abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95989572
Bodenterreinstudio's in de Stad Groningen #5!

Vorige topics:
Bodenterreinstudio's in de Stad Groningen
Bodenterreinstudio's in de Stad Groningen #2
Bodenterreinstudio's in de Stad Groningen #3
Bodenterreinstudio's in de Stad Groningen #4
en Studentenkamers #14

Woningcorporatie Nijestee bouwt op dit moment 345 woonstudios op het Bodenterrein.
Deze studios zijn bedoeld voor jongeren tot 26 jaar en bestaan uit volledig zelfstandige wooneenheden van 28m2.

Op het moment zijn 3 van de 5 blokken opgeleverd.

Enkele linkjes:
Bouwtekening
Info over de huur
vanderwiel
Foto's van tijdens de bouw 1 (januari)
Foto's van tijdens de bouw 2 (april)

Blok 1 (opgeleverd)
Erwindeen
RTS91

Blok 2 (opgeleverd)
Apogist
Sieglinde
linda-88
loecje
Vrydemalaan

Blok 3
Janett
toenie

Blok4
Dery1990
Perzikvrucht

[ Bericht 0% gewijzigd door dynamiet op 26-04-2011 14:18:08 ]
pi_95990389
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 12:11 schreef dynamiet het volgende:

[..]

Op het bodenterrein staan op het moment 3 busjes van "fiber to the x" misschien heeft dat er wat mee te maken ;)
Let's hope dat ze het nu verder gaan aanleggen voor de rest!
Ik heb net op glashart.nl ook een check gedaan. Het klopt inderdaad dat het voor mij (blok 3) nog iets minder dan een maand moet duren en dat het voor Linda-88 (blok 2) het al aanwezig is.

Zijn er meer mensen die KPN hebben aangevraagd?
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
You gave me thiss, your fire becomes a kiss.
pi_95993113
ik ben het ook van plan! zal maar eens even kijken hoelang het duurt voordat het bij blok 5 klaar is. Het klopt wel wat ze bij de klantenservice zeggen. hoe vreemd het ook klinkt :p

Derde kwartaal 2011 :o eerst maar even kabel dan

[ Bericht 30% gewijzigd door Detz op 26-04-2011 13:57:28 ]
pi_95993713
Voor in de OP: Blok drie is ook al weer eventjes opgeleverd :)

Ik zal binnenkort nog even foto's maken van mijn inrichting. Is op dit moment best standaard, maar wil hem nog aanpassen
:: Toenie ::
pi_96005876
Volgens mij kan je veel beter je internetabonnement (glasvezel) bij Lijbrandt afnemen. Daar heb je bijvoorbeeld het "GLASVEZEL COMPLEET 25" pakket. Hier is internet 5Mb/s langzamer dan bij KPN, maar dan heb je betere kwaliteit TV, een gratis HD ontvanger en het eerste jaar (contract duurt ook 1 jaar) gratis het HD zender pakket. Dit pakket kost 49,95 euro per maand en is de eerste 2 maanden gratis. Je hebt verder geen eenmalige kosten (bij KPN is dit 35 euro). Oftewel, je bent ongeveer eenmalig 15 euro meer kwijt, maar je krijgt er wel veel meer voor terug. Je hebt ook nog een telefoonlijn, maar daar hecht ik geen waarde aan.

Je kan ook eventueel het "GLASVEZEL START 25" pakket nemen. Dat is 44,95 euro per maand (ook eerste 2 maanden gratis) en kan gebruikt worden icm met een Ziggo ontvanger (op marktplaats staan hier een heleboel van op). Dan heb je dus digitale tv (betere kwaliteit dan KPN) en ben je goedkoper uit. Ook hier krijg je een telefoonlijn.
pi_96009123
ik probeer nu iemand van ziggo aan de lijn te krijgen. echt wat duurt dat lang(sta nu al 20min in de wacht)
blij dat ze via de site een terugbel optie hebben anders was ik nu al heel wat euro's kwijt

glasvezel ga ik wel eens naar kijken als alles werkt. ik ga echt niet nog maanden op internet wachten
pi_96033698
Bij blok A zijn ze nu bezig met de deuren, zodat de deurklink niet van buitenaf meer geopend kan worden. Wel een apart stuk wat er voor komt :P
pi_96041943
Haha, ja ik zag het net ook al! Moet vast kunstig zijn, haha! Tussen blok 3 en 4 zijn ze stenen aan het leggen, geen gras!?
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
pi_96044313
quote:
10s.gif Op woensdag 27 april 2011 13:40 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Haha, ja ik zag het net ook al! Moet vast kunstig zijn, haha! Tussen blok 3 en 4 zijn ze stenen aan het leggen, geen gras!?
Tussen blok C en D komt een basketbalveldje.

Dus we moeten, als we KPN willen, nog een maand wachten? Pff..
pi_96044562
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 14:40 schreef Janett het volgende:

[..]

Tussen blok C en D komt een basketbalveldje.

Dus we moeten, als we KPN willen, nog een maand wachten? Pff..
Ben bang dat dit flink gaat echoën als het echt gebruikt gaat worden. Dat zit allemaal best krap op elkaar. Als je kijkt naar de ruimte tussen de verschillende studio's dan lijkt Blok C er bijna tussengepropt te zijn...
  Moderator woensdag 27 april 2011 @ 16:07:12 #11
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_96047951
Wat betreft auto parkeren: thv. de Spar/Vinkenstraat, aan de overkant van de zaagmuldersweg, is het gratis parkeren. Voor eventuele bezoekers... Het is HOOGUIT 10min lopen.

http://maps.google.nl/map(...)929&ie=UTF8&t=h&z=16
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_96051622
Kan men momenteel nog parkeren voor het verhuizen daar naast blok A?
pi_96052327
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 17:35 schreef AnneGB het volgende:
Kan men momenteel nog parkeren voor het verhuizen daar naast blok A?
Ja had mij vriendin zondag-maandag nog gedaan, nergens een bordje dat je moet betalen.
pi_96052827
Volgens mij blijft die parkeerplaats gewoon open totdat alle blokken goed en wel verhuisd zijn :) langs de vrydemalaan zelf kun je ook makkelijk parkeren. Daar heb ik (nouja mn vader ;) ) ook de verhuisbus neergezet, is minder ver lopen ;)
pi_96059142
met verhuizen gewoon voor de deur neer zetten ja. het is toch nog geen doorgaande weg. maar ik vind het wel netjes om na het verhuizen de auto gewoon op de parkeerplaats te zetten. ruimte zat daar.
  woensdag 27 april 2011 @ 22:14:32 #16
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_96066916
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 16:07 schreef Renesite het volgende:
Wat betreft auto parkeren: thv. de Spar/Vinkenstraat, aan de overkant van de zaagmuldersweg, is het gratis parkeren. Voor eventuele bezoekers... Het is HOOGUIT 10min lopen.

http://maps.google.nl/map(...)929&ie=UTF8&t=h&z=16
Gratis maar staat vaak vol,zeker met die huidige werkzaamheden. Die mannen moeten hun auto ook ergens parkeren ;)
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  Moderator woensdag 27 april 2011 @ 22:52:42 #17
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_96069728
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:14 schreef YskaFredriksson het volgende:

[..]

Gratis maar staat vaak vol,zeker met die huidige werkzaamheden. Die mannen moeten hun auto ook ergens parkeren ;)
Vanmiddag 13:00 heb ik hem er weten te parkeren :9
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  donderdag 28 april 2011 @ 01:07:20 #18
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_96076022
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:52 schreef Renesite het volgende:

[..]

Vanmiddag 13:00 heb ik hem er weten te parkeren :9
Ik kan hem er heel vaak niet kwijt en ik woon er 2 straten vanaf dus wil mensen niet blij maken met een dode mus (en ik vind het natuurlijk fijn dat ik wel gewoon mijn auto daar kwijt kan! ;))
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_96089833
Kan een van jullie mij vertellen waarom ik onder een steen heb gezeten en er nu pas achter kom dat ik ook eentje wil? Zijn, op de paar die nog op woningnet staan na, alle studio's al verhuurd?
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
pi_96094030
De mensen van het laatste blok hebben al de contracten getekend, het verbaast me dat er überhaupt nog een aantal op woningnet staan..
pi_96095435
Morgen wordt blok D opgeleverd!
pi_96095538
Klopt! Ik kan zelf de sleutels niet ophalen dus wil mijn ouders dat laten doen. Wat moet ik hen allemaal meegeven, zodat zij bevoegd zijn om de sleutels op te halen?
pi_96096210
Ik heb geen idee. Zit ineens te denken wat ik zelf mee moet nemen om de sleutels op te halen. ID-kaart voldoende?
pi_96100171
Ja, ID kaart is in principe voldoende. :)
pi_96115826
Zelfs ID is niet nodig. Ik dacht er laatst nog over na.. Als iemand hier op t forum had gelezen welk nr je woont kan ie zo de sleutels halen. Je tekent alleen voor de sleutels, maar t wordt verder niet echt gecheckt ofzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')