Het midden zal een centimeter of 175 zijn (Ik kan er staan), de totale zolderoppervlakte zal zo'n 60 m2 zijnquote:Op maandag 25 april 2011 21:56 schreef DeZoektocht het volgende:
Mooi huis man
Die groene kozijnen zijn idd horror.
Hoe hoog is die zolder eigenlijk?
Ok dan is het hoger dan het eruit ziet.quote:Op maandag 25 april 2011 22:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het midden zal een centimeter of 175 zijn (Ik kan er staan), de totale zolderoppervlakte zal zo'n 60 m2 zijnMet een vlizotrap te bereiken, dus niet handig om op te slapen, maar wel ideaal voor bergruimte
Geen idee, ik heb me er niet in verdiept omdat het niet het plan isquote:Op maandag 25 april 2011 22:02 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Ok dan is het hoger dan het eruit ziet.
niet alleen niet handig, is ook niet toegestaan toch?
Ja, dat was een verrassingquote:
Dat is vooral een dor boeltje nuquote:
Ik ben Ll nietquote:
Jungle viooltje dus.quote:Op maandag 25 april 2011 22:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is vooral een dor boeltje nuEn het bosviooltje dat mijn vriendin en ik ontdekten werd 1 seconde erna vertrapt door mn moeder
(per ongeluk, en hij overleeft het denk ik
)
Ga sowieso de planten uit mijn tuin nu overzetten, kijken of het lukt
Ja, maar die zorg is altijd een beetje lastig voor mequote:Op maandag 25 april 2011 22:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jungle viooltje dus.![]()
Planten overzetten moet lukken, goed mesten en goed bewateren en dan ken da best.
Ach, zolang je maar goed met fauna bent.quote:Op maandag 25 april 2011 22:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar die zorg is altijd een beetje lastig voor meFlora is niet echt mijn ding
Eh nou, daar denk ik nog even over na, goed?quote:Op maandag 25 april 2011 22:39 schreef twiFight het volgende:
Mag ik de (woon)plaats en huur weten, als je dat vertellen wilt? Ziet er netjes uit, ben wel benieuwd wat ze er voor vragen.
Ik pm wel, niet iedereen hoeft dat te wetenquote:Op maandag 25 april 2011 23:00 schreef twiFight het volgende:
Omschrijving mag ook (top 3 nederland, omgeving Randstad, noordelijke provincie, Limburg, etc.) Zonder omschrijving zegt de prijs namelijk ook niet zo veel :p De precieze plaats maakt me niet zoveel uit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |