Precies.quote:
quote:
Inderdaad, de scheids had ook best wel geel kunnen/mogen geven maar ik vond het wel mooi om te zien. Wat andere ervan vinden is niet zo boeiend.quote:Op maandag 25 april 2011 21:30 schreef Dekatria het volgende:
[..]![]()
Laat ze maar lullen over 'ongepast' en 'onprofessioneel' - voetbal is emotie, en daar is dit een lichtend voorbeeld van.
Hij kan in de toekomst kijken.quote:Martins Indi: ooit nemen wij wraak voor de 10-0
10 november 2010
Bruno Martins Indi laat in een interview in de nieuwe uitgave van Voetbal International weten ervan overtuigd te zijn dat Feyenoord in de toekomst weer gaat meespelen bovenin. "Ik weet zeker dat we met Feyenoord weer een keer kampioen gaan worden. Wij worden alleen maar beter. Zodra de club deze groep straks kan aanvullen met wat ervaren spelers, gaan wij weer meedoen. Daar ben ik heilig van overtuigd. Ooit komt de dag dat wij wraak nemen voor die nederlaag bij PSV."
Feyenoord Netwerk
Met zijn achttien jaar is het leeftijdsverschil tussen Martins Ini en keeper Rob van Dijk wel heel groot. "Tegen Van Dijk zei ik U, waarop hij antwoordde dat ik dat niet hoefde te doen. We zijn immers teamgenoten", aldus de verdediger.
Omdat van Geel/Mario blijkbaar een bewegelijke/lopende spits willen. Bas Dost is een lantaarnpaal.quote:Op maandag 25 april 2011 21:39 schreef TC03 het volgende:
Als we blijkbaar toch 4 miljoen kunnen investeren, waarom dan niet 'gewoon' Bas Dost?
Omdat Ajacieden het nooit echt goed hebben gedaan bij de aanhang.quote:Op maandag 25 april 2011 21:39 schreef TC03 het volgende:
Als we blijkbaar toch 4 miljoen kunnen investeren, waarom dan niet 'gewoon' Bas Dost?
Omdat hij in een Ajax-pyjama slaapt.quote:Op maandag 25 april 2011 21:39 schreef TC03 het volgende:
Dat ook.quote:Op maandag 25 april 2011 21:44 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Omdat hij in een Ajax-pyjama slaapt.
Het enige waardoor hij daar opgevallen is, was die toestand waarbij hij een transfer af probeerde te dwingen. Het is dat Jans daar overheen wilde stappen anders zat hij de bank nu nog warm te houden daar.quote:Op maandag 25 april 2011 21:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat ook.
Maar ik ben sowieso niet van 'm gecharmeerd.
Is me nooit opgevallen bij Heerenveen, niet dat dat iets zegt.
Ging die duitsers ook zo goed vanaf.quote:Op maandag 25 april 2011 22:12 schreef Stuurver het volgende:
Met Ryo,Fernandez en Biezeswar in de voorhoede heb je wel een blitzkrieg aanval
Johan 'weet' wel vaker dingenquote:Op maandag 25 april 2011 22:19 schreef Siyara het volgende:
Vraag me wel af hoe Johan nu al weer wist dat wij die Zweed niet gaan halen.
Hij is eindredacteur van het grootste voetbalmagazine van Nederlandquote:Op maandag 25 april 2011 22:19 schreef Siyara het volgende:
Payback is a motherf#ckerquote:
Fernandez is een counterspits, ga je weinig aan hebben denk ik.quote:Op maandag 25 april 2011 22:12 schreef Stuurver het volgende:
Met Ryo,Fernandez en Biezeswar in de voorhoede heb je wel een blitzkrieg aanval
Hopelijk komen ze met een wat jongere spelert aan en niet weer zo'n kneus die 28 is bij al zn eerdere clubs ook gefaald heeft.quote:Op maandag 25 april 2011 22:47 schreef PIETR het volgende:
Mwua, je moet toch twee spitsen in je selectie hebben, en na dit seizoen hebben we er nul. Maar lijkt me duidelijk dat er voor de basis nog een spits moet bijkomen, naast Fernandez.
Vond ik ook raar. Gisteren zei Been nog dat hij geïnteresseerd wasquote:Op maandag 25 april 2011 22:19 schreef Siyara het volgende:
Ach, VI en Feyenoord is niet zo'n juiste combi. Zal me niks verbazen als dit uit de duim is gezogen. Ik zie wel wat in die spits, voorzover ik wat beelden heb gezien. Kan je natuurlijk niks over zeggen, maar Ryo zag er ook goed uit op de beeldenquote:Op maandag 25 april 2011 23:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Vond ik ook raar. Gisteren zei Been nog dat hij geïnteresseerd was
Mij wel, het klopt 99 van de 100 keer als VI zoiets meldt.quote:Op maandag 25 april 2011 23:13 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ach, VI en Feyenoord is niet zo'n juiste combi. Zal me niks verbazen als dit uit de duim is gezogen. Ik zie wel wat in die spits, voorzover ik wat beelden heb gezien. Kan je natuurlijk niks over zeggen, maar Ryo zag er ook goed uit op de beelden
9/10 keer lult Derksen slap uit zn nek als hij weer eens wat roept over Feyenoordquote:Op maandag 25 april 2011 23:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Mij wel, het klopt 99 van de 100 keer als VI zoiets meldt.
9 van de 10 keer is wellicht wat overdreven, maar inderdaad: als het over je eigen club gaat - en waar je dus veel van weet -, merk je wel dat hij vaak zomaar wat roept of halve waarheden verkondigt. Het zal mij verder een rotzorg zijn wat er bijvoorbeeld bij Roda JC speelt, maar ik weet wel dat ik niet zomaar alles aanneem wat Derksen zegt.quote:Op maandag 25 april 2011 23:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
9/10 keer lult Derksen slap uit zn nek als hij weer eens wat roept over Feyenoord
Net als dat verhaal over Honda die door Feyenoord gekocht zou worden via investeerders
Dan heb je echt totaal geen flauw idee hoe de voetballerij in elkaar zit als Genee zijnde. Hoe kun je zoiets in godsnaam denken als je Mario kent en de kansen op de playoffs in ogenschouw neemt. En daarnaast de 10-0 eerder dit seizoen.quote:Op maandag 25 april 2011 23:54 schreef Stokstaart het volgende:
Sinds het opstappen van Beenhakker kan ik Johan niet meer serieus nemen.
Genee zn columns zijn ook van een bedroevend niveau. Van de week insinueerde hij ook uit het niets dat wij die lampies wel zouden laten winnen omdat we ajax de titel niet gunnen.
Enige die ik serieus neem aan die tafel is v/d Gijp die ook nog eens bevriend is met Mario.
idd zegquote:Feyenoord ziet vooralsnog af van de Zweedse international Alexander Gerndt van Helsingborgs IF en richt zich op Guyon Fernandez van Excelsior. De Rotterdammers hebben niet het geld om Gerndt op korte termijn aan te trekken. Het contract van de topscorer op Woudestein, goed voor negen goals, loopt daarentegen af. Feyenoord heeft in de slag om Fernandez concurrentie van NEC.
Dat meldt Voetbal International.
Gerndt is door Mario Been, directeur Eric Gudde en - via videobanden - door Martin van Geel herhaaldelijk geanalyseerd. Het nieuwe supertrio van Feyenoord is tot de conclusie gekomen dat de Zweed, die vandaag niet tot scoren kwam in de ontmoeting met Örebro SK (1-1), beter tot zijn recht komt aan de linkerkant. Feyenoord zoekt echter een diepe spits en hoopt die te vinden in Fernandez.
Nouja, 'genoeg'. Maar idd, als je daar goed scout kun je hele leuke spelers kopen. Dries Mertens en Chadli hebben bij elkaar nog geen 1,5 miljoen gekost. Mertens gaat waarsch. deze zomer weg voor +/- 7 miljoen euro en Chadli doet het ook uitstekend.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:44 schreef Stuurver het volgende:
Er zitten genoeg goede spitsen in de Jupiler League
Om van KJH en de Zeeuw nog maar niet te spreken... Zelf weet ik er echter nu geen te noemenquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:46 schreef Stirneriaan het volgende:
[..]
Nouja, 'genoeg'. Maar idd, als je daar goed scout kun je hele leuke spelers kopen. Dries Mertens en Chadli hebben bij elkaar nog geen 1,5 miljoen gekost. Mertens gaat waarsch. deze zomer weg voor +/- 7 miljoen euro en Chadli doet het ook uitstekend.
Ik volg de JL niet, maar die Michael de Leeuw van Veendam zou opzich wel een interessante speler kunnen zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:52 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Om van KJH en de Zeeuw nog maar niet te spreken... Zelf weet ik er echter nu geen te noemen
Nathan Ake?quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:55 schreef Stokstaart het volgende:
Wat is eigenlijk de laatste speler die Feyenoord ergens gekocht heeft en weer met winst doorverkocht heeft? Dirkie Kuyt?
Ik volg het ook niet echt, maar van wat ik gezien heb vond ik die Ars wel goed. Al blijft het een grote stap voor zo'n speler, hij moet er meteen staan volgend seizoen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:55 schreef Stirneriaan het volgende:
[..]
Ik volg de JL niet, maar die Michael de Leeuw van Veendam zou opzich wel een interessante speler kunnen zijn.
Of zoals ik eerder zei, Ars van Fc zwollequote:Op dinsdag 26 april 2011 05:20 schreef OvergebruiktSarcasme het volgende:
Dost heeft Feyenoord niks aan, Feyenoord is geen ploeg die heerlijk is voor een ras-spits, daarom kwam Makaay later ook niet goed uit de voeten, een gozert als Luc is heerlijk die goed meevoetbalt. Ik zou Boymans of Fernandez graag willen zien in de Kuip.
Komt ie daar weer mee.quote:Op maandag 25 april 2011 23:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
9/10 keer lult Derksen slap uit zn nek als hij weer eens wat roept over Feyenoord
Net als dat verhaal over Honda die door Feyenoord gekocht zou worden via investeerders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |