Daar willen we dan natuurlijk wel foto's van.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:11 schreef Erasmo het volgende:
Ik zag het toevallig al op een van de filmpjes. Ga het morgen gewoon rustig aan doen in mijn 2CV hoor
Dat weet ik eigenlijk niet (meer). Volgens mij wel. Misschien dat er zelfs wel gewoon een automaat staat om zo'n pasje te kopen, maar dat kan ik ook gefantaseerd hebbenquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:11 schreef Erasmo het volgende:
Ik zag het toevallig al op een van de filmpjes. Ga het morgen gewoon rustig aan doen in mijn 2CV hoor
Kan je trouwens pinnen bij die kassa?
Hou de webcam morgenmiddag maar in de gatenquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:36 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Daar willen we dan natuurlijk wel foto's van.
Ik neem sowieso flink wat ¤'s mee zodat ik peut onderweg(25l tankquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:36 schreef Dingest het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk niet (meer). Volgens mij wel. Misschien dat er zelfs wel gewoon een automaat staat om zo'n pasje te kopen, maar dat kan ik ook gefantaseerd hebbenNeem het bedrag anders gewoon voor de zekerheid contant mee
Zag trouwens net je filmpje van de AX op joetjoebquote:
Kan alleen maar zeggen: have fun! Doe lekker rustig aan, goed in je spiegels kijken en vermaak je!! Neem inderdaad flink wat contanten mee, je kan in de buurt pinnen, automaten zijn dungezaaid en heb wel eens meegemaakt dat ik maximaal 10 euro kon pinnen. Kaartje koop je inderdaad bij het loket naast waar je de baan opgaat, pas is tegenwoordig soort van magnetisch dus het is een kwestie van langs halen. Net als met zo'n OV kaart.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:48 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zag trouwens net je filmpje van de AX op joetjoebZelf filmen/fotograferen ga ik niet doen, wil me volledig focussen op het rijden.
Deze? (dat moet eigenlijk wel, gezien de titel)quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:48 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zag trouwens net je filmpje van de AX op joetjoebZelf filmen/fotograferen ga ik niet doen, wil me volledig focussen op het rijden.
Hm..... je hebt racen en racen. Ik ga ook sportiever door de bochten dan op de openbare weg. Maar ik heb nog geen piepende banden, doortrekken in toeren doe ik ook niet. Je hebt het echt zelf in de hand.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:43 schreef Mikkie het volgende:
In een eend de Ring op.
Ik ken het circuit helemaal niet, dus als ik binnenkort met m'n 320d ga, doe ik lekker rustig aan.
Zeg ik nu... als ik er eenmaal ben ga ik toch wel doorrijden
Doortrekken heeft met een diesel sowieso niet echt zin natuurlijkquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:40 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Hm..... je hebt racen en racen. Ik ga ook sportiever door de bochten dan op de openbare weg. Maar ik heb nog geen piepende banden, doortrekken in toeren doe ik ook niet. Je hebt het echt zelf in de hand.
Moet ik nog plannen, maar ik meld het wel hier...quote:
Waar móet je vandaan komen dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:31 schreef FalleNk810i het volgende:
Tof hoor![]()
Ben inmiddels wel redelijk jaloers aan het worden![]()
Jammer dat het zo'n end rijden is naar de Ring.
Lijkt me wel, ze rijden daar zelfs met touringcars.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:41 schreef flap_konijn het volgende:
stomme vraag misschien zijn busjes ook toegestaan daar zo?
Klein eindje dus. Zou mij niet tegenhouden...quote:
Ja, die zijn toegestaan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:41 schreef flap_konijn het volgende:
stomme vraag misschien zijn busjes ook toegestaan daar zo?
Klein eindje?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:15 schreef DS4 het volgende:
[..]
Klein eindje dus. Zou mij niet tegenhouden...
Ook die haalt de 120 per uur wel. Ben je er met 4 uurtjes.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:23 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Klein eindje?
Met een polo met 50 pk.. haha
Die kan ook wel harder hoor, maar heb maar 4 versnellingen. Wordt helemaal gek op de snelweg danquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:24 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Ook die haalt de 120 per uur wel. Ben je er met 4 uurtjes.
Je komt zelfs touringcars tegenquote:
Of je nu 50, 500, of zelfs 530 pk hebt... voor de afstand maakt dat niet uit.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:23 schreef FalleNk810i het volgende:
Klein eindje?
Met een polo met 50 pk.. haha
Als je maar goed in de spiegels kijkt en netjes rechts houdt hoor je niemand klagen.quote:
koop dan ook een 5-bakquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:25 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Die kan ook wel harder hoor, maar heb maar 4 versnellingen. Wordt helemaal gek op de snelweg dan
Nee, dat snapt iedereen. Maar tis toch wel lekker om iets meer te hebben op zulke afstanden. En het comfort in een polo is ook niet allesquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:39 schreef DS4 het volgende:
[..]
Of je nu 50, 500, of zelfs 530 pk hebt... voor de afstand maakt dat niet uit.
Staat wel in de planning jaquote:
ik kocht 'm gewoon met 5-bakquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:50 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Nee, dat snapt iedereen. Maar tis toch wel lekker om iets meer te hebben op zulke afstanden. En het comfort in een polo is ook niet alles
[..]
Staat wel in de planning ja
Meldquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:40 schreef DS4 het volgende:
[..]
Als je maar goed in de spiegels kijkt en netjes rechts houdt hoor je niemand klagen.
Het meest irritant zijn die gastjes met een GTI-tje die denken hard te gaan, maar vooral in de weg rijden.
De vraag is al positief beantwoord, zie ik, maar check ook deze post van mij...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:41 schreef flap_konijn het volgende:
stomme vraag misschien zijn busjes ook toegestaan daar zo?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:21 schreef bas-beest het volgende:
Deze blijft ook leuk
"There is a bike in my way"
bij de Touristenfahrten lijkt mij dit anders niet heel verstandig om gewoon halverwege om te draaien en terug te rijdenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:50 schreef daNpy het volgende:
Waarom niet? Bij Pistenclub en de RKA doen ze het ook
Ik denk toch dat je schrikt als je Flugplatz op komt rijden en er ineens een SUV je tegemoet komt rijden tijdens de TF...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:50 schreef daNpy het volgende:
Waarom niet? Bij Pistenclub en de RKA doen ze het ook
Als je goed door die situatie heenkomt, dan weet je wel dat je leeft.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:13 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik denk toch dat je schrikt als je Flugplatz op komt rijden en er ineens een SUV je tegemoet komt rijden tijdens de TF...
Zeer recent nog net een frontale botsing kunnen voorkomen met een idioot die het wel een goed idee vond om voor mijn neus af te slaan (op het allerlaatste moment bedacht hij zich om door te zetten, maar was al wel een stukje ingedraaid) en zo dicht bij Magere Heijn hoef ik niet dagelijks te komen als je het niet erg vindt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:23 schreef bas-beest het volgende:
Als je goed door die situatie heenkomt, dan weet je wel dat je leeft.
Zeker waar. Met een 316 of 318 kun je plezier genoeg hebben, als je er maar genoeg uit sloopt qua gewicht en het onderstel wat strakker maaktquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:12 schreef PeeJay1980 het volgende:
Als ringauto zat ik dan, vanwege de kosten, eerder te denken aan iets van een 106/205, Corsa/Astra, Golf GTI, Clio. Helemaal strippen, rolkooi erin, racekuip, onderstel/vering aanpassen en dan maar ervaring opdoen.
Als je locals rond ziet gaan met 'oude' gebakjes, dan snap je direct dat hard rondgaan niet alleen met veel vermogen te maken heeft
Mja, niet naast de deur, maar feitelijk maar een uurtje verder dan voor mij. Het houdt mij ook niet tegenquote:
Kan het me voorstellenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:25 schreef DS4 het volgende:
[..]
Zeer recent nog net een frontale botsing kunnen voorkomen met een idioot die het wel een goed idee vond om voor mijn neus af te slaan (op het allerlaatste moment bedacht hij zich om door te zetten, maar was al wel een stukje ingedraaid) en zo dicht bij Magere Heijn hoef ik niet dagelijks te komen als je het niet erg vindt.
In Nederland kost de vangrail gemiddeld ¤ 250,00 per strekkende meter voor de verzekering, en voor de veroorzaker van de schade een forse bekeuring voor het beschadigen van openbaar eigendom.quote:Op maandag 25 april 2011 23:47 schreef FalleNk810i het volgende:
Vind t nog wel meevallen, 45 per m1..
Maar goed, gewoon normaal rijden.
Per rondje.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:41 schreef Catch_me het volgende:
Betaal je nou per rondje ofzo of kun je lekker een middagje knallen?
heb nog een setra s 328 dt staan...quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:40 schreef DS4 het volgende:
[..]
Als je maar goed in de spiegels kijkt en netjes rechts links houdt hoor je niemand klagen.
Het meest irritant zijn die gastjes met een GTI-tje die denken hard te gaan, maar vooral in de weg rijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door flap_konijn op 18-05-2011 01:22:15 (typefoutje ) ]
Daar worden ze per paneel van 4 meter vervangen (á 250 euro), en er zitten er 3 boven elkaar. Dus reken maar uit.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:41 schreef area51 het volgende:
[..]
In Nederland kost de vangrail gemiddeld ¤ 250,00 per strekkende meter voor de verzekering, en voor de veroorzaker van de schade een forse bekeuring voor het beschadigen van openbaar eigendom.
Even schaamteloos een copy-paste van nurburgring.nl:quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:11 schreef PeeJay1980 het volgende:
Wat zijn de gemiddelde running costs van een ringauto? En dan doel ik meer op 'goedkope' hatches en niet op auto's als een Porsche 911
Haha, heel herkenbaar. Alleen had ik mijn broertje bij me. Die heeft de heen en terugweg ongeveer 6 van de 8 uur geslapen. Dé eikel.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:34 schreef DS4 het volgende:
Ach, zo reden wij met een groep achter elkaar aan (997 Carrera S, M3, 968 en ik) met een 250 km/u door de bocht op een snelweg, haalt er ineens een twingo in met 90 km/u... allemaal vol in de remmen... scheelde ook niet heel erg veel.
Ja, zet een groep mannen bij elkaar, stop er nog een paar vrouwen bij, geef ze leuke speeltjes en iedere verantwoordelijkheid vliegt de deur uit!
Mweh, verschillende personen, verschillende meningen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:30 schreef RingBewoner het volgende:
Een "Ringracer" kan je prima met een paar vrienden onderhouden.
Mjah, zulke projecten ken ik. Ga ik niet aan beginnen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:30 schreef RingBewoner het volgende:
Een "Ringracer" kan je prima met een paar vrienden onderhouden.
Ligt eraan hoe gek je wilt doen en of je het vermogen van de auto ook omhoog schroeft zegmaar.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:32 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Mjah, zulke projecten ken ik. Ga ik niet aan beginnen.
Dan liever iets dieper in de buidel tasten en onafhankelijk zijn.
Maar het zal sowieso toekomstmuziek zijn, aangezien er eerst gespaard moet worden voor een andere 'grote' uitgave. En dan moet ik het idee nog aan mijn wederhelft/directie verkopen
Maar de running costs zoals bij die 205 GTI valt mij alleszins mee. Alhoewel ik de nodige vraagtekens bij die banden zet.
Zaten er nu standaard remmen op trouwens? Voldoen de standaard remmen als je alleen maar andere blokken, remvloeistof en stalen remleidingen gebruikt? Eventueel andere schijven.
Met andere woorden, zijn andere remklauwen een must?
Die 205 is niet orgineel... ook de remmen niet. Kijk even op www.ring-world.nl, dat is de site van Paskal.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:32 schreef PeeJay1980 het volgende:
Maar de running costs zoals bij die 205 GTI valt mij alleszins mee. Alhoewel ik de nodige vraagtekens bij die banden zet.
Zaten er nu standaard remmen op trouwens? Voldoen de standaard remmen als je alleen maar andere blokken, remvloeistof en stalen remleidingen gebruikt? Eventueel andere schijven.
Met andere woorden, zijn andere remklauwen een must?
Ik had zijn site al een paar keer bekeken. Zag dat er aanpassingen waren gedaan, maar heb over het hoofd gezien dat er remklauwen van een 306 GTI op zitten.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:51 schreef DS4 het volgende:
[..]
Die 205 is niet orgineel... ook de remmen niet. Kijk even op www.ring-world.nl, dat is de site van Paskal.
Mocht je dan nog vragen hebben moet je hem gewoon mailen.
Wow, wat heeft die kerel een hoop wagens gehad zeg!quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:51 schreef DS4 het volgende:
[..]
Die 205 is niet orgineel... ook de remmen niet. Kijk even op www.ring-world.nl, dat is de site van Paskal.
Mocht je dan nog vragen hebben moet je hem gewoon mailen.
266mm remmerij, zit wel goedquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:39 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Ik had zijn site al een paar keer bekeken. Zag dat er aanpassingen waren gedaan, maar heb over het hoofd gezien dat er remklauwen van een 306 GTI op zitten.
Vind ik ook wel een leuke als ringauto trouwens. Schijnt erg goede wegligging te hebben.
Valt nog mee dat jullie niet zo'n soort 'grap' uitgehaald hebben.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:21 schreef RingBewoner het volgende:
Poos terug was ik met collega's in Amsterdam geweest. Had auto van een familielid mee die best snel kan. Één van mijn collega's was in slaap gevallen, die is nogal bang. Dus toen besloten mijn collega en ik om eens even te planken, het was inmiddels half 3 s'nachts. Op een gegeven moment rijden we 250 (op cruise control) word opeens mijn bange collega wakker, had eerst niks in de gaten. Pas toen hij het door had ging hij mopperen.
Vind ik nog meevallenquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:37 schreef RingBewoner het volgende:
Je bent wel erg vol van je eigen auto he?
Ja!quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:51 schreef Tha_Duck het volgende:
Zijn jullie jaloers als ik zeg dat mijn schoonouders nog geen 30 min van de Ring wonen?
Nah, niet echt. Wel als je nu ook nog zegt dat ze een Ringracer hebben waarmee jij onbeperkt de Ring op kanquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:51 schreef Tha_Duck het volgende:
Zijn jullie jaloers als ik zeg dat mijn schoonouders nog geen 30 min van de Ring wonen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |