Ik had die fase nog nooit gehadquote:
Dan is het misschien anders ja. Dat ken ik niet.quote:Op maandag 25 april 2011 22:47 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
pake was 93 en zat er zelf op te wachten, dus makkelijker te accepteren, maar blijft rot idd.
die komt later, ik ga even 6 uur knock out liggen in bedquote:Op maandag 25 april 2011 22:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Gewerkt! PM me eens over jouw weekend, ik moet even werken nu.
deze is wel de moeite waardquote:Op maandag 25 april 2011 22:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als ik overcome zie staan krijg ik koude rillingen en denk ik aan Live
dit gaat de 5e kist worden die ik draag: 3x familie ex, waaronder broertje, 2e keer eigen familie.quote:Op maandag 25 april 2011 22:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan is het misschien anders ja. Dat ken ik niet.
Neequote:
quote:
Goed idee, ik doe mee.quote:Op maandag 25 april 2011 22:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
die komt later, ik ga even 6 uur knock out liggen in bed
sterkte!
*hug*quote:Op maandag 25 april 2011 22:49 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dit gaat de 5e kist worden die ik draag: 3x familie ex, waaronder broertje, 2e keer eigen familie.
Ik tel geen kisten.quote:Op maandag 25 april 2011 22:49 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dit gaat de 5e kist worden die ik draag: 3x familie ex, waaronder broertje, 2e keer eigen familie.
stomme is dat ik voor me eigen gevoel door alles van de afgelopen 2 jaar een stuk gevoel heb gewonnen en daardoor nu tenminste voel wat ik vind dat ik hoor te voelen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |