quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:52 schreef female81 het volgende:
Ik heb in ieder geval een 'best of' van The Specials in huis: Als het een van hun bekendste nummers zou zijn, zou het daar wel op staan. Maar dat is dus niet het geval.
(Voor de goede orde: ik had het gedeelte 'Ghost town' wel herkend, maar het gaat juist om hetgene wat erná komt.)
Een obscúúr Specials-nummer behoort nog wel tot de mogelijkheden.
is dat niet al een heel oud nummer van een film ofzo?quote:Op zondag 8 mei 2011 13:15 schreef meneertje1972 het volgende:
Weet iemand van wie dit liedje is? Ik heb het maar even ingefloten op Youtube. Heb al lopen zoeken op alle Cafe del Mars CD's en Kruder & Dorfmeister maar ik kan het niet vinden.
Nee het is ook niet Enrice Moricone ofzo. Het is gewoon een lounge liedje uit het jaar 2000 ofzo denk ik maar ja als ik het wist had ik het al gevonden. Grrr....quote:Op zondag 8 mei 2011 13:18 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
is dat niet al een heel oud nummer van een film ofzo?
Skream - Woinky?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:34 schreef pletvandepettenflet het volgende:
Ik zoek al een tijdje dit nummer heeft iemand enig idee? Het begint op 1:37, ik heb al de tekst in google gezocht maar kon het niet vinden.
Deze misschien?quote:Op zondag 8 mei 2011 13:40 schreef meneertje1972 het volgende:
Dit is het beginstukje van het Eurovisie songfestival liedje van Georgie dit jaar. Ik heb er even doorheen genanananaat, dan hoor je dat het gejat is van een jaren 80 liedje. Weet iemand welk liedje ik bedoel?
oef nee. maar bedankt voor je hulp. Heb ook al lopen zoeken op talk talk en zo. Maar iemand zal het toch moeten weten. Ken je het stukje wel dat ik meenurie?quote:
Het Songfestival stukje ken ik niet maar dat riedeltje komt me zo godvergeten bekend voor dat ik nu het zelfde probleem heb als jij.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:49 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
oef nee. maar bedankt voor je hulp. Heb ook al lopen zoeken op talk talk en zo. Maar iemand zal het toch moeten weten. Ken je het stukje wel dat ik meenurie?
Is het deze is het deze?quote:Op zondag 8 mei 2011 13:49 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
oef nee. maar bedankt voor je hulp. Heb ook al lopen zoeken op talk talk en zo. Maar iemand zal het toch moeten weten. Ken je het stukje wel dat ik meenurie?
Jaaaaa je bent een held. Thanxs! En weet je die andere ook hierboven die ik heb ingefloten? Dan kan ik daarna rustig in de zon gaan liggen zonder geïrriteerd te zijn dat ik het niet weetquote:
Yesssssquote:Op zondag 8 mei 2011 14:06 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Jaaaaa je bent een held. Thanxs! En weet je die andere ook hierboven die ik heb ingefloten? Dan kan ik daarna rustig in de zon gaan liggen zonder geïrriteerd te zijn dat ik het niet weet
nope, het is in het begin echt eerst 30 seconden alleen een piano die je hoort.quote:
Ook niet, in het lied wat ik zoek is de intro door een piano. Maar geen melodie. Er word aldoor op een toets gedrukt dan weer een paar seconde niet, en dan weer.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:03 schreef Cee het volgende:
[..]
- pianotoon aan begin: check
- langzaam: check
- hese stem: check
- pianotoon aan het eind: check
- and I waited so long-regel: geen
- jazz-achtig: eh, niet echt, maar ik wil 't toch proberen want de rest komt overeen
?quote:Op zondag 8 mei 2011 19:47 schreef Hockeyspits het volgende:
[..]
Ook niet, in het lied wat ik zoek is de intro door een piano. Maar geen melodie. Er word aldoor op een toets gedrukt dan weer een paar seconde niet, en dan weer.
X
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:24 schreef Hippe_Student het volgende:
Wat is het originele michael jackson nummer hiervan?
klinkt best mooi
Zonder het geneurie klinkt jet een beetje als Snap!quote:Op zondag 8 mei 2011 13:40 schreef meneertje1972 het volgende:
Dit is het beginstukje van het Eurovisie songfestival liedje van Georgie dit jaar. Ik heb er even doorheen genanananaat, dan hoor je dat het gejat is van een jaren 80 liedje. Weet iemand welk liedje ik bedoel?
Ow sorry, was al geraden.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:40 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Zonder het geneurie klinkt jet een beetje als Snap!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |