Precies.quote:
quote:
Inderdaad, de scheids had ook best wel geel kunnen/mogen geven maar ik vond het wel mooi om te zien. Wat andere ervan vinden is niet zo boeiend.quote:Op maandag 25 april 2011 21:30 schreef Dekatria het volgende:
[..]![]()
Laat ze maar lullen over 'ongepast' en 'onprofessioneel' - voetbal is emotie, en daar is dit een lichtend voorbeeld van.
Hij kan in de toekomst kijken.quote:Martins Indi: ooit nemen wij wraak voor de 10-0
10 november 2010
Bruno Martins Indi laat in een interview in de nieuwe uitgave van Voetbal International weten ervan overtuigd te zijn dat Feyenoord in de toekomst weer gaat meespelen bovenin. "Ik weet zeker dat we met Feyenoord weer een keer kampioen gaan worden. Wij worden alleen maar beter. Zodra de club deze groep straks kan aanvullen met wat ervaren spelers, gaan wij weer meedoen. Daar ben ik heilig van overtuigd. Ooit komt de dag dat wij wraak nemen voor die nederlaag bij PSV."
Feyenoord Netwerk
Met zijn achttien jaar is het leeftijdsverschil tussen Martins Ini en keeper Rob van Dijk wel heel groot. "Tegen Van Dijk zei ik U, waarop hij antwoordde dat ik dat niet hoefde te doen. We zijn immers teamgenoten", aldus de verdediger.
Omdat van Geel/Mario blijkbaar een bewegelijke/lopende spits willen. Bas Dost is een lantaarnpaal.quote:Op maandag 25 april 2011 21:39 schreef TC03 het volgende:
Als we blijkbaar toch 4 miljoen kunnen investeren, waarom dan niet 'gewoon' Bas Dost?
Omdat Ajacieden het nooit echt goed hebben gedaan bij de aanhang.quote:Op maandag 25 april 2011 21:39 schreef TC03 het volgende:
Als we blijkbaar toch 4 miljoen kunnen investeren, waarom dan niet 'gewoon' Bas Dost?
Omdat hij in een Ajax-pyjama slaapt.quote:Op maandag 25 april 2011 21:39 schreef TC03 het volgende:
Dat ook.quote:Op maandag 25 april 2011 21:44 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Omdat hij in een Ajax-pyjama slaapt.
Het enige waardoor hij daar opgevallen is, was die toestand waarbij hij een transfer af probeerde te dwingen. Het is dat Jans daar overheen wilde stappen anders zat hij de bank nu nog warm te houden daar.quote:Op maandag 25 april 2011 21:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat ook.
Maar ik ben sowieso niet van 'm gecharmeerd.
Is me nooit opgevallen bij Heerenveen, niet dat dat iets zegt.
Ging die duitsers ook zo goed vanaf.quote:Op maandag 25 april 2011 22:12 schreef Stuurver het volgende:
Met Ryo,Fernandez en Biezeswar in de voorhoede heb je wel een blitzkrieg aanval
Johan 'weet' wel vaker dingenquote:Op maandag 25 april 2011 22:19 schreef Siyara het volgende:
Vraag me wel af hoe Johan nu al weer wist dat wij die Zweed niet gaan halen.
Hij is eindredacteur van het grootste voetbalmagazine van Nederlandquote:Op maandag 25 april 2011 22:19 schreef Siyara het volgende:
Vraag me wel af hoe Johan nu al weer wist dat wij die Zweed niet gaan halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |