquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maessie![]()
Heb je een leuk weekend gehad?
Ja, gaat helemaal primaquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:57 schreef Maes het volgende:
[..]
Twas heerlijk, lekker weer enzo, maar dat was het hier ook![]()
Alles goed met je nichtje?
Jaaaaaaaquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, gaat helemaal prima![]()
Vanmiddag taarten proeven hoorde ik!
Hihi, je zei windje.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:50 schreef oh-oh het volgende:
Hier gewoon heerlijk warm met een lekker windje
Pfffffffffffffquote:
Stel je even voor nieuwelingquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:13 schreef Memento-Mori het volgende:
* Memento-Mori komt hier weer eens binnen vallen
Wazzup ?quote:
En jij binnenquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:26 schreef Rewimo het volgende:
Ben er weer, 't was weer gezellig op het werk. Alleen was er niet veel werk. Maar dat gaf niet want mijn account was niet gemigreerd naar het nieuwe domein en alle pc's wel dus ik kon toch niks doenBehalve ICT bellen.
Christan heeft een vriendje te spelen, zitten ze boven met dat mooie weer
Ja, ik durf nog niet met mijn kop in de zon. Mijn armen zitten ook al onder de rooie bultjes, ik denk dat het van die lekkere Inectocrème komtquote:
Koop een parasol pauperquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, ik durf nog niet met mijn kop in de zon. Mijn armen zitten ook al onder de rooie bultjes, ik denk dat het van die lekkere Inectocrème komt
Die hebben wequote:
O ja shitquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, ik durf nog niet met mijn kop in de zon. Mijn armen zitten ook al onder de rooie bultjes, ik denk dat het van die lekkere Inectocrème komt
Jaaaaa das ook vrij kansloos, wat heb je daar nou aan?quote:
Heb je hier iets aan? Die staan voor 5,99 (plus 1,90 verzendkosten) op ebay.de.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:18 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik wil deze
[ afbeelding ]
Dat is wel handig als ze mee moeten naar t veld of ergens naar een losloopgebied, tot ze los mogen. Maar die kan ik dus niet meer vinden.
M'n hoofd is minder bolquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:30 schreef Oognip het volgende:
O ja shitHoe is het met je hoofd? Wordt dat wel minder?
Die moet ik nog ergens hebben liggen ook, als ik ze vind wil ik ze wel opsturenquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Heb je hier iets aan? Die staan voor 5,99 (plus 1,90 verzendkosten) op ebay.de.
[ afbeelding ]
Zegt het concept "mannen en dingen opbergen" je iets?quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:31 schreef oh-oh het volgende:
Jaaaaa das ook vrij kansloos, wat heb je daar nou aan?
Nee ik berg alles zelf op dus ik weet ook waar het is.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zegt het concept "mannen en dingen opbergen" je iets?
Fijn dat ie minder bol is, al is vervellen ook niet echt prettig. Je bent inmiddels wel gestopt met de inecto-creme?quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
M'n hoofd is minder bolMaar begint nu te vervellen.
Ja, toen ik me realiseerde dat dat het wel moest zijn ben ik meteen gestopt, en ik smeer nu maar even helemaal niks.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:36 schreef Oognip het volgende:
Fijn dat ie minder bol is, al is vervellen ook niet echt prettig. Je bent inmiddels wel gestopt met de inecto-creme?
Hopelijk werkt het, maar wel jammer want inecto ruikt heel lekkerquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, toen ik me realiseerde dat dat het wel moest zijn ben ik meteen gestopt, en ik smeer nu maar even helemaal niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |