Annemoke = van de TROS! gelukkig. Dus die slaan ze wel over, hoop ik dan tenminstequote:Op dinsdag 26 april 2011 13:36 schreef naatje_1 het volgende:
ik hoop van ganser harte dat het Annemieke niet word. Geen idee wie er nog meer bij de vpro zit en 3voor12 zou kunnen presenteren... Neem aan dat Delsing niet gekozen wordt
Annemieke valt wel in, in die week dat Eric Corton het niet doet...quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:46 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Annemoke = van de TROS! gelukkig. Dus die slaan ze wel over, hoop ik dan tenminste.
Maar als vast kan niet zomaar denk ik, moet ze van omroep switchen denk ik.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Annemieke valt wel in, in die week dat Eric Corton het niet doet...
Ze zou ook de TROS kunnen verlaten natuurlijkquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:46 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Annemoke = van de TROS! gelukkig. Dus die slaan ze wel over, hoop ik dan tenminste.
That's Live is van BNN en daar is hij (eric) ook vaste presentatorquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:48 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Maar als vast kan niet zomaar denk ik, moet ze van omroep switchen denk ik.
Eric doet wel meer dingen bij BNN.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
That's Live is van BNN en daar is hij (eric) ook vaste presentator
Precies, kan volgens mij prima.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daarom, dus dan hoef je niet van omroep te switchen, maar doe je er nog een omroep bij...
Coen en Sander is ook wel duidelijk BNN imo.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:56 schreef naatje_1 het volgende:
Sowieso heb je bij 3fm niet echt het idee dat je naar een bepaalde omroep zit te luisteren, alleen 3voor12radio is echt duidelijk een programma van de vpro...
CCCCCooooorrttooooonnnquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:56 schreef naatje_1 het volgende:
Sowieso heb je bij 3fm niet echt het idee dat je naar een bepaalde omroep zit te luisteren, alleen 3voor12radio is echt duidelijk een programma van de vpro...
Annemieke zou in principe kunnen, maar dan zullen ze wel weer iemand anders moeten vinden voor het weekend (op z'n minst voor een van de programma's). Anders wordt het wel erg veel voor d'r...quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:36 schreef naatje_1 het volgende:
ik hoop van ganser harte dat het Annemieke niet word. Geen idee wie er nog meer bij de vpro zit en 3voor12 zou kunnen presenteren... Neem aan dat Delsing niet gekozen wordt
Kunnen dan toch mensen uit de nacht naar het weekend? Of Antiroos? Al weet ik niet wat die nu allemaal doet bij 3FM/NPOquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Annemieke zou in principe kunnen, maar dan zullen ze wel weer iemand anders moeten vinden voor het weekend (op z'n minst voor een van de programma's). Anders wordt het wel erg veel voor d'r...
Andere opties zijn Rudy of wellicht zelfs iemand van een concurrerend station (Kink?).
Roosmarijn lijkt mij de beste optiequote:Op dinsdag 26 april 2011 14:48 schreef alors het volgende:
Sssssst, straks breng je ze nog op ideeën. Roosmarijn gatverdamme daar moet toch niemand aandenken
Roos als 3VOOR12 djquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:48 schreef alors het volgende:
Sssssst, straks breng je ze nog op ideeën. Roosmarijn gatverdamme daar moet toch niemand aandenken
trollquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:57 schreef Ikbeneenbrabo het volgende:
[..]
Roosmarijn lijkt mij de beste optie
Roel, je bent ingelogd onder je verkeerde account!quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:57 schreef Ikbeneenbrabo het volgende:
[..]
Roosmarijn lijkt mij de beste optie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |