Het midden zal een centimeter of 175 zijn (Ik kan er staan), de totale zolderoppervlakte zal zo'n 60 m2 zijnquote:Op maandag 25 april 2011 21:56 schreef DeZoektocht het volgende:
Mooi huis man
Die groene kozijnen zijn idd horror.
Hoe hoog is die zolder eigenlijk?
Ok dan is het hoger dan het eruit ziet.quote:Op maandag 25 april 2011 22:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het midden zal een centimeter of 175 zijn (Ik kan er staan), de totale zolderoppervlakte zal zo'n 60 m2 zijnMet een vlizotrap te bereiken, dus niet handig om op te slapen, maar wel ideaal voor bergruimte
Geen idee, ik heb me er niet in verdiept omdat het niet het plan isquote:Op maandag 25 april 2011 22:02 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Ok dan is het hoger dan het eruit ziet.
niet alleen niet handig, is ook niet toegestaan toch?
Ja, dat was een verrassingquote:
Dat is vooral een dor boeltje nuquote:
Ik ben Ll nietquote:
Jungle viooltje dus.quote:Op maandag 25 april 2011 22:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is vooral een dor boeltje nuEn het bosviooltje dat mijn vriendin en ik ontdekten werd 1 seconde erna vertrapt door mn moeder
(per ongeluk, en hij overleeft het denk ik
)
Ga sowieso de planten uit mijn tuin nu overzetten, kijken of het lukt
Ja, maar die zorg is altijd een beetje lastig voor mequote:Op maandag 25 april 2011 22:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jungle viooltje dus.![]()
Planten overzetten moet lukken, goed mesten en goed bewateren en dan ken da best.
Ach, zolang je maar goed met fauna bent.quote:Op maandag 25 april 2011 22:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar die zorg is altijd een beetje lastig voor meFlora is niet echt mijn ding
Eh nou, daar denk ik nog even over na, goed?quote:Op maandag 25 april 2011 22:39 schreef twiFight het volgende:
Mag ik de (woon)plaats en huur weten, als je dat vertellen wilt? Ziet er netjes uit, ben wel benieuwd wat ze er voor vragen.
Ik pm wel, niet iedereen hoeft dat te wetenquote:Op maandag 25 april 2011 23:00 schreef twiFight het volgende:
Omschrijving mag ook (top 3 nederland, omgeving Randstad, noordelijke provincie, Limburg, etc.) Zonder omschrijving zegt de prijs namelijk ook niet zo veel :p De precieze plaats maakt me niet zoveel uit.
Een voortuin met potentie.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:40 schreef tombolafan het volgende:
Speciaal voor Cat; mn voortuin
Met grijze en groene container!Hoe volwassen
[ afbeelding ]
(witte deur is mijn berging, deur bij het trapje mn voordeur, erboven links het raam van de "kleine" kamer, rechts het keukenraam)
Nee, het is echt wel van mij (want nu doodquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Een voortuin met potentie.![]()
Grappig dat die van jou is, normaal zijn zulke stukken gemeentegrond. Is het een optie om daar te gaan zitten met je kopje koffie of is dat niet praktisch ivm wonen op de eerste etage of omdat het recht langs de straat ligt? Ach, je hebt ook een heel prettig groot balkon.![]()
Schiet het kluswerk lekker op?
Leker tokkie met je blikkie pils voor de deur.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, het is echt wel van mij (want nu dood); het is echt per huis verschillend
En het kan altijd (stoelen in de schuur zetten bijvoorbeeld) maar heb idd een balkon dat groot is
quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Leker tokkie met je blikkie pils voor de deur.
Wel Aldi-bier danquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Leker tokkie met je blikkie pils voor de deur.
Geen bier, wijn uit een pakquote:Op woensdag 27 april 2011 13:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wel Aldi-bier dan![]()
Schiet al lekker op Tombo, vooral altijd fijn om het schuren klaar te hebben.
Kutwerk![]()
Ben heul benieuwd naar het resultaat
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geen bier, wijn uit een pak![]()
Vandaag zijn alle kozijnen gegrond, vrijwel alle pijpjes van de kachels, en de kachel in de "kinderkamer" (gezien het feit dat daar alle (achter)neefjes/nichtjes/oppaskindjes zullen gaan slapen zijn we hem zo gaan noemen) gegrond; plan is de kinderkamer zo snel mogelijk klaar te hebben dan kan daar al het eea heenverhuisd worden
Daar hoeft niet behangen te worden nog namelijk
Ja, maar als ik dat tegen mn stiefvader zeg krijgt ie een rolberoertequote:
quote:
Jaquote:
Nee, die moet nog terug ooit ookquote:
Mogen ze hem zelf ophalenquote:
Met zweetdruppels en bruine vegen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:50 schreef APK het volgende:
Heb je nou nieuw behang geplakt om eventuele toekomstige bewoners te pesten?
En als je broek nog verder afzakt heb je zo'n bouwvakkers-spleet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |