ik lolde irlquote:Op maandag 25 april 2011 22:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik bedoelde, ik bedoelde niet, ik.. nouhou.!
sterfgevallen en ventje wegbrengen minderquote:
ZOMAAR!!quote:Op maandag 25 april 2011 22:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
L-E!! vanwaar de hoofdletters en uitroepteken?
Dat moet!quote:Op maandag 25 april 2011 22:44 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
sterfgevallen en ventje wegbrengen minder![]()
but i'll survive
Nou, vlak na mn scheiding had ik geen behoefte aan iets vasts, dus dan maakte het me niet veel uit of de man in kwestie meer wilde of niet of wat dan ook.quote:Op maandag 25 april 2011 22:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Waarom zou je een move maken als de man in kwestie dusdanig oninteressant is dat hij je niets kan schelen?
Mensen verliezen vind ik zó intens verschrikkelijk, bah.quote:Op maandag 25 april 2011 22:44 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
sterfgevallen en ventje wegbrengen minder![]()
but i'll survive
Oh, ja. Die fase sla ik altijd over.quote:Op maandag 25 april 2011 22:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nou, vlak na mn scheiding had ik geen behoefte aan iets vasts, dus dan maakte het me niet veel uit of de man in kwestie meer wilde of niet of wat dan ook.
Als ik overcome zie staan krijg ik koude rillingen en denk ik aan Livequote:
Dank jequote:
Gewerkt! PM me eens over jouw weekend, ik moet even werken nu.quote:Op maandag 25 april 2011 22:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Omdat het kan!![]()
Heb je een fijn weekend gehad?
pake was 93 en zat er zelf op te wachten, dus makkelijker te accepteren, maar blijft rot idd.quote:Op maandag 25 april 2011 22:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Mensen verliezen vind ik zó intens verschrikkelijk, bah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |