Let's hope dat ze het nu verder gaan aanleggen voor de rest!quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:11 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Op het bodenterrein staan op het moment 3 busjes van "fiber to the x" misschien heeft dat er wat mee te maken
Tussen blok C en D komt een basketbalveldje.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:40 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Haha, ja ik zag het net ook al! Moet vast kunstig zijn, haha! Tussen blok 3 en 4 zijn ze stenen aan het leggen, geen gras!?
Ben bang dat dit flink gaat echoën als het echt gebruikt gaat worden. Dat zit allemaal best krap op elkaar. Als je kijkt naar de ruimte tussen de verschillende studio's dan lijkt Blok C er bijna tussengepropt te zijn...quote:Op woensdag 27 april 2011 14:40 schreef Janett het volgende:
[..]
Tussen blok C en D komt een basketbalveldje.
Dus we moeten, als we KPN willen, nog een maand wachten? Pff..
Ja had mij vriendin zondag-maandag nog gedaan, nergens een bordje dat je moet betalen.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:35 schreef AnneGB het volgende:
Kan men momenteel nog parkeren voor het verhuizen daar naast blok A?
Gratis maar staat vaak vol,zeker met die huidige werkzaamheden. Die mannen moeten hun auto ook ergens parkerenquote:Op woensdag 27 april 2011 16:07 schreef Renesite het volgende:
Wat betreft auto parkeren: thv. de Spar/Vinkenstraat, aan de overkant van de zaagmuldersweg, is het gratis parkeren. Voor eventuele bezoekers... Het is HOOGUIT 10min lopen.
http://maps.google.nl/map(...)929&ie=UTF8&t=h&z=16
Vanmiddag 13:00 heb ik hem er weten te parkerenquote:Op woensdag 27 april 2011 22:14 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Gratis maar staat vaak vol,zeker met die huidige werkzaamheden. Die mannen moeten hun auto ook ergens parkeren
Ik kan hem er heel vaak niet kwijt en ik woon er 2 straten vanaf dus wil mensen niet blij maken met een dode mus (en ik vind het natuurlijk fijn dat ik wel gewoon mijn auto daar kwijt kan!quote:Op woensdag 27 april 2011 22:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vanmiddag 13:00 heb ik hem er weten te parkeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |