Nog groter dan een ei? Kan je dan nog wel lopen? Of staren de mannen dan eerder naar je benen dan naar je tieten?quote:Op maandag 25 april 2011 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, geen dazensteek, die heb ik zo vaak gehad, die bulten worden nog groter
Nou ja, een korreltje zout hequote:Op maandag 25 april 2011 21:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nog groter dan een ei? Kan je dan nog wel lopen? Of staren de mannen dan eerder naar je benen dan naar je tieten?
quote:Op maandag 25 april 2011 21:38 schreef Barbusse het volgende:
Ik moest werken, niks vruchtbaars aan.Sterker nog, ik ben nog steeds aan het `werk´
Was het dan echt niets iets anders?quote:Op maandag 25 april 2011 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, een korreltje zout he
Maar, dazenbulten zijn groter dan muggenbulten bij mijMaar deze muggenbulten zijn echt huge
Volgens mij is het hier mooier weer dan daar, whehehequote:Op maandag 25 april 2011 21:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je hebt wat gemist... wat een schitterend weer en alles...
En waarom?quote:Op maandag 25 april 2011 21:39 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb zondagochtend om 9 uur 700 paaseieren lopen verstoppen in een park.
En nee, das geen grap
niemand lachtquote:Op maandag 25 april 2011 21:39 schreef Spirit82 het volgende:
En nee, das geen grap
Ja, dat zou kunnen. Maar ik weet 't niet zeker, natuurlijk.quote:Op maandag 25 april 2011 21:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Was het dan echt niets iets anders?
Brrrrrrrrr.
Das meestal zo ja. Spanje mooi, hier kut, hier mooi, daar slecht. Malta ook zo?quote:Op maandag 25 april 2011 21:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Volgens mij is het hier mooier weer dan daar, whehehe
Kennissen van mn ouders organiseren activiteiten in een park hier in de buurt, waaronder paaseieren zoeken voor kinderen.quote:
Kloptquote:Op maandag 25 april 2011 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat zou kunnen. Maar ik weet 't niet zeker, natuurlijk.
Ah, leuk om te lezen dat de man ook eens de klos isquote:Op maandag 25 april 2011 21:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klopt
Het klinkt me alleen wat heftig voor een mug. Maar goed, ik heb dan ook zelden last van muggenbulten en ze zijn al helemaal nooit groot
Met dank aan Air
Ja, dat heb ik verdomme gemerkt ja, onderweg naar kantoorquote:Op maandag 25 april 2011 21:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je hebt wat gemist... wat een schitterend weer en alles...
Bij mij is het verschillend. Ik denk dat 't wel een mug wasquote:Op maandag 25 april 2011 21:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klopt
Het klinkt me alleen wat heftig voor een mug. Maar goed, ik heb dan ook zelden last van muggenbulten en ze zijn al helemaal nooit groot
Met dank aan Air
Ik ben koudbloedigquote:Op maandag 25 april 2011 21:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ah, leuk om te lezen dat de man ook eens de klos is
edit: ik bedenk me net dat hij ook de muggen kan meppen natuurlijk...
700? Met wie was je? Een stel mensen met structureel cholesteroltekort?quote:Op maandag 25 april 2011 21:39 schreef Spirit82 het volgende:
En nee, das geen grap
Misschien wast een mug van 2 kg? Al denk ik dat je die wel zou spotten tegen het plafondquote:Op maandag 25 april 2011 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij is het verschillend. Ik denk dat 't wel een mug was
Nah, een relaxte 20+, wel met kans op onweer vannachtquote:Op maandag 25 april 2011 21:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Volgens mij is het hier mooier weer dan daar, whehehe
150 kinderenquote:Op maandag 25 april 2011 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
700? Met wie was je? Een stel mensen met structureel cholesteroltekort?
quote:Op maandag 25 april 2011 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij is het verschillend. Ik denk dat 't wel een mug was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op maandag 25 april 2011 21:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]BrrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Respect!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
4,7 eieren per kind? Uitje van de pedoclub ofzo?quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 21:45 schreef MissMSX het volgende:
Ik krijg serieus rillingen van jouw plaatjes. Wil je ermee houden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooohhh en ik zag daarstraks opt terras mijn aanstaande weer
Sarcasme. Herken het.
Prima. Ik ga toch net naar bedquote:Op maandag 25 april 2011 21:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik krijg serieus rillingen van jouw plaatjes. Wil je ermee houden?
Meeeeeeeeheeeeeeeeeeeeeheeeeeeeeeeeeee?quote:Op maandag 25 april 2011 21:47 schreef Samzz het volgende:
Stil loving yooooouuuuuhoooooouuuuhooouuuu
Die ene waardoor je laatst met O-benen liep?quote:Op maandag 25 april 2011 21:46 schreef Spirit82 het volgende:
3 eieren per kind (over het algemeen netjes begeleid door ouder), maar er komen altijd polen met albert heijn tassen om het park leeg te rovenquote:Op maandag 25 april 2011 21:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
4,7 eieren per kind? Uitje van de pedoclub ofzo?
Neequote:Op maandag 25 april 2011 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die ene waardoor je laatst met O-benen liep?
But off coursequote:Op maandag 25 april 2011 21:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Meeeeeeeeheeeeeeeeeeeeeheeeeeeeeeeeeee?
Owh ja, tofquote:Op maandag 25 april 2011 21:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
3 eieren per kind (over het algemeen netjes begeleid door ouder), maar er komen altijd polen met albert heijn tassen om het park leeg te roven
Die andere dan waar je wel O-benen door wilt krijgenquote:
Van deze krijg je geen O-benen of zover ben je nog niet gekomen?quote:
Off course? Da's niet goedquote:
Neequote:Op maandag 25 april 2011 21:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die andere dan waar je wel O-benen door wilt krijgen
de meeste dromen zijn bedrogquote:Op maandag 25 april 2011 21:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee![]()
Die ene onbereikbare waar ik alleen maar van kan dromen
Als ik het serieus met iemand voor heb, gedraag ik me meestal voorbeeldig en doe ik het rustig aan. We kennen elkaar nu 2 weken en er is nog niet eens gezoendquote:Op maandag 25 april 2011 21:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van deze krijg je geen O-benen of zover ben je nog niet gekomen?
Hoe kan dat nou? Je bent zo leuk!quote:Op maandag 25 april 2011 21:49 schreef Spirit82 het volgende:
Nee![]()
Het zijn er echt te veel hoorquote:Op maandag 25 april 2011 21:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee![]()
Als je maar niet off course gaat onderweg naar onze datequote:
Daarvoor moet je bij de NS zijnquote:Op maandag 25 april 2011 21:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je maar niet off course gaat onderweg naar onze date
Dat verklaart waarom je tegen mij zo uitgesproken was.quote:Op maandag 25 april 2011 21:50 schreef Spirit82 het volgende:
Ja maar hij is echt zo ontzettend kwijl dat ik er verlegen van word
Neequote:Op maandag 25 april 2011 21:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Verdomme mens, let gewoon eens op zeg
Stap in het deel naar Den Haag he, niet in het deel naar Rotterdamquote:
quote:Op maandag 25 april 2011 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom je tegen mij zo uitgesproken was.
Eigenwijs mormelquote:
Jij bent anders behoorlijk kwijl, oud mannetje van mequote:Op maandag 25 april 2011 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom je tegen mij zo uitgesproken was.
Oppervlakkig wijf!quote:
Onbeleefd secreetquote:
quote:Op maandag 25 april 2011 21:52 schreef MissMSX het volgende:
Jij bent anders behoorlijk kwijl, oud mannetje van me
Zo stom ben ik nietquote:Op maandag 25 april 2011 21:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Stap in het deel naar Den Haag he, niet in het deel naar Rotterdam
dit jaar nog nietquote:
De NS doet wel eens een wisseltruc halverwegequote:
doenquote:Op maandag 25 april 2011 21:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De NS doet wel eens een wisseltruc halverwege
Als meerdere mensen het zeggen, moet er wel een kern van waarheid inzitten.quote:
quote:
Je ziet het mij toch nergens ontkennen?quote:Op maandag 25 april 2011 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als meerdere mensen het zeggen, moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Jij bent verliefd op je ventjequote:
Na ruim vijf jaar relatie is één keer per dag meer dan genoeg.quote:
quote:
Mooi werkquote:
quote:Op maandag 25 april 2011 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Na ruim vijf jaar relatie is één keer per dag meer dan genoeg.
Altijd het gezelligheidsdier jijquote:
nee, ik houd zielsveel van 'm, da's wat andersquote:
En rond de vijf jaar?quote:Op maandag 25 april 2011 21:55 schreef Spirit82 het volgende:
Pas maar op, na 10 jaar was het bij mij één keer per maand
Het is maar hoe je het noemtquote:Op maandag 25 april 2011 21:55 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nee, ik houd zielsveel van 'm, da's wat anders
quote:
zoveel nog ja?quote:Op maandag 25 april 2011 21:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Pas maar op, na 10 jaar was het bij mij één keer per maand
Dat kan ik me niet meer herinnerenquote:
quote:Op maandag 25 april 2011 21:57 schreef Spirit82 het volgende:
Dat kan ik me niet meer herinnerenVolgens mij woonden we toen nog niet samen...
Ik maak maar grapjes hequote:Op maandag 25 april 2011 21:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar je hebt al wel de vlinders in je buik enzo?
voor mij is er verschil (en de één geen garantie voor de ander).quote:
Verliefd op de liefde dusquote:
Het leven is goed!quote:
Verliefd zijn is stomquote:Op maandag 25 april 2011 21:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet meer herinnerenVolgens mij woonden we toen nog niet samen...
Een sex-sabbatical?quote:Op maandag 25 april 2011 21:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
We sloegen regelmatig maandjes over
Grapjes?quote:Op maandag 25 april 2011 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik maak maar grapjes heIk ben niet verliefd.
ik ga hier verder maar even niet serieus op inquote:Op maandag 25 april 2011 21:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
We sloegen regelmatig maandjes over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |