Nee, niet echt. Ben niet verliefd.quote:Op maandag 25 april 2011 21:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Verliefd op de liefde dus![]()
[..]
Het leven is goed!![]()
![]()
Dan doe ik toch iets fout.quote:
Maar verliefd klinkt leukerquote:Op maandag 25 april 2011 21:58 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
voor mij is er verschil (en de één geen garantie voor de ander).
Ik herhaal: verliefd zijn is stomquote:
Ik ken hetquote:
Waarom ga je er dan überhaupt nog op deze manier op in?quote:Op maandag 25 april 2011 21:59 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik ga hier verder maar even niet serieus op in
Ik doe in ieder geval mijn best.quote:Op maandag 25 april 2011 22:01 schreef Spirit82 het volgende:
Nee, jij doet blijkbaar juist iets goed
daar kan ik me in vindenquote:
VERLIEFDHEID IS EEN TOVERBAL MET MEER DAN DUIZEND SMAKEN!quote:Op maandag 25 april 2011 22:00 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik herhaal: verliefd zijn is stommaakt dingen alleen maar lastig en gecompliceerd en mij onzeker en ik háát onzeker zijn
quote:Op maandag 25 april 2011 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
VERLIEFDHEID IS EEN TOVERBAL MET MEER DAN DUIZEND SMAKEN!
ZAL CUPIDO JE RAKEN, SCHREEUW JE HET VAN DE DAKEN!
Eng mens!! HOU OP!!quote:Op maandag 25 april 2011 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jordy!quote:Op maandag 25 april 2011 22:01 schreef Samzz het volgende:
Mooi! Dan vind ik dat jij verliefd bent op je ventjequote:
Owquote:
want postcount +1 jeweetz.quote:Op maandag 25 april 2011 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom ga je er dan überhaupt nog op deze manier op in?
Nee Samzz, wat doe je!!!quote:Op maandag 25 april 2011 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 april 2011 22:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mooi! Dan vind ik dat jij verliefd bent op je ventje
Ik wilde er naar aanleiding van die post op doorvragen.quote:
Hasta la pastaquote:
kun je proberen, maar je zult dus hooguit een allesbehalve serieus antwoord krijgen.quote:Op maandag 25 april 2011 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde er naar aanleiding van die post op doorvragen.
Het interesseert me werkelijk waar geen flikker.quote:Op maandag 25 april 2011 22:04 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
kun je proberen, maar je zult dus hooguit een allesbehalve serieus antwoord krijgen.
Dat is alleen erg als jij er intrapt...quote:Op maandag 25 april 2011 22:05 schreef Spirit82 het volgende:
Jammer trouwens dat men oneindig klonen kan aanmaken op fok. Skippy had me weer gevonden. Irritant joch... Ik zie er de lol echt niet van in
Ah, jij bent ook slachtoffer?quote:Op maandag 25 april 2011 22:05 schreef Spirit82 het volgende:
Jammer trouwens dat men oneindig klonen kan aanmaken op fok. Skippy had me weer gevonden. Irritant joch... Ik zie er de lol echt niet van in
Ik trap nergens in. Het enige wat ik doe is hem direct via pm en dm blokkeren zodra hij weer een poging waagt. Het is gewoon superirritant.quote:Op maandag 25 april 2011 22:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is alleen erg als jij er intrapt...
ook primaquote:Op maandag 25 april 2011 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het interesseert me werkelijk waar geen flikker.
Je vraagt je toch af wat zo'n iemand bezield.quote:Op maandag 25 april 2011 22:09 schreef Spirit82 het volgende:
Ik trap nergens in. Het enige wat ik doe is hem direct via pm en dm blokkeren zodra hij weer een poging waagt. Het is gewoon superirritant.
Air... je taalquote:Op maandag 25 april 2011 22:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je vraagt je toch af wat zo'n iemand bezield.
Nou ja, niet meer. Het is gelukkig afgelopen nuquote:Op maandag 25 april 2011 22:10 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij ook?! Ik dacht nog wel dat ik speciaal voor hem was
Wtf is er met jou aan de hand de laatste dagen?quote:Op maandag 25 april 2011 22:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je vraagt je toch af wat zo'n iemand bezield.
Niet iedereen typt zo goed als jij met alcohol in zijn mik.quote:
Teveel met de laptop op de bank. Dat corrigeert lastiger en daarom doe ik het niet.quote:Op maandag 25 april 2011 22:11 schreef L-E het volgende:
Wtf is er met jou aan de hand de laatste dagen?
Je leert het nog welquote:Op maandag 25 april 2011 22:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet iedereen typt zo goed als jij met alcohol in zijn mik.
Lui ding.quote:Op maandag 25 april 2011 22:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Teveel met de laptop op de bank. Dat corrigeert lastiger en daarom doe ik het niet.
Koop dan ook een iPad.quote:Op maandag 25 april 2011 22:12 schreef AirwiN het volgende:
Teveel met de laptop op de bank. Dat corrigeert lastiger en daarom doe ik het niet.
En dan samen met L-E slopen.quote:
Ik erken mijn meerdere in jou op dat vlak.quote:
Niet alleen op dat vlak schatquote:Op maandag 25 april 2011 22:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik erken mijn meerdere in jou op dat vlak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |