Nog groter dan een ei? Kan je dan nog wel lopen? Of staren de mannen dan eerder naar je benen dan naar je tieten?quote:Op maandag 25 april 2011 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, geen dazensteek, die heb ik zo vaak gehad, die bulten worden nog groter
Nou ja, een korreltje zout hequote:Op maandag 25 april 2011 21:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nog groter dan een ei? Kan je dan nog wel lopen? Of staren de mannen dan eerder naar je benen dan naar je tieten?
quote:Op maandag 25 april 2011 21:38 schreef Barbusse het volgende:
Ik moest werken, niks vruchtbaars aan.Sterker nog, ik ben nog steeds aan het `werk´
Was het dan echt niets iets anders?quote:Op maandag 25 april 2011 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, een korreltje zout he
Maar, dazenbulten zijn groter dan muggenbulten bij mijMaar deze muggenbulten zijn echt huge
Volgens mij is het hier mooier weer dan daar, whehehequote:Op maandag 25 april 2011 21:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je hebt wat gemist... wat een schitterend weer en alles...
En waarom?quote:Op maandag 25 april 2011 21:39 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb zondagochtend om 9 uur 700 paaseieren lopen verstoppen in een park.
En nee, das geen grap
niemand lachtquote:Op maandag 25 april 2011 21:39 schreef Spirit82 het volgende:
En nee, das geen grap
Ja, dat zou kunnen. Maar ik weet 't niet zeker, natuurlijk.quote:Op maandag 25 april 2011 21:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Was het dan echt niets iets anders?
Brrrrrrrrr.
Das meestal zo ja. Spanje mooi, hier kut, hier mooi, daar slecht. Malta ook zo?quote:Op maandag 25 april 2011 21:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Volgens mij is het hier mooier weer dan daar, whehehe
Kennissen van mn ouders organiseren activiteiten in een park hier in de buurt, waaronder paaseieren zoeken voor kinderen.quote:
Kloptquote:Op maandag 25 april 2011 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat zou kunnen. Maar ik weet 't niet zeker, natuurlijk.
Ah, leuk om te lezen dat de man ook eens de klos isquote:Op maandag 25 april 2011 21:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klopt
Het klinkt me alleen wat heftig voor een mug. Maar goed, ik heb dan ook zelden last van muggenbulten en ze zijn al helemaal nooit groot
Met dank aan Air
Ja, dat heb ik verdomme gemerkt ja, onderweg naar kantoorquote:Op maandag 25 april 2011 21:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je hebt wat gemist... wat een schitterend weer en alles...
Bij mij is het verschillend. Ik denk dat 't wel een mug wasquote:Op maandag 25 april 2011 21:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klopt
Het klinkt me alleen wat heftig voor een mug. Maar goed, ik heb dan ook zelden last van muggenbulten en ze zijn al helemaal nooit groot
Met dank aan Air
Ik ben koudbloedigquote:Op maandag 25 april 2011 21:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ah, leuk om te lezen dat de man ook eens de klos is
edit: ik bedenk me net dat hij ook de muggen kan meppen natuurlijk...
700? Met wie was je? Een stel mensen met structureel cholesteroltekort?quote:Op maandag 25 april 2011 21:39 schreef Spirit82 het volgende:
En nee, das geen grap
Misschien wast een mug van 2 kg? Al denk ik dat je die wel zou spotten tegen het plafondquote:Op maandag 25 april 2011 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij is het verschillend. Ik denk dat 't wel een mug was
Nah, een relaxte 20+, wel met kans op onweer vannachtquote:Op maandag 25 april 2011 21:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Volgens mij is het hier mooier weer dan daar, whehehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |