Precies. Ik heb het zeker gelezen maar het is niet dat er een vraag werd gesteld waarop ik kon reageren.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:26 schreef Supersoep het volgende:
Het is niet zo dat hij hulp nodig had, het was gewoon een mooi stukje advies wat prima aansluit met wat gisteren tegen Schenkstroop gezegd is.
Rich reageerde op hem.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:26 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Waar is erop gereageerd dan? Sowieso, jij voedt Richard ook bewust volgens mij. Kan haast niet meer anders.
Nou, Richard reageerde erop.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:26 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Waar is erop gereageerd dan? Sowieso, jij voedt Richard ook bewust volgens mij. Kan haast niet meer anders.
Moet wel want je reageert op dingen die hij ALTIJD al heeft gezegd. En je bent slim genoeg om te weten dat hij het erom doet/hij niks met de adviezen doet. Heb je zelf ook wel eens aangegeven. Dus ik begrijp jullie echt niet. Allemaal niet.quote:
En hij betrok het weer eens op zichzelf. Waardoor iedereen weer op hem reageerde. Can't deny it.quote:
Nou volgens mij speelde dit vannacht en ik heb er toen maar een paar keer op gereageerd. Dit gezeur vind ik wel wat erger, jij lijkt het er ook om te doen. Die paar posts die ik heb gemaakt vannacht als reactie op zijn 'ik ben lelijk' zijn heel makkelijk te negeren, dat viel erg mee.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:30 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Moet wel want je reageert op dingen die hij ALTIJD al heeft gezegd. En je bent slim genoeg om te weten dat hij het erom doet/hij niks met de adviezen doet. Heb je zelf ook wel eens aangegeven. Dus ik begrijp jullie echt niet. Allemaal niet.
Nee, ik ben echt oprecht. Ik vind het te gek voor woorden dit, hij blijft zeuren en zelfs de mensen die eigenlijk wel beter weten sleurt hij hierin mee. Ook negatieve aandacht is voor hem aandacht. Hij heeft het weer voor elkaar; het draait weer om hem en zijn BDD. Hij doet het echt voor de aandacht, het kán niet meer anders. En jij voedt hem altijd terwijl je (zegt) dat je weet dat hij het doet voor aandacht en zwelgt in medelijden (heb je gezegd). En nu doe ik het erom? Omdat ik eigenlijk de waarheid zeg? Kom op zeg, ik meen het dat ik zo'n opmerking niet van je had verwacht.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou volgens mij speelde dit vannacht en ik heb er toen maar een paar keer op gereageerd. Dit gezeur vind ik wel wat erger, jij lijkt het er ook om te doen. Die paar posts die ik heb gemaakt vannacht als reactie op zijn 'ik ben lelijk' zijn heel makkelijk te negeren, dat viel erg mee.
En je argument voor dit gezeer? Dat een user dankzij Richard 'genegeerd' werd. Nou, nee dus.
Nee, het was niet genoeg, je moet je punt nóg weer wat duidelijker maken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 06:29 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik snap niet waarom er mensen zijn die nog steeds zo diep op Richard zijn gezeik in gaan. Voeg elkaar dan toe op MSN of wissel 06 nummers uit en bel met elkaar; is het ook nog veel directer allemaal, maar ga dit topic niet zo verneuken a.u.b.
Zullen we het nu weer over versieren dat op latere leeftijd niet meer zo makkelijk gaatquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Gaap, moving on people, nothing to see here.
Geen woorden voor jou, ik wacht nog steeds op ''de onthulling'' iigquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Het ging al lang niet meer over hem en zijn BDD, nu door jou wel.
Blijkbaar was het niet duidelijk want iedereen ging doodleuk door. Ging wel weer over hem. Anders lees je even terug.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Het ging al lang niet meer over hem en zijn BDD, nu door jou wel. Was dit niet afdoende?
[..]
Nee, het was niet genoeg, je moet je punt nóg weer wat duidelijker maken.![]()
De onthulling?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:46 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Geen woorden voor jou, ik wacht nog steeds op ''de onthulling'' iig___
Je had het over vannacht dat een of andere user genegeerd werd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:47 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Blijkbaar was het niet duidelijk want iedereen ging doodleuk door. Ging wel weer over hem. Anders lees je even terug.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:48 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Of tenminste niet zo hopeloos erover praten.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Of andere mensen er niet mee lastig vallen.
quote:
quote:
Dit leek mij ook duidelijk zat. Maar nee, rakel het weer op....quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:45 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Kop dicht, mij leren ze ook kennen.
Gewoon niet meer (negatief) over je uiterlijk beginnen.
Ik heb het niet alleen over vannacht maar ook over vandaag, heb net teruggelezen. Daarom staat er ook: voor alle users.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je had het over vannacht dat een of andere user genegeerd werd.
Waarom twijfel je of ze wel naar jou zwaaide? Zoiets is toch wel duidelijk?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:10 schreef tijnbrein het volgende:
De nieuwe naam![]()
Vanmorgen toen ik naar mijn werk fietste dacht ik dat een leuke jonge dame naar mijn zwaaideAls ik haar tegen kom toch maar eens vragen of dat zo was. als ik durf tenmiste
![]()
Ik vind het onnodig zeiken, want iedereen weet inmiddels wel dat Rich beter genegeerd kan worden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:52 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik heb het niet alleen over vannacht maar ook over vandaag, heb net teruggelezen. Daarom staat er ook: voor alle users.
Ik ben niet dik. Of ik bedoelde het zo; ben niet blij met mijn lichaam (verreweg van), ik wil graag wat gespierder worden. Of ik heb getrolld. Kan ook.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:52 schreef Schenkstroop het volgende:
@Iwannabehigh. Jij zei ooit tegen mij dat jij ook dik was. Ondervind je daar geen last van mbt dates en uitvragen ?
Ik was nog niet wakker vanmorgenquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom twijfel je of ze wel naar jou zwaaide? Zoiets is toch wel duidelijk?
Idd. @iwannabehigh, dat jij er nu weer over begint (en weer tegenover alleen Strawberry) helpt ook niet echt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Dit leek mij ook duidelijk zat. Maar nee, rakel het weer op....
Neuh, dat bepaal ik zelf wel. Maar denk je echt dat iemand hem nu ook maar wél gaat reageren negeren omdat jij dat toevallig (voor de zoveelste keer) nadrukkelijk brengt? Echt niet. Moeten mensen zelf weten. Jij komt hier toch niet meer over een paar weekjes.quote:
Begrijpend lezen; was niet alleen voor Strawberry. Staat zelfs voor ALLE USERS met hoofdletters, het is dat Strawberry weer negatief op mij reageert en ik dus terug reageer.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:55 schreef Catbert het volgende:
[..]
Idd. @iwannabehigh, dat jij er nu weer over begint (en weer tegenover alleen Strawberry) helpt ook niet echt.
Ach, gewoon vragen. Al is het een beetje lullig als ze niet naar jou zwaaide.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik was nog niet wakker vanmorgendus geen idee eigenlijk
Hoe dan ook, het helpt niet als je hier een hele tijd later opnieuw over begint.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:56 schreef iwannabehigh het volgende:
Begrijpend lezen; was niet alleen voor Strawberry. Staat zelfs voor ALLE USERS met hoofdletters, het is dat Strawberry weer negatief op mij reageert en ik dus terug reageer.
Daaromquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ach, gewoon vragen. Al is het een beetje lullig als ze niet naar jou zwaaide.
Maar dan heb je wel even een gesprek aangeknoopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |