Een boerderij is voor mij al voldoende. Ik kan heel goed relativeren weetje en ik kan heel veel hebben, mijn buren kunnen óók normaal communiceren cq rustig zijn. Maar té vaak moet het op een debiel hoog volume, en dan overdrijf ik niet. Ik kan ook wel eens luid zijn hoor, zeker in een fiep of flip moment maar het gaat om de frequentie en de manier waarop.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:47 schreef EchtGaaf het volgende:
Het probleem is dat Nederlanders steeds asocialer worden. Niet voor niets voerde kort geleden de stichting SIRE een campagne hierover. Veelzeggend.
Soms zou ik naar het westen van Duitsland willen..
Voor mij zou een boerderij ook voldoende zijn.... Maar in Nederland is dat alleen voor de superrijkenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:26 schreef Auti het volgende:
[..]
Een boerderij is voor mij al voldoende. Ik kan heel goed relativeren weetje en ik kan heel veel hebben, mijn buren kunnen óók normaal communiceren cq rustig zijn. Maar té vaak moet het op een debiel hoog volume, en dan overdrijf ik niet. Ik kan ook wel eens luid zijn hoor, zeker in een fiep of flip moment maar het gaat om de frequentie en de manier waarop.
Echt zo simpel stom volk, sta je zo dicht bij elkaar en dan moet je zo hard praten, en dan van dat idiote harde gelach waarbij je je meteen al afvraagd of het wel echt lachen is..![]()
En dat allemaal schaamteloos.
Ik ben anders opgevoed, ik kan vreselijk aso zijn maar ik ben dat dus eigenlijk helemaal niet.
Voor die mensen is het gewoon doodnormaal. Ik vind het irritant, want ik kan dus eigenlijk niet eens mijn raampje open hebben of ik heb er last van. En dan zit ik dus triest binnen heh, en niet eens lekker buiten in de tuin... Het is zelfs zo dat ze het nog wel eens voorelkaar willen krijgen om boven mijn koptelefoon uit te komen, zit ik gewoon met een koptelefoon op om geen last van omgevingsgeluiden te hebben en dan nog krijg ik geluiden van mijn buren binnen..
Dat vind ik triest, dat we niet vrijstaand midden in de natuur wonen is normaal, maar dan hou je dus wel een beetje rekening met elkaar, toch? Nou, blijkbaar niet..
En dan ben IK de persoon met een sociale stoornis
Je hoort wel steeds meer dat buren over elkaar klagen. Dat moet beleidsmakers toch ook eens aan het denken zetten. Je vraagt je ook af waar het verstand van planologen huist. Een beetje weldenkend mens realiseert dat een mens - net als een dier- een territorium heeft. Het is gewoon onverantwoord hoe de mensen hier op elkaar gepakt zitten.... Het is gewoon vragen om problemen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:25 schreef Auti het volgende:
Ja je hebt gelijk, je kan het niet veranderen. En er van wegkomen moet je maar net kunnen financieren, helaas maar waar.
En nogmaals, ik kan het best hebben.. maar het moet niet teveel of te gek zijn. En je kan het idd linken aan dat het de algemene mentaliteit is, en dát vind ik dus ergelijk. Maar ja.
Het is ook niet zo dat ik een vreselijke zure ben want ik kan ook echt wel herrie maken en ik hou ook van gezelligheid of een feestje, zeker in prive sfeer.. maar dat weegt niet op tegen "normaal" in de tuin zitten en dan hetzelfde geluidsniveau van een pittig feestje weten te produceren. Keer op keer.
Jij zegt overal waar je buiten zit heb je last van dat soort volk, maar dat is niet geheel waar. Want in de natuur of op de pier e.d. daar kan je nog oerhollandse rust vinden hoor![]()
Dat vind ik zalig!
Gelukkigquote:Op zondag 8 mei 2011 00:28 schreef Captain_Maximum het volgende:
Als ik dat zo lees, ben ik blij met mijn eigen buren. Daar heb ik gewoon (bijna) geen last van.
Ontzettend gehorig hier, maar het is over het algemeen goed te doen. Gisteravond met wat vrienden op het dakterras gezeten en eigenlijk zat heel de flat zowat buiten.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:28 schreef Captain_Maximum het volgende:
Als ik dat zo lees, ben ik blij met mijn eigen buren. Daar heb ik gewoon (bijna) geen last van.
Het verschil is: zijn het leuke mensen?quote:
Dat is een hele goede opmerking!quote:Op maandag 9 mei 2011 12:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het verschil is: zijn het leuke mensen?
Mwah, ik heb gister zitten genieten en gelachen om een grietje dat voor het eerst meereed met een Ferrari, echt heel typisch maar zo leuk. Ik vind dat schattigquote:@ auti, Von_Preussen: van zoiets wordt je immens gelukkig.
Waar heb je stress en spanning van? Van alle onzekerheden?quote:Op maandag 9 mei 2011 12:22 schreef Auti het volgende:
[..]
[..]
Ik kan wel wat ontspanning gebruiken, stress en spanning is in mijn rug geschoten
Ja dat denk ik wel, of dat weet ik wel zeker. Maar nu zit ik wel weer beter in mijn vel, of ben iig optimistisch en dan komt de ontlading ofzo. Ze zeggen vaker dat stress op je zwakke plek gaat zitten, lichamelijk en het valt bij mij ook op dat bij spanning en stress ik vaker last heb van mijn (onder)rug.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:13 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Waar heb je stress en spanning van? Van alle onzekerheden?
Niks is zo vervelend als onzekerheid.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:23 schreef Auti het volgende:
[..]
Ja dat denk ik wel, of dat weet ik wel zeker. Maar nu zit ik wel weer beter in mijn vel, of ben iig optimistisch en dan komt de ontlading ofzo. Ze zeggen vaker dat stress op je zwakke plek gaat zitten, lichamelijk en het valt bij mij ook op dat bij spanning en stress ik vaker last heb van mijn (onder)rug.
Ik heb vaker last van pijn in mijn rug, maar daar loop ik al jaren mee en ben ik gewend, maar soms dan is het inene hevig en daar werd ik vannacht ook wakker mee. En nu doet het gewoon weer even goed zeer en ook met lopen en staan en trekt het naar mijn lies en bovenbeen.
Maar het gaat wel over.
Ik heb mij ook veel te druk zitten maken en een tijdelijk gebrek aan uitlaatkleppen.
quote:Op maandag 9 mei 2011 12:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het verschil is: zijn het leuke mensen?
@ auti, Von_Preussen: van zoiets wordt je immens gelukkig.
Dat stukje na 9 minuten......autobahn, net een Boeing 747 die opstijgt.quote:
Kan je het koppelen aan opvallend vreemd gedrag? Het is geen overdreven hoge score.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:22 schreef phpmystyle het volgende:
Ik deed gisteren zo'n test, AQ 26 kwam daaruit, het is ietswat aan de hoge kant, maar niet overdreven toch?
Wat betekent dat? Of bedoel je introvert?quote:Op maandag 9 mei 2011 18:57 schreef Auti het volgende:
[..]
Kan je het koppelen aan opvallend vreemd gedrag? Het is geen overdreven hoge score.
Misschien ben je iets innoverter dan een "normaal" mens?
Ja dat bedoelde ik ja, excuses.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat betekent dat? Of bedoel je introvert?
Ik ben bepaald niet introvert, maar ik ben wel graag alleen, en ik ben niet zo van het opbouwen van een band. Voor de rest hoor ik van mensen dat ik extravert ben met toch wel verbale capiciteiten.quote:
Verdenk jezelf van ASS?quote:Op maandag 9 mei 2011 19:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben bepaald niet introvert, maar ik ben wel graag alleen, en ik ben niet zo van het opbouwen van een band. Voor de rest hoor ik van mensen dat ik extravert ben met toch wel verbale capiciteiten.
Mogelijk, ik ben er wel eens op onderzocht, maar eigenlijk wist ik dat soort test heel goed te omzeilen en te frustreren omdat ik geen zin had in een label.quote:
Dat kan ik mij voorstellen.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mogelijk, ik ben er wel eens op onderzocht, maar eigenlijk wist ik dat soort test heel goed te omzeilen en te frustreren omdat ik geen zin had in een label.
Dat is heel herkenbaar, sterker nog.. 6 a 7 jaar terug heb ik het nog wel in diepe gesprekken met goede vrienden toendertijd opgeworpen. "volgens mij ben ik zo autistisch als de pest" zei ik dan, wat steevast gevolgd werd door een; "Ja!" .. Maar stug door blijven gaan heeft mij ook niet geholpen.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mogelijk, ik ben er wel eens op onderzocht, maar eigenlijk wist ik dat soort test heel goed te omzeilen en te frustreren omdat ik geen zin had in een label.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |