Precies.quote:
quote:
Inderdaad, de scheids had ook best wel geel kunnen/mogen geven maar ik vond het wel mooi om te zien. Wat andere ervan vinden is niet zo boeiend.quote:Op maandag 25 april 2011 21:30 schreef Dekatria het volgende:
[..]![]()
Laat ze maar lullen over 'ongepast' en 'onprofessioneel' - voetbal is emotie, en daar is dit een lichtend voorbeeld van.
Hij kan in de toekomst kijken.quote:Martins Indi: ooit nemen wij wraak voor de 10-0
10 november 2010
Bruno Martins Indi laat in een interview in de nieuwe uitgave van Voetbal International weten ervan overtuigd te zijn dat Feyenoord in de toekomst weer gaat meespelen bovenin. "Ik weet zeker dat we met Feyenoord weer een keer kampioen gaan worden. Wij worden alleen maar beter. Zodra de club deze groep straks kan aanvullen met wat ervaren spelers, gaan wij weer meedoen. Daar ben ik heilig van overtuigd. Ooit komt de dag dat wij wraak nemen voor die nederlaag bij PSV."
Feyenoord Netwerk
Met zijn achttien jaar is het leeftijdsverschil tussen Martins Ini en keeper Rob van Dijk wel heel groot. "Tegen Van Dijk zei ik U, waarop hij antwoordde dat ik dat niet hoefde te doen. We zijn immers teamgenoten", aldus de verdediger.
Omdat van Geel/Mario blijkbaar een bewegelijke/lopende spits willen. Bas Dost is een lantaarnpaal.quote:Op maandag 25 april 2011 21:39 schreef TC03 het volgende:
Als we blijkbaar toch 4 miljoen kunnen investeren, waarom dan niet 'gewoon' Bas Dost?
Omdat Ajacieden het nooit echt goed hebben gedaan bij de aanhang.quote:Op maandag 25 april 2011 21:39 schreef TC03 het volgende:
Als we blijkbaar toch 4 miljoen kunnen investeren, waarom dan niet 'gewoon' Bas Dost?
Omdat hij in een Ajax-pyjama slaapt.quote:Op maandag 25 april 2011 21:39 schreef TC03 het volgende:
Dat ook.quote:Op maandag 25 april 2011 21:44 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Omdat hij in een Ajax-pyjama slaapt.
Het enige waardoor hij daar opgevallen is, was die toestand waarbij hij een transfer af probeerde te dwingen. Het is dat Jans daar overheen wilde stappen anders zat hij de bank nu nog warm te houden daar.quote:Op maandag 25 april 2011 21:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat ook.
Maar ik ben sowieso niet van 'm gecharmeerd.
Is me nooit opgevallen bij Heerenveen, niet dat dat iets zegt.
Ging die duitsers ook zo goed vanaf.quote:Op maandag 25 april 2011 22:12 schreef Stuurver het volgende:
Met Ryo,Fernandez en Biezeswar in de voorhoede heb je wel een blitzkrieg aanval
Johan 'weet' wel vaker dingenquote:Op maandag 25 april 2011 22:19 schreef Siyara het volgende:
Vraag me wel af hoe Johan nu al weer wist dat wij die Zweed niet gaan halen.
Hij is eindredacteur van het grootste voetbalmagazine van Nederlandquote:Op maandag 25 april 2011 22:19 schreef Siyara het volgende:
Payback is a motherf#ckerquote:
Fernandez is een counterspits, ga je weinig aan hebben denk ik.quote:Op maandag 25 april 2011 22:12 schreef Stuurver het volgende:
Met Ryo,Fernandez en Biezeswar in de voorhoede heb je wel een blitzkrieg aanval
Hopelijk komen ze met een wat jongere spelert aan en niet weer zo'n kneus die 28 is bij al zn eerdere clubs ook gefaald heeft.quote:Op maandag 25 april 2011 22:47 schreef PIETR het volgende:
Mwua, je moet toch twee spitsen in je selectie hebben, en na dit seizoen hebben we er nul. Maar lijkt me duidelijk dat er voor de basis nog een spits moet bijkomen, naast Fernandez.
Vond ik ook raar. Gisteren zei Been nog dat hij geïnteresseerd wasquote:Op maandag 25 april 2011 22:19 schreef Siyara het volgende:
Ach, VI en Feyenoord is niet zo'n juiste combi. Zal me niks verbazen als dit uit de duim is gezogen. Ik zie wel wat in die spits, voorzover ik wat beelden heb gezien. Kan je natuurlijk niks over zeggen, maar Ryo zag er ook goed uit op de beeldenquote:Op maandag 25 april 2011 23:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Vond ik ook raar. Gisteren zei Been nog dat hij geïnteresseerd was
Mij wel, het klopt 99 van de 100 keer als VI zoiets meldt.quote:Op maandag 25 april 2011 23:13 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ach, VI en Feyenoord is niet zo'n juiste combi. Zal me niks verbazen als dit uit de duim is gezogen. Ik zie wel wat in die spits, voorzover ik wat beelden heb gezien. Kan je natuurlijk niks over zeggen, maar Ryo zag er ook goed uit op de beelden
9/10 keer lult Derksen slap uit zn nek als hij weer eens wat roept over Feyenoordquote:Op maandag 25 april 2011 23:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Mij wel, het klopt 99 van de 100 keer als VI zoiets meldt.
9 van de 10 keer is wellicht wat overdreven, maar inderdaad: als het over je eigen club gaat - en waar je dus veel van weet -, merk je wel dat hij vaak zomaar wat roept of halve waarheden verkondigt. Het zal mij verder een rotzorg zijn wat er bijvoorbeeld bij Roda JC speelt, maar ik weet wel dat ik niet zomaar alles aanneem wat Derksen zegt.quote:Op maandag 25 april 2011 23:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
9/10 keer lult Derksen slap uit zn nek als hij weer eens wat roept over Feyenoord
Net als dat verhaal over Honda die door Feyenoord gekocht zou worden via investeerders
Dan heb je echt totaal geen flauw idee hoe de voetballerij in elkaar zit als Genee zijnde. Hoe kun je zoiets in godsnaam denken als je Mario kent en de kansen op de playoffs in ogenschouw neemt. En daarnaast de 10-0 eerder dit seizoen.quote:Op maandag 25 april 2011 23:54 schreef Stokstaart het volgende:
Sinds het opstappen van Beenhakker kan ik Johan niet meer serieus nemen.
Genee zn columns zijn ook van een bedroevend niveau. Van de week insinueerde hij ook uit het niets dat wij die lampies wel zouden laten winnen omdat we ajax de titel niet gunnen.
Enige die ik serieus neem aan die tafel is v/d Gijp die ook nog eens bevriend is met Mario.
idd zegquote:Feyenoord ziet vooralsnog af van de Zweedse international Alexander Gerndt van Helsingborgs IF en richt zich op Guyon Fernandez van Excelsior. De Rotterdammers hebben niet het geld om Gerndt op korte termijn aan te trekken. Het contract van de topscorer op Woudestein, goed voor negen goals, loopt daarentegen af. Feyenoord heeft in de slag om Fernandez concurrentie van NEC.
Dat meldt Voetbal International.
Gerndt is door Mario Been, directeur Eric Gudde en - via videobanden - door Martin van Geel herhaaldelijk geanalyseerd. Het nieuwe supertrio van Feyenoord is tot de conclusie gekomen dat de Zweed, die vandaag niet tot scoren kwam in de ontmoeting met Örebro SK (1-1), beter tot zijn recht komt aan de linkerkant. Feyenoord zoekt echter een diepe spits en hoopt die te vinden in Fernandez.
Nouja, 'genoeg'. Maar idd, als je daar goed scout kun je hele leuke spelers kopen. Dries Mertens en Chadli hebben bij elkaar nog geen 1,5 miljoen gekost. Mertens gaat waarsch. deze zomer weg voor +/- 7 miljoen euro en Chadli doet het ook uitstekend.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:44 schreef Stuurver het volgende:
Er zitten genoeg goede spitsen in de Jupiler League
Om van KJH en de Zeeuw nog maar niet te spreken... Zelf weet ik er echter nu geen te noemenquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:46 schreef Stirneriaan het volgende:
[..]
Nouja, 'genoeg'. Maar idd, als je daar goed scout kun je hele leuke spelers kopen. Dries Mertens en Chadli hebben bij elkaar nog geen 1,5 miljoen gekost. Mertens gaat waarsch. deze zomer weg voor +/- 7 miljoen euro en Chadli doet het ook uitstekend.
Ik volg de JL niet, maar die Michael de Leeuw van Veendam zou opzich wel een interessante speler kunnen zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:52 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Om van KJH en de Zeeuw nog maar niet te spreken... Zelf weet ik er echter nu geen te noemen
Nathan Ake?quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:55 schreef Stokstaart het volgende:
Wat is eigenlijk de laatste speler die Feyenoord ergens gekocht heeft en weer met winst doorverkocht heeft? Dirkie Kuyt?
Ik volg het ook niet echt, maar van wat ik gezien heb vond ik die Ars wel goed. Al blijft het een grote stap voor zo'n speler, hij moet er meteen staan volgend seizoen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:55 schreef Stirneriaan het volgende:
[..]
Ik volg de JL niet, maar die Michael de Leeuw van Veendam zou opzich wel een interessante speler kunnen zijn.
Of zoals ik eerder zei, Ars van Fc zwollequote:Op dinsdag 26 april 2011 05:20 schreef OvergebruiktSarcasme het volgende:
Dost heeft Feyenoord niks aan, Feyenoord is geen ploeg die heerlijk is voor een ras-spits, daarom kwam Makaay later ook niet goed uit de voeten, een gozert als Luc is heerlijk die goed meevoetbalt. Ik zou Boymans of Fernandez graag willen zien in de Kuip.
Komt ie daar weer mee.quote:Op maandag 25 april 2011 23:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
9/10 keer lult Derksen slap uit zn nek als hij weer eens wat roept over Feyenoord
Net als dat verhaal over Honda die door Feyenoord gekocht zou worden via investeerders
Remember De Guzman ?quote:Feyenoord hoopt niet langer op komst Honda
Feyenoord gelooft niet meer in de eventuele komst van Keisuke Honda. Een Japanse investeerder wilde zijn landgenoot bij de Rotterdamse club onderbrengen, maar heeft niets meer van zich laten horen. Feyenoord heeft geen tijd meer om af te wachten en denkt aan alternatieven. Stefan Babovic, die momenteel nog bij FC Nantes op de loonlijst staat, traint donderdag mee met de selectie van Mario Been.
Een onbekende Japanse zakenman toonde zich vorige week nog bereid om de transfer van Honda te financieren. De Aziaat had zelfs een gesprek met financieel directeur Onno Jacobs, die te horen kreeg dat Feyenoord zelf een oplossing moest vinden voor het salaris van Honda. Op het verzoek van het bestuurslid om de nodige documenten en geloofsbrieven toe te sturen, kwam geen antwoord meer.
Vorig jaar topscorer van de JL.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:55 schreef Stirneriaan het volgende:
[..]
Ik volg de JL niet, maar die Michael de Leeuw van Veendam zou opzich wel een interessante speler kunnen zijn.
Eindelijk iets van een klein stapje vooruitquote:Fer praat snel met Van Geel: 'Ik wil het maximale uit mijn carrière halen'
Fer gaat niet wachten tot het einde van het seizoen met de onderhandelingen over een nieuw contract. De middenvelder is met Feyenoord nog in de race voor een plek in de play-offs, maar vindt het niet nodig om zijn aandacht volledig bij het voetbal te houden. Nog voor de laatste competitiewedstrijd gaat hij met technisch directeur Martin van Geel om tafel.
De huidige sportbestuurder van Roda JC Kerkrade gaat op 1 mei officieel aan de slag in De Kuip en de onderhandelingen over het verlengen van contracten met Fer, Stefan de Vrij, Georginio Wijnaldum en Ron Vlaar staan bovenaan de agenda van Van Geel. Het viertal ligt momenteel tot 2012 vast in De Kuip en alle vier de spelers twijfelen nog over een contractverlenging.
Ik ga het gesprek aan over mijn toekomst en neem daarin alles mee, zegt Fer in De Telegraaf. Wel of niet Europees voetbal spelen in het nieuwe seizoen is daarbij een belangrijke factor. Ik wil het maximale uit mijn carrière halen en daar hoort Europees voetbal ook bij. Deze dingen maken het niet moeilijker in mijn hoofd. Op dit moment ben ik alleen maar bezig om met Feyenoord een plek in de play-offs te veroveren.
Over drie weken dus pas, want eerst de bekerfinale nog op 8 mei.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
Als Fer het europees voetbal belangrijk vindt, zal ie toch egt ff moeten wachten tot de laatste wedstrijd
15 mei, die week ervoor is de bekerfinalequote:Op dinsdag 26 april 2011 14:29 schreef NJ het volgende:
Dat wordt 8 mei een hele spannende dag. Waarschijnlijk gaat in de Arena het kampioenschap beslist worden en Utrecht, Heracles en Feyenoord gaan dan uit maken wie het laatste ticket voor de play-off's krijgt.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:35 schreef zlakto het volgende:
[..]
15 mei, die week ervoor is de bekerfinale
Van zijn rode kaart tegen ajax?quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:46 schreef Netsplitter het volgende:
Ah, ik weet weer waar ik 'm kan ken.
Lang leve wiki.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stefan_Babovi%C4%87
Nee, ff op wikipedia gekeken.quote:
Precies.. maak me meer zorgen om Heracles, die draaien wel érg goed de laatste tijd. Hopen dat ADO van Groningen wint a.s. weekend en er dus voor ADO nog wat op het spel staat in ronde 34 als ze naar Almelo moeten.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:31 schreef Stirneriaan het volgende:
En waarsch. moet Az een resultaat halen in De Galgenwaard om 4e te blijven. FCU moet uiteraard winnen om de playoffs te bereiken (als ze het al niet verprutsen bij Excelsior aankomend weekend).
Triest dat ze doen alsof ze al maanden druk in gesprek zijn, maar eigenlijk amper wat laten horen naar die jongens toe. Ik denk dat ze Vlaar en/of Wijnaldum wel gaan laten gaan eigenlijk, en hoop dan maar dat het geen sneeuwbaleffect gaat hebben. Mooi dat Van Geel er direct hard invliegt. Moet je voorstellen dat hij pas minimaal een maand later kan beginnen...quote:We moeten volgend seizoen wel beter worden
Leroy Fer praat op 5 mei met Feyenoord over zijn toekomst. Behalve de 21-jarige middenvelder zelf en zijn zaakwaarnemer Rob Jansen schuiven dan ook de nieuwe technisch directeur Martin van Geel, algemeen directeur Eric Gudde en trainer Mario Been aan.
Feyenoord wil het tot medio 2012 lopende contract van Fer graag openbreken en verlengen, maar de speler twijfelt of hij niet beter kan wachten op Engelse interesse.
Het wordt een moeilijke keuze, zegt hij in het nieuwe magazine van NUsport. Ik voel veel voor Feyenoord, maar ik wil mezelf blijven ontwikkelen. Daarom wil ik graag horen wat de club van plan is. Er zijn nog enkele open plekken in het elftal van volgend seizoen.
De spitspositie moet nog worden ingevuld, het is nog niet zeker of Stefan (de Vrij), Ron (Vlaar) en Gini (Wijnaldum) blijven en op het middenveld hebben we meer power nodig. We moeten volgend seizoen wel beter worden, anders word ik ook niet beter.
Beenhakker
De nieuwe onderhandelingen worden de eerste van Fer met Van Geel en Gudde. Eerder dit seizoen hadden Jansen en hij al een constructief gesprek met de inmiddels vertrokken technisch directeur Leo Beenhakker.
Op 5 april nodigde Gudde de speler en zaakwaarnemer uit om aan dat gesprek een vervolg te geven. De van Roda JC overkomende Van Geel begint op 1 mei met zijn werkzaamheden in De Kuip.
Voordat hij met Fer om tafel gaat, zal de td besprekingen voeren met De Vrij en Vlaar. Na het seizoen volgt een onderhoud met Wijnaldum. Alle genoemde spelers hebben een contract tot medio 2012.
Sowieso bizar dat het kampioenschap zelf al een aantal jaar achter elkaar zo spannend is (helaas niet voor ons...).quote:
Nee hij zei letterlijk dat het een kwestie van tijd was voor Honda voor Feyenoord kwam spelen. En hij zei dat De Guzman verkocht zou worden aan een Spaanse topclub, en hij zei dat als Leo zou verdwijnen er ongeregeldheden in de vorm van rellen zouden komen enz enz.quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Komt ie daar weer mee.Hij zei dat er een investeerder geïnteresseerd was, kan jij bewijzen dat dat onzin was?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:56 schreef Paul-89 het volgende:
Heb ik na 2 maanden wachten eindelijk het uitshirt ontvangen, en wat denk je ?
Weer de verkeerde maat.Stelletje falers.
Meeuwis verlengen = Fer verlengen? Ik zeg: DOENquote:Marcel Meeuwis geniet bij Feyenoord
Als het aan de trainer en spelers van Feyenoord ligt blijft de 28-jarige Marcel Meeuwis na de zomer in Rotterdam. De geboren Limburger hoopt zelf op een langer verblijf en wil van zijn huidige werkgever Borussia Mönchengladbach én van de nieuwe Feyenoord-directeur Martin van Geel te horen welke plannen beide clubs met hem hebben.
De huurling genoot tijdens de kraker tegen PSV (3-1) zo van de sfeer en het voetbal in de uit zijn voegen barstende Kuip, dat hij dat nog veel vaker wil meemaken. Andersom genoot Feyenoords legioen van Meeuwis, die een van de beste wedstrijden in zijn loopbaan speelde en samen met Georginio Wijnaldum, Leroy Fer en Stefan de Vrij tot de uitblinkers van Feyenoord behoorde.
De zaakwaarnemer van Meeuwis, oudprof Louis Laros, reist deze week naar Duitsland om van de directie van Borussia Mönchengladbach te vernemen wat voor ideeën men nog heeft. De club barst van de middenvelders en het salaris van Meeuwis drukt op de begroting.
Leroy Fer lijkt op het middenveld zijn ideale partner te hebben gevonden in Meeuwis. Tegen PSV domineerden zij samen op alle fronten. Ze speelden dicht bij elkaar en wonnen nagenoeg alle duels.
,,De wisselwerking met Marcel is geweldig", sprak Fer na de dik verdiende zege op de Eindhovenaren. ..Als hij diep gaat, blijf ik. Andersom dekt hij de boel af als ik naar voren stoom. Marcel is heel belangrijk voor het elftal. En niet, zoals ze soms zeggen, in de kleedkamer. Ik denk dat je juist tegen PSV hebt kunnen zien wat hij op het veld voor de ploeg betekent.''
Verdediger Stefan de Vrij leek zich zelfs een beetje te storen aan de beeldvorming rond Meeuwis. ,,Het klopte niet met de praktijk. Binnen de club is er in elk geval geen twijfel geweest. In de spelersgroep weet iedereen dat Fer en Meeuwis samen een meerwaarde zijn voor dit Feyenoord. Wat ze tegen PSV hebben gebracht, was fenomenaal.''
Meeuwis zelf bleef uiterst bescheiden over zijn eigen prestatie. Hij focust zich op zijn taak en die bestaat uit het bij elkaar houden van de organisatie in het veld. Hij vindt het geweldig om met de aanstormende jeugd van Feyenoord te spelen en hoopt die jongens verder omhoog te kunnen helpen. Het is heerlijk om met Fer te spelen. Als je ziet hoe sterk hij op de training is, dat is niet normaal. Een paar maanden terug dacht ik al 'dat moet er ook in wedstrijden uitkomen'. Hij heeft alles om een grote jongen te worden.''
Door de fraaie kopgoals van Wijnaldum, die de voorzetten van Diego Biseswar voor en na rust afrondde, kreeg Feyenoord de beloning voor de agressiviteit en de gedurfde speelwijze tegen PSV. De 3-1 van Luc Castaignos maakte het feest compleet. Van vermoeidheid was in de kokende zon opeens geen sprake meer bij de Feyenoorders.
Meeuwis: ,,Je wordt die laatste tien minuten van de wedstrijd gedragen door het publiek. We voelden dat de winst binnen was en genoten op het veld allemaal van de sfeer om ons heen. Tegelijkertijd merkte ik in het veld dat ze bij PSV het geloof al een tijdje kwijt waren. De PSV-spelers gingen op elkaar zeiken. Dan weet je dat het niet goed meer zit.''
Heeft hij nooit gezegd dat het een kwestie van tijd was, hij heeft nooit gezegd dat De Guzman verkocht zou worden aan een Spaanse topclub en over Leo Beenhakker sprak hij alleen zijn eigen verwachting uit die niet waar bleek te zijn, maar dat is iets totáál anders dan feiten uit je duim zuigen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee hij zei letterlijk dat het een kwestie van tijd was voor Honda voor Feyenoord kwam spelen. En hij zei dat De Guzman verkocht zou worden aan een Spaanse topclub, en hij zei dat als Leo zou verdwijnen er ongeregeldheden in de vorm van rellen zouden komen enz enz.
Als je die Derksen nog serieus neemt spoor jij gewoon niet helemaal.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:28 schreef TC03 het volgende:
Derksen/VI heeft 95% van de tijd gewoon goed
Daarbij hadden ze De Guzman gewoon voor 15 miljoen aan Man City moeten verkopen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Heeft hij nooit gezegd dat het een kwestie van tijd was, hij heeft nooit gezegd dat De Guzman verkocht zou worden aan een Spaanse topclub en over Leo Beenhakker sprak hij alleen zijn eigen verwachting uit die niet waar bleek te zijn, maar dat is iets totáál anders dan feiten uit je duim zuigen.
Derksen/VI heeft 95% van de tijd gewoon goed en is 10x betrouwbaarder dan het AD of Rijnmond.
quote:Het zou zomaar kunnen dat Guyon Fernandez de nieuwe spits van Feyenoord wordt. De aanvaller van Excelsior staat op het lijstje van Martin van Geel en ziet een overstap naar De Kuip zelf ook wel zitten.
Nu Alexander Gerndt niet de gewenste versterking is gebleken, richt Feyenoord de aandacht op Fernandez. "Fernandez staat op ons lijstje. Binnenkort gaan we verder praten", bevestigde technisch directeur Martin van Geel maandag tegenover Voetbal International.
Vandaag laat de 24-jarige aanvaller aan RTV Rijnmond weten Feyenoord 'een mooie club' te vinden. Bovendien denkt hij klaar te zijn voor een stap hogerop. "Ik kan het niveau van Feyenoord zeker aan, anders had ik al gelijk nee gezegd", zegt Fernandez, die laat weten dat de club uit Rotterdam-Zuid zich heeft gemeld bij zijn zaakwaarnemer.
Fernandez staat ook in de belangstelling van NEC, de nieuwe club van huidig Excelsior-trainer Alex Pastoor. Hij is aan het einde van dit seizoen transfervrij. De aanvaller maakte dit seizoen negen goals voor de Kralingers, die veroordeeld lijken tot play-offs tegen degradatie.
Aan het begin van het seizoen maakte Fernandez nog twee goals in de met 3-2 gewonnen thuiswedstrijd van Excelsior tegen Feyenoord. Na afloop lieten zowel toenmalig technisch directeur Leo Beenhakker als trainer Mario Been weten dat Fernandez geen type speler is voor Feyenoord. Kennelijk heeft Van Geel een ander soort speelwijze voor ogen.
Hij brengt het altijd in zijn rubriekje nieuws. Wilfred vraagt dan: En Johan, wat is het nieuws.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Heeft hij nooit gezegd dat het een kwestie van tijd was, hij heeft nooit gezegd dat De Guzman verkocht zou worden aan een Spaanse topclub en over Leo Beenhakker sprak hij alleen zijn eigen verwachting uit die niet waar bleek te zijn, maar dat is iets totáál anders dan feiten uit je duim zuigen.
Derksen/VI heeft 95% van de tijd gewoon goed en is 10x betrouwbaarder dan het AD of Rijnmond.
De beste man weet A niet wat er speelt en verzin B om zijn sensatierubriekje vol te krijgen complete verhalen. Dit ten koste van Feyenoord/ Het Legioen.quote:Derksen moet zn muil houden!
www.lunaticnews.nl
Waar onder Feyenoord supporters nog niet eens werd gesproken over mogelijke scenarios tegen PSV, wist Johan Derksen vrijdag reeds te melden dat supporters een actie op touw zouden zetten om de spelers ervan te overtuigen de wedstrijd tegen de Eindhovenaren te laten lopen. En zoals dat meestal het geval is als Derksen zich weer eens met het supporterswereldje bemoeit, sloeg hij ook nu weer de plank vol-le-dig mis.
quote:Germinal Beerschot zal volgend seizoen geen beroep meer kunnen doen op de talentvolle Mats Rits. De 17-jarige middenvelder en zijn nieuwe management besloten dinsdag niet in te gaan op een nieuwe contractaanbieding van de Antwerpse club. "Ik ben het geloof in de club wat verloren", zegt Rits in de krant Het Laatste Nieuws.
Rits die op vijftienjarige leeftijd aanbiedingen van Real Madrid, Ajax en Anderlecht naast zich neerlegde, blikt met gemengde gevoelens terug op de voorbije twee seizoenen waarin hij nooit echt zijn stempel heeft kunnen drukken. Hij debuteerde nochtans sterk met twee doelpunten tegen Westerlo in oktober 2009. Tijdens de weinige speelkansen die hij daarna kreeg van Daerden, De Boeck en nu Mathijssen kwam hij fysiek echter vaak nog te kort.
Nieuw project
"Ik ben de voorbije twee seizoenen het geloof in de club wat kwijtgeraakt", lichtte Rits zijn beslissing toe. In het persbericht van de club staat dat Rits niet overtuigd was van het nieuwe project van Beerschot, al wil hij dat nuanceren: "De ideeën van Vanoppen verdienen een kans. Ik ga dat project zeker niet afbreken, maar ik moet een keuze maken die voor mij sportief de beste is. Het was een heel moeilijke keuze, omdat ik de club van mijn hart verlaat." Rits geeft toe dat de weinige speelkansen op het Kiel een element waren in zijn overwegingen. "Maar dat was niet doorslaggevend. Mijn keuze staat ook volledig los van het financiële aspect. Ik heb mentaal en technisch ook veel bijgeleerd bij Beerschot, daarvoor bedank ik de club."
Veel interesse
Rits zal allicht niet lang op een nieuwe club moeten wachten. De jonge spelverdeler schermt met veel interesse. Zo waren er al contacten met Anderlecht. Rits benadrukt dat hij nog geen enkele voorkeur heeft. "Er is een heleboel interesse uit binnen- en buitenland. Ik laat alle opties nog open." (hln/tma)
quote:Baerke van der Meij heeft indruk gemaakt op VVV-Venlo. Na een geslaagde proeftraining dinsdag bood de Limburgse club de anderhalf jaar oude peuter een profcontract voor tien jaar aan.
De in Venlo geboren Van der Meij is de laatste week uitgegroeid tot een internetsensatie. Vorige week maandag zette vader Jorg voor de lol een filmpje op YouTube (zie hieronder) waar Baerke zijn voetbalambities liet zien door drie ballen achter elkaar in een speelgoedkist te schoppen. Het filmpje van de voetballende peuter is al bijna 900.000 keer bekeken. De Amerikaanse nieuwszender CNN en het Amerikaanse blad Sports Illustrated plaatsten het filmpje zelfs op hun website.
VVV besloot het talent daarop uit te nodigen voor een proeftraining, waar hij profvoetballer Ken Leemans verblufte met zijn traptechniek. De reactie van de Belgische middenvelder was zo positief dat Marco Bogers, directeur commerciële/algemene zaken VVV-Venlo, symbolisch een profcontract van tien jaar liet ondertekenen door de peuter.
Check dan hoe hij zijn standbeen plaatst.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:26 schreef Chewbalhaar het volgende:
En uiteraard zijn we ALWEER te laat voor een TRANSVERVRIJ TOPTALENT![]()
![]()
Kutscouts![]()
![]()
[..]
quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:26 schreef Chewbalhaar het volgende:
En uiteraard zijn we ALWEER te laat voor een TRANSVERVRIJ TOPTALENT![]()
![]()
Kutscouts![]()
![]()
[..]
Lijkt me niet haalbaar voor Feyenoord. Sowieso niet omdat ie heeft gezegd dat ie graag naar Ajax wil, daar houden jullie niet zo van geloof ik. En omdat er een hele hoop goeie clubs achter hem aan zitten die z'n zaakwaarnemer meer geld beloven en hem meer salaris betalen en dergelijkequote:Op dinsdag 26 april 2011 18:13 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ze moeten proberen Mats Rits (17) van Germinal Beerschot te halen. Blijkt een zeer groot talent te zijn en is transfervrij. Staat al een paar jaar in de interesse van Nederlandse clubs, en heeft al eens aangegeven graag naar Ajax te gaan, maar daar hebben ze minder direct een spits nodig dan hier en heeft hij nog concurrentie van spelers als De Jong en Castillion, plus dat ze wel iemand aan zullen willen trekken die er direct staat (Matavz?). Wij kunnen hem daarentegen zeggen dat hij zich direct op kan werken naar het eerste. Met Castaignos als voorbeeld dat je je hier ook mooi in de kijker kunt spelen.
[..]
Ik hoop het niet want dan krijg ik gratis bier van aardig wat mensen hierquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:31 schreef Stuurver het volgende:
Wie weet, misschien komt Craig Bellamy alsnog. Hij wilt nog steeds bij Feyenoord spelen zegt hij steeds en wil best wat inleveren
Je snapt er niks van.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij brengt het altijd in zijn rubriekje nieuws. Wilfred vraagt dan: En Johan, wat is het nieuws.
Onder nieuws versta ik feiten. Niet dubieuze roddels zonder enig fundament.
Vorige week dit bericht weer:
[..]
De beste man weet A niet wat er speelt en verzin B om zijn sensatierubriekje vol te krijgen complete verhalen. Dit ten koste van Feyenoord/ Het Legioen.
Ook roept hij al jaren dat hij zich niet meer veilig kan vertonen in Rotterdam terwijl hij een wekelijkse show heeft op Radio Rijnmond en regelmatig optreedt in FC Rijnmond.
Ik hoor 100x liever Jan Dirk Stouten iets roepen over Feyenoord dan die achterlijke Derksen met zijn opruiende praatjes.
De kans dat het verhaal klopt is dan ook nog eens veel groter. Derksen heeft altijd (tot op de laatste dag) beweert dat Leo zou blijven. Terwijl RTV Rijnmond d.m.v. een persoonlijk interview met Blokland en Hennie Huigen WEL wisten wat er speelden.
Hij had een clausule in zijn contract staan dat hij transfervrij mocht vertrekken mits Cardiff City promoveert en ze staan nu 3e met 6 punten achterstandquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik hoop het niet want dan krijg ik gratis bier van aardig wat mensen hier
Pertinent onwaar.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je snapt er niks van.
Als er een investeerder opduikt die zegt dat hij intersse in Honda heeft is het een feit dat hij interesse heeft, het is geen feit dat Honda ook daadwerkelijk naar Feyenoord gaat.
Je interpretereert selectief en onjuist. Je hebt het gewoon fout, klaar.
Sowieso, als ze op TV ergens van zijn overtuigd, is de kans meestal 50/50 dat het klopt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Pertinent onwaar.
Hij sprak (bescheiden als hij is) niet over interesse maar stelde letterlijk dat investeerders die Honda wel even naar Rotterdam zouden halen.
Sowieso...
Als je het betreffende fragment überhaupt niet gezien hebt moet je daar dus ook gewoon geen oordeel over vellen.
Nogmaals, zijn interpretatie rondom Feyenoord- PSV was al net zo lachwekkend als alle andere onzin die hij wekelijks roept in zijn gesponsorde showtje.
Mensen zoals jij die die zijn wekelijke kwartiertje nieuws roddels voor waar aannemen weten gewoon bar weinig van Feyenoord af.
Kijk naar zo'n sportprogramma op de lokale.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:01 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Sowieso, als ze op TV ergens van zijn overtuigd, is de kans meestal 50/50 dat het klopt.
Ik heb het fragment gezien en dat is NIET wat hij heeft gezegd. Hij zei gewoon dat er een investeerder geïnteresseerd was, klaar.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Pertinent onwaar.
Hij sprak (bescheiden als hij is) niet over interesse maar stelde letterlijk dat investeerders die Honda wel even naar Rotterdam zouden halen.
Sowieso...
Als je het betreffende fragment überhaupt niet gezien hebt moet je daar dus ook gewoon geen oordeel over vellen.
Nogmaals, zijn interpretatie rondom Feyenoord- PSV was al net zo lachwekkend als alle andere onzin die hij wekelijks roept in zijn gesponsorde showtje.
Mensen zoals jij die die zijn wekelijke kwartiertje nieuws roddels voor waar aannemen weten gewoon bar weinig van Feyenoord af.
Daar heb je wel gelijk in, alhoewel ze het op AT5 ook niet altijd bij het rechte eind hebben, en die interviews bij studio Ajax zijn ook niet geweldigquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kijk naar zo'n sportprogramma op de lokale.
Jullie hebben op AT5 ook zo'n show.
Daar zitten mensen die zich dagelijks met de gang van zaken rondom de club bezighouden.
Het 'nieuws' van Derksen zijn meestal gewoon ordiniare scoops van artikelen in de VI. Dus een hoop blabla en suggestief doen in de hoop dat mensen zijn blaadje maar weer willen aanschaffen om de rest van het verhaal te lezen.
Dat slaat gewoon nergens op.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in, alhoewel ze het op AT5 ook niet altijd bij het rechte eind hebben, en die interviews bij studio Ajax zijn ook niet geweldig. Maar dat ter zijde, VI is dan ook eigenlijk gewoon de Story van het voetbal.
Rtl Boulevard voor mannen he, al overdrijven de Feyenoorder wel verschrikkelijk. Want ze blijven een heel team achter zich hebben staan die elke week een voetbal blad op de markt brengen. Wat heus niet zo succesvol zou zijn als er voor 50% onzin in stond.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in, alhoewel ze het op AT5 ook niet altijd bij het rechte eind hebben, en die interviews bij studio Ajax zijn ook niet geweldig. Maar dat ter zijde, VI is dan ook eigenlijk gewoon de Story van het voetbal.
Klopt het is Koffietijd voor mannen aldus Genee zelf.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat sowieso, daar zijn het Feyenoorders ovoorquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rtl Boulevard voor mannen he, al overdrijven de Feyenoorder wel verschrikkelijk. Want ze blijven een heel team achter zich staan die elke week een voetbal blad op de markt brengen.
Nou ja, ik bedoel niet perse dat hun feiten e.d. slecht zijn. Maar meer dat er weinig echte "scoops" zijn en het vooral een hoop gelul en vermakelijk is, maar weinig inhoudelijkquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat slaat gewoon nergens op.
Ik zal niet zeggen dat VI het altijd bij het rechte eind heeft, maar ze zuigen geen dingen uit hun duim. Als er iets niet klopt bij VI is het gewoon omdat ze een bron betrouwbaar onterecht betrouwbaar hebben geacht of omdat ze te snel een scoop hebben gewild ofzo.
quote:
Omdat hij stelselmatig probeert voor onrust te zorgen bij Feyenoord.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rtl Boulevard voor mannen he, al overdrijven de Feyenoorder wel verschrikkelijk. Want ze blijven een heel team achter zich hebben staan die elke week een voetbal blad op de markt brengen. Wat heus niet zo succesvol zou zijn als er voor 50% onzin in stond.
En het is de schuld van Derksen dat Leo zijn telefoon niet uit had gezet? Kom op man.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Omdat hij stelselmatig probeert voor onrust te zorgen bij Feyenoord.
We herinneren ons allemaal nog het telefoon incident waarbij Derksen 'per ongeluk' een compleet gesprek tussen Leo en de directie heeft opgenomen.
Als je in de avond een winkeldeur ziet open staan, plunder je dan de hele winkel omdat ze de deur maar op slot moesten doen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
En het is de schuld van Derksen dat Leo zijn telefoon niet uit had gezet? Kom op man.
Leo was het linkie van Derksen voor het meest actuele Feyenoord-nieuws.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
En het is de schuld van Derksen dat Leo zijn telefoon niet uit had gezet? Kom op man.
quote:
Ach man, geloof je nou echt dat zo'n telefoongesprek 'per ongeluk' tot stand komtquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:22 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Als je in de avond een winkeldeur ziet open staan, plunder je dan de hele winkel omdat ze de deur maar op slot moesten doen?
Ach, sowieso zijn Derksen en Gijp niet objectief. Gijp al helemaal nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ach man, geloof je nou echt dat zo'n telefoongesprek 'per ongeluk' tot stand komt.
Leo was het structureel oneens met bepaalde beleidsbepalers (en dan met name Gudde) en gebruikte de media en Derksen om al zuchtend zijn beklag te doen.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:22 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Als je in de avond een winkeldeur ziet open staan, plunder je dan de hele winkel omdat ze de deur maar op slot moesten doen?
Moet Derksen ophangen omdat Leo z'n telefoon niet uit zet? Waar slaat dat op?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Leo was het linkie van Derksen voor het meest actuele Feyenoord-nieuws.
Valt wel op dat sinds Leo opgerot is er opeens aanzienlijk minder vuile was van de club op straat ligt.
Daarom baalde Derksen ook zo dat Leo weg moest.
Over onrust stoken en roddels gesproken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ach man, geloof je nou echt dat zo'n telefoongesprek 'per ongeluk' tot stand komt.
Het was een vriendendienst van Leo. Het is aan Derksen om daar al dan niet gebruik van te maken. Het zegt wel wat over zijn moraal, dat hij zich leent voor dat soort vieze spelletjes. Als je dan toch een vergelijking met andere bladen wil maken, dan komt Story veel dichter in de buurt dan de Elsevier.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
[..]
Moet Derksen ophangen omdat Leo z'n telefoon niet uit zet? Waar slaat dat op?Hoe kan je dit JD in godsnaam kwalijk nemen?
Dat is inderdaad echt lompquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was een vriendendienst van Leo. Het is aan Derksen om daar al dan niet gebruik van te maken. Het zegt wel wat over zijn moraal, dat hij zich leent voor dat soort vieze spelletjes. Als je dan toch een vergelijking met andere bladen wil maken, dan komt Story veel dichter in de buurt dan de Elsevier.
Hij hoeft er van mij echt niet de gevangenis voor in hoor. Maar het is geen frisse journalistiek.
Het week-in-week-uit finaal afzeiken van Meeuwis is dat ook niet. Dat wordt zelfs ronduit lachwekkend, omdat voor iedereen duidelijk te zien is dat Meeuwis wel degelijk voor evenwicht in het elftal zorgt en ook door de andere spelers zeer gewaardeerd wordt, zie Fer hierboven.
Maar nee, Derksen wil z'n eigen Manolevje.![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:34 schreef Chewbalhaar het volgende:
Vandaag laat de 24-jarige aanvaller aan RTV Rijnmond weten Feyenoord 'een mooie club' te vinden. Bovendien denkt hij klaar te zijn voor een stap hogerop. "Ik kan het niveau van Feyenoord zeker aan, anders had ik al gelijk nee gezegd", zegt Fernandez, die laat weten dat de club uit Rotterdam-Zuid zich heeft gemeld bij zijn zaakwaarnemer.
quote:Guyon Fernandez staat in de belangstelling van Feyenoord. Martin van Geel, over vijf dagen de officiële technisch directeur bij de Rotterdamse club, bevestigde in een eerder stadium al de interesse in de spits van Excelsior. Fernandez is op de hoogte van de interesse en hij geeft tegenover RTV Rijnmond aan dat Feyenoord een mooie club is.
''Ik heb het ook vernomen via mijn zaakwaarnemer. Dat is alleen positief nieuws. We kijken wel hoe het verder gaat lopen'', zo vertelt Fernandez tegenover RTV Rijnmond. ''Feyenoord is een mooie club. Als je ziet hoe het elke thuiswedstrijd vol zit en hoe het daar beleeft wordt. Het is een van de grootste clubs van Nederland.''
De spits weet echter nog niet of hij ingaat op het aanbod van Feyenoord. ''Het is nog heel vroeg. Ik moet me nog concentreren op Excelsior. Ik focus me daar op en dan zien we daarna wel waar mijn toekomst ligt.''
De 26-jarige Hagenaar heeft er vertrouwen in dat hij het niveau bij Feyenoord aankan. ''Ik kan het niveau van Feyenoord aan. Anders zou ik van tevoren al moeten zeggen dat ik er niet aan begin, maar ik denk dat ik het wel aankan.''
Hoe oud is die gozer nou?quote:Arnold Oosterveer heeft de interesse van Feyenoord in zijn cliënt Guyon Fernandez bevestigd. Maandagavond maakte Johan Derksen in het programma Voetbal International al melding van een op handen zijnde transfer.
Overigens krijgen de Rotterdammers flinke concurrentie in de strijd om Fernandez, die momenteel met negen doelpunten topscorer is van Excelsior. "NEC en Feyenoord hebben zich bij mij gemeld. We zijn nu met beide clubs in gesprek. Ik verwacht binnenkort meer duidelijkheid te kunnen geven", vertelde Oosterveer aan FR12. Naast NEC en Feyenoord hebben zich meer clubs bij Fernandez' agent gemeld, maar op namen wilde Oosterveer niet ingaan.
De 25-jarige aanvaller is aan het einde van het huidige seizoen transfervrij. Feyenoord-hoofdtrainer Mario Been wil graag twee nieuwe spitsen aan zijn ploeg toevoegen. Naast Fernandez zou er een balvaste spits aan de selectie van de Stadionclub moeten worden toegevoegd.
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was een vriendendienst van Leo. Het is aan Derksen om daar al dan niet gebruik van te maken. Het zegt wel wat over zijn moraal, dat hij zich leent voor dat soort vieze spelletjes. Als je dan toch een vergelijking met andere bladen wil maken, dan komt Story veel dichter in de buurt dan de Elsevier.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:54 schreef Happel het volgende:
Die ajacieden in de Arena zondag. Wat een droevenis.
De ontlading van Castaignos.
De wedstrijd
Ja, ik ben laat. Was er even tussenuit.
Die schermen waren wel opperste treurnis.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:56 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Droefenis omdat we juichen over puntverlies van PSV?
De enige die hier onzin verkondigt ben jij door die gluiperd van een Johan Derksen tegen beter in te willen verdedigen.quote:
Hand in hand kameraden zingen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:56 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Droefenis omdat we juichen over puntverlies van PSV?
Jij zal het niet weten, omdat je er toch niet zat.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:08 schreef Stokstaart het volgende:
Ik zag wat jij deed Gert
Welke context?
Dat viel ook wel weer mee, sowieso had Feyenoord alle hulp nodig na die 1-1quote:
We juichte omdat PSV achterstond, niet omdat Feyenoord voor stond. Snap je?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij zal het niet weten, omdat je er toch niet zat.
Maar sowieso, juichen omdat je grootste rivaal scoort.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:11 schreef Gert het volgende:
[..]Een wijf dat op een draaiend rad lag in een bizar slecht RLS-programma.
Hier snap ik echt helemaal niks van. Waarom mag je niet juichen als je het kampioenschap in eigen hand hebt, als het toevallig je rivaal is die hiervoor zorgt?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Maar sowieso, juichen omdat je grootste rivaal scoort. Kansloos.
Dat zou ook echt niet gebeurd zijn als Feyenoord nog echt een rivaal was.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij zal het niet weten, omdat je er toch niet zat.
Maar sowieso, juichen omdat je grootste rivaal scoort. Kansloos.
Je bent niet cool als je niet te allen tijde een blinde haat koestert jegens '010'.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier snap ik echt helemaal niks van. Waarom mag je niet juichen als je het kampioenschap in eigen hand hebt, als het toevallig je rivaal is die hiervoor zorgt?
Die rode kaart viel al toen het nog 1-0 stond.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:12 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat viel ook wel weer mee, sowieso had Feyenoord alle hulp nodig na die 1-1.
Ah, who fucking cares.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:18 schreef Stirneriaan het volgende:
[..]
Je bent niet cool als je niet te allen tijde een blinde haat koestert jegens '010'.
Wat ik dan zo raar vind: het kan dus gewoon wel om een door de scheidsrechter opgelegde straf omlaag te brengen, maar als een scheidsrechter een gruwelijke overtreding ziet en het verkeerd afdoet als maar een gele kaart of alleen maar een waarschuwing, dan kan de KNVB zoiets omgekeerd niet opwaarderen naar een rode kaart/schorsing. Beetje scheef...quote:Aanklager seponeert rode kaart Engelaar
UPDATE PSV kan zondag tegen Vitesse 'gewoon' beschikken over Orlando Engelaar. De aanklager betaald voetbal besloot vandaag de rode kaart voor de aanvoerder van de Eindhovense club te seponeren. Engelaar kreeg een rode kaart van Björn Kuipers tijdens de wedstrijd Feyenoord - PSV van afgelopen zondag.
© ANP
Volgens de aanklager was een directe rode kaart te zwaar voor de overtreding die Engelaar maakte, zei een woordvoerster van de KNVB.
,,De aanklager ziet de actie van Engelaar wel degelijk als een overtreding, onbesuisd inkomen in dit geval. Volgens de aanklager gaat het echter niet om buitensporige inzet, waarvan sprake moet zijn in deze situatie als het gaat om direct rood. Daarbij speelt Engelaar ook nog eerst de bal, waarna de overtreding volgt. Reglementair gezien is dit een overtreding, maar niet zwaar genoeg voor een rode kaart", aldus een woordvoerster van de KNVB.
Engelaar moest in de 53ste minuut van het veld na een overtreding op Feyenoorder Luc Castaignos. Met tien man maakte PSV nog wel de 1-1, maar verloor daarna toch. Er was na afloop veel discussie over de rode kaart. PSV-coach Fred Rutten was woedend over de beslissing van Kuipers om Engelaar weg te sturen. Hij concludeerde na afloop dat de 'onterechte' kaart PSV de titel zou kunnen kosten. Ook Engelaar snapte er niets van. Hij sprak zondag al de hoop uit dat een schorsing uit zou blijven. Maar Kuipers bleef zondag na het zien van de televisiebeelden achter zijn beslissing staan.
(ANP/redactie)
Bron
Het is echt misselijkmakend dat je eerst zit te janken dat wij Feyenoorders alleen maar aan Ajax denken dat ze misschien kampioen worden maar ondertussen zitten jullie gewoon te juichen en Feyenoord-liedjes te zingen in dat graf stadion.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:12 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat viel ook wel weer mee, sowieso had Feyenoord alle hulp nodig na die 1-1.
We waren gewoon dankbaar, niet haten!. Overigens hoor je in het stadion ook amper wat ze zingen als je niet in 410 zit
Wausquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:14 schreef meneerknoop het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze vanochtend laten zetten, Mario proficiat!!!!!! Volgend jaar kampioen!
Sterker nog ik zal je zeggen dat k voor volgende week een afspraak heb gemaakt om feyenoord landskampioen 2011-2012 op me rug te laten zetten en eronder Mario Bedankt! Ik ben zeer zeer zeker van mijn zaak!quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:23 schreef Lambighini het volgende:
Ik hoop voor jou dat het een troll is want ik zou me liever ophangen dan faalhaas Been op me arm te laten zetten
Wacht maar volgend jaar feyenoord landskampioen, ik weet het zo zeker dat ik het op mn rug ga laten zetten volgende week... Mario alvast bedankt!quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:28 schreef Lastpost het volgende:
Je hebt er ook gehad met Jorien erop, het kan dus erger.
Maar een trainer die voor het ene na het andere dieptepunt heeft gezorgd en niets heeft bereikt met de club als trainer zijnde op m'n arm ... nou ik bedank.![]()
Sowieso geen vereeuwiging van derden op m'n lijf waar ik zelf niets mee heb in directe zin.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:32 schreef meneerknoop het volgende:
[..]
Wacht maar volgend jaar feyenoord landskampioen, ik weet het zo zeker dat ik het op mn rug ga laten zetten volgende week... Mario alvast bedankt!
Moet je meteen al je geld opzetten bij Unibet man. Loop je lekker binnen volgend jaarquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:32 schreef meneerknoop het volgende:
[..]
Wacht maar volgend jaar feyenoord landskampioen, ik weet het zo zeker dat ik het op mn rug ga laten zetten volgende week... Mario alvast bedankt!
Heb jij teveel paas-eieren gegeten jongen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:32 schreef meneerknoop het volgende:
[..]
Zeer beslist niet, ik heb Mario op mijn arm en sta er 100% achter, want hij is de man die Feyenoord van de ondergang heeft gered en op het kampioensschap bij die karakterloze kutclub wegtrekt... Mario bedankt!!!!quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb jij teveel paas-eieren gegeten jongen?
Pleur op met je nep-tattoo en je bullshit.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:41 schreef meneerknoop het volgende:
[..]
Wat een lullige opmerking zeg... Ik voel me echt beledigd
Niks niet nep, 100% realiteit want ik ben 100% zeker van mijn zaak!quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Pleur op met je nep-tattoo en je bullshit.
Je bent echt niet grappig of zo.
Dat is een mogelijkheid maar ik voel dit gewoon aan, en mijn gevoel heeft mij nog nooit in de steek gelaten... Volgend jaar ben ik de held en bekend in heel het land als Rotterdam het kampioenschap viert sta ik ook op het bordes...quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:43 schreef Merkie het volgende:
Ik snap niet hoe je dit kan doen. Wat nou als na 10 wedstrijden Been wordt ontslagen volgend seizoen, zit je dan met z'n hoofd op je arm. Vind het mal.
Mooi stukjequote:Op dinsdag 26 april 2011 21:37 schreef Merkie het volgende:
[ http://img843.imageshack.us/img843/5162/ad1us.jpg (copy/paste deze link) ]
[ http://img709.imageshack.us/img709/5448/ad2zy.jpg (copy/paste deze link) ]
Faalhaas van de dag.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:32 schreef meneerknoop het volgende:
[..]
Na zo'n voorvalletje als eerder dit seizoen ziet Willem Mario liever afgaan en ontslagen worden. Ook als dat ten koste van 'zijn club' gaat.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:06 schreef Stuurver het volgende:
Je ziet van Hanegem trouwens nooit wat over Feyenoord zeggen in zijn column als ze goed doen
Onzin. Net zoals dat Van Hanegem buiten de deur wordt gehouden bij Feyenoord.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:08 schreef Stirneriaan het volgende:
[..]
Na zo'n voorvalletje als eerder dit seizoen ziet Willem Mario liever afgaan en ontslagen worden. Ook als dat ten koste van 'zijn club' gaat.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:37 schreef Merkie het volgende:
[ http://img843.imageshack.us/img843/5162/ad1us.jpg (copy/paste deze link) ]
[ http://img709.imageshack.us/img709/5448/ad2zy.jpg (copy/paste deze link) ]
Overschat de zeer rancuneuze Willem van Hanegem niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:20 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Onzin. Net zoals dat Van Hanegem buiten de deur wordt gehouden bij Feyenoord.
Onderschat hem ook niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:23 schreef Stirneriaan het volgende:
[..]
Overschat de zeer rancuneuze Willem van Hanegem niet.
Niet haten op Willem mafkees.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:23 schreef Stirneriaan het volgende:
[..]
Overschat de zeer rancuneuze Willem van Hanegem niet.
Lijkt hij jou een man die Mario en zijn team dan momenteel het beste gunt? Volgens mij zit Willem totaal niet zo in elkaar.quote:
Willem is gewoon heel erg begaan met Feyenoord.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:31 schreef Stirneriaan het volgende:
[..]
Lijkt hij jou een man die Mario en zijn team dan momenteel het beste gunt? Volgens mij zit Willem totaal niet zo in elkaar.
Het blijft vooral vaak bij mooie woorden.
Hij heeft ook zeker veel betekend. Maar toen ik hem bijv. na Feyenoord - Groningen zag mokken als een klein kind aan tafel bij Studio Voetbal en zelfs beweerde nog niets van de wedstrijd te hebben gezien, dacht ik wel: "Is dit dan die oer-Feyenoorder die zeer betrokken is bij het lot van de club?" Op zo'n moment lijkt zijn egootje toch wat sterker dan die vermeende clubliefde.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Willem is gewoon heel erg begaan met Feyenoord.
Hoe hij zich uit in de media is soms onbeholpen maar wat op basis voor alles wat hij voor Feyenoord betekend heeft blijft het voor altijd mijn Feyenoord- held nummer 1 .
Net Beenquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:31 schreef Stirneriaan het volgende:
[..]
Lijkt hij jou een man die Mario en zijn team dan momenteel het beste gunt? Volgens mij zit Willem totaal niet zo in elkaar.
Het blijft vooral vaak bij mooie woorden.
Al zouden we nog 8e worden is dit seizoen evengoed een van de slechtste ooit. Volkomen terecht dat Willem hier moeite mee heeft.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:42 schreef Stirneriaan het volgende:
[..]
Hij heeft ook zeker veel betekend. Maar toen ik hem bijv. na Feyenoord - Groningen zag mokken als een klein kind aan tafel bij Studio Voetbal en zelfs beweerde nog niets van de wedstrijd te hebben gezien, dacht ik wel: "Is dit dan die oer-Feyenoorder die zeer betrokken is bij het lot van de club?" Op zo'n moment lijkt zijn egootje toch wat sterker dan die vermeende clubliefde.
Juist zijn kinderachtige, onverschillige houding lijkt me dan vrij ongepast. Wel triest als je alleen betrokkenheid kunt tonen op tv, als je als de grote held wordt ontvangen binnen alle gelederen van een club.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Al zouden we nog 8e worden is dit seizoen evengoed een van de slechtste ooit. Volkomen terecht dat Willem hier moeite mee heeft.
Om maar te zwijgen over het extreem belabberde spel (in die fase).
Leuk dat jij meteen denkt dat het een act is. Dat is het dus niet want zo is Willem gewoon.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:49 schreef Stirneriaan het volgende:
[..]
Juist zijn kinderachtige, onverschillige houding lijkt me dan vrij ongepast. Wel triest als je alleen betrokkenheid kunt tonen op tv, als je als de grote held wordt ontvangen binnen alle gelederen van een club.
Die 'het zal mij een rotzorg zijn'-act kennen we zo langzamerhand wel en is nooit leuk geweest.
Wel zielig dan voor een bijna bejaarde man dat hij moet gaan liegen dat hij iets niet heeft gezien, omdat de uitslag hem niet zo goed uitkwam en hij er niet over wilde praten.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Leuk dat jij meteen denkt dat het een act is. Dat is het dus niet want zo is Willem gewoon.
Feyenoord - FC Groningen. 5-1 voor ons werd dat toch?quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:54 schreef Stirneriaan het volgende:
[..]
Wel zielig dan voor een bijna bejaarde man dat hij moet gaan liegen dat hij iets niet heeft gezien, omdat de uitslag hem niet zo goed uitkwam en hij er niet over wilde praten.
Klopt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Feyenoord - FC Groningen. 5-1 voor ons werd dat toch?
Ja, bijna koop je niks voor. En dan nog is het ondermaatsquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:46 schreef Stuurver het volgende:
[..]
We staan nu wel bijna in het linkerrijtje
Nu hij weer iets beter materiaal tot zijn beschikking heeft is hij wel in staat gebleken de ploeg weer aan het voetballen te krijgen.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:00 schreef Lambighini het volgende:
[..]
Ja, bijna koop je niks voor. En dan nog is het ondermaats
1e uitgeschakeld in Europa
1e uitgeschakeld in de beker
Kansloos seizoen gedraaid
5% kans op europa league ticket
Kan nog wel even doorgaan ben ik bang
Lijkt me logisch dat je juicht als de kans dat je kampioen word ineens verdubbelt is. Maar dat zal jij wel niet snappen want je komt nogal simpel over.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:29 schreef Lambighini het volgende:
[..]
Het is echt misselijkmakend dat je eerst zit te janken dat wij Feyenoorders alleen maar aan Ajax denken dat ze misschien kampioen worden maar ondertussen zitten jullie gewoon te juichen en Feyenoord-liedjes te zingen in dat graf stadion.
Zegt echt een hoop over dat volk.
Laten we het gezellig houden.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:25 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Lijkt me logisch dat je juicht als de kans dat je kampioen word ineens verdubbelt is. Maar dat zal jij wel niet snappen want je komt nogal simpel over.
Dat was wel prachtige tv idd.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:39 schreef Stokstaart het volgende:
Trouwens die act van Willem komt ook voor uit het feit dat presentatoren elke keer dezelfde vragen stellen:
Hij is gewoon in tegenstelling tot bijvoorbeeld zo'n Van der Gijp niet echt geschikt als commentator/sidekick in dergelijke shows. Ik vind hem bij Sport 1 zelfs ronduit irritant.quote:
Bij Sport1 vind ik hem juist geweldig, lekker los en met veel humor.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij is gewoon in tegenstelling tot bijvoorbeeld zo'n Van der Gijp niet echt geschikt als commentator/sidekick in dergelijke shows. Ik vind hem bij Sport 1 zelfs ronduit irritant.
Zijn liefde voor Feyenoord staat daarentegen niet echt ter discussie denk ik.
Ik vond het zo mooi toen ze een keer aan hem vroegen wat hij er van vond dat een bepaalde speler van volgens mij Vitesse na een half uur zo opvallend/opzichtig werd gewisseld.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:39 schreef Stokstaart het volgende:
Trouwens die act van Willem komt ook voor uit het feit dat presentatoren elke keer dezelfde vragen stellen:
quote:Op woensdag 27 april 2011 00:39 schreef Stokstaart het volgende:
Hij zit ook wel eens in dat BuisinessClass of zo. Geniale kerel met zn superdroge humor.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:54 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik vond het zo mooi toen ze een keer aan hem vroegen wat hij er van vond dat een bepaalde speler van volgens mij Vitesse na een half uur zo opvallend/opzichtig werd gewisseld.
Willem: ja, ze kunnen moeilijk het licht uit doen en hem stiekem van het veld halen.
Doet je wel inzien wat een rare insinuerende vraag het eigenlijk is. De trainer wil gewoon wisselen en dat valt per definitie op omdat iedereen meekijkt.
"En het was nog wel zo'n leuke, gezellige, nuchtere kerel ..."quote:Drenthe keert niet terug uit Nederland en laat weer training schieten
Dinsdag, 26 april 2011 om 22:09
Royston Drenthe heeft dinsdag een nieuw hoofdstuk aan zijn turbulente verblijf bij Hércules toegevoegd. De van Real Madrid gehuurde linkspoot ontbrak vandaag weer op de training omdat hij in Nederland is gebleven. De ex-speler van Feyenoord liet telefonisch weten dat een vriend uit Rotterdam is overleden, maar in Spanje twijfelt men aan de waarheid van die boodschap.
Volgens diverse Spaanse media zet Hércules vraagtekens bij de uitleg van Drenthe, daar de selectie van coach Miroslav Djukic al bijna twee dagen vrijaf had gekregen. Na de wedstrijd van zondag tegen Deportivo la Coruña (1-0) hoefde men zich pas vandaag in de middag te melden. De laagvlieger uit Alicante zal waarschijnlijk woensdag beslissen of men maatregelen jegens de huurling van Real Madrid zal nemen.
Het is niet de eerste keer dat Djukic met een dergelijke situatie te maken krijgt. Toen hij het takenpakket van de ontslagen Esteban Vigo overnam, meldde Drenthe zich bij de trainer met de mededeling dat een familielid was overleden. Djukic gaf Drenthe toentertijd geen toestemming om naar Nederland af te reizen. Het resultaat was dat de ex-Feyenoorder daarna vier keer in één week tijd te laat kwam.
Weet niet of dat alleen aan hem ligt die club deugt wellicht ook niet helemaal.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:24 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
"En het was nog wel zo'n leuke, gezellige, nuchtere kerel ..."
Het wordt met de week gekker, als je al zijn 'incidentjes' eens bij elkaar optelt is er geen club die hem nog wil
Bij Real was er ook al vaak genoeg gedoe, was het niet over z'n te laat komen, dan was het wel over z'n oorbel van 2000 euro of z'n nachtelijke ritjes door de binnenstad met 180km/h. Als we de geruchten mogen geloven is hij al 11 keer rond geweest met juventus, 7 keer met AC, 4 keer met inter, 2 keer met AS, 2 keer met Lazio en 1 keer met urawa red diamondsquote:Op woensdag 27 april 2011 01:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Weet niet of dat alleen aan hem ligt die club deugt wellicht ook niet helemaal.
Dacht trouwens dat hij al rond was met AC of Inter?
Ja, juichen voor de rivalen is een bekent fenomeen. Schei toch uit man boefje, slaat nergens op wat je nu zegt. Begrijp best dat je blij bent aangezien het Ajax op eigen kracht tegenwoordig niet meer lukt maar om te juichen en Feyenoord liedjes te gaan zingen? Triestquote:Op woensdag 27 april 2011 00:25 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Lijkt me logisch dat je juicht als de kans dat je kampioen word ineens verdubbelt is. Maar dat zal jij wel niet snappen want je komt nogal simpel over.
quote:Op woensdag 27 april 2011 01:54 schreef Lambighini het volgende:
[..]
Ja, juichen voor de rivalen is een bekent fenomeen. Schei toch uit man boefje, slaat nergens op wat je nu zegt. Begrijp best dat je blij bent aangezien het Ajax op eigen kracht tegenwoordig niet meer lukt maar om te juichen en Feyenoord liedjes te gaan zingen? Triest
Laat me nog liever castreren met een baksteen dan dat ik ga juichen voor Ajax ongeacht wat het voor Feyenoord zou kunnen betekenen
Dan vind ik jou persoonlijk nogal calimero, niet hem: je haat tegen hun is dan kennelijk groter dan je liefde voor je club. Uiteindelijk staat je eigen club bovenaan, dus als ajax ons aan het kampioenschap helpt, zal mijn haat tegen die amsterdammers me er niet van weerhouden te juichen. Uiteraard worden daarbij geen ajaxliedjes ofzo gezongen, dat is dan wel weer kansloos.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:54 schreef Lambighini het volgende:
[..]
Ja, juichen voor de rivalen is een bekent fenomeen. Schei toch uit man boefje, slaat nergens op wat je nu zegt. Begrijp best dat je blij bent aangezien het Ajax op eigen kracht tegenwoordig niet meer lukt maar om te juichen en Feyenoord liedjes te gaan zingen? Triest
Laat me nog liever castreren met een baksteen dan dat ik ga juichen voor Ajax ongeacht wat het voor Feyenoord zou kunnen betekenen
Feyenoordliedjes gezongen?quote:Op woensdag 27 april 2011 01:54 schreef Lambighini het volgende:
[..]
Niets mis mee, zolang het niet groter is dan je clubliefde. Als ajax ons kampioen maakt juich ik even hard als wanneer 1 van de overige 16 clubs dat doet.quote:Op woensdag 27 april 2011 03:35 schreef Stokstaart het volgende:
Tja als je niet voor Feyenoord of ajax bent zul je die haat waarschijnlijk nooit begrijpen ook.
Zo tuurlijk man.quote:Op woensdag 27 april 2011 04:16 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Niets mis mee, zolang het niet groter is dan je clubliefde. Als ajax ons kampioen maakt juich ik even hard als wanneer 1 van de overige 16 clubs dat doet.
Ik ben voor Ajax.quote:Op woensdag 27 april 2011 03:35 schreef Stokstaart het volgende:
Tja als je niet voor Feyenoord of ajax bent zul je die haat waarschijnlijk nooit begrijpen ook.
En je hebt geen aangeboren schijthekel aan Rotterdam/Feyenoord?quote:
Jammer dat je dat vindt.quote:Op woensdag 27 april 2011 04:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En je hebt geen aangeboren schijthekel aan Rotterdam/Feyenoord?
Dan is er iets mis met je.
Als jij een ajax-shirt aan zou hebben en met een dik Mokums accent zou praten waarschijnlijk wel ja.quote:Op woensdag 27 april 2011 04:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat je dat vindt.
Vreemd dat zoiets 'moet'.
Nu heb je dus ook een hekel aan mij?
Ok, interessant. Voor de duidelijkheid; ik heb geen ajax-shirt en ik heb zeker geen accent.quote:Op woensdag 27 april 2011 04:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als jij een ajax-shirt aan zou hebben en met een dik Mokums accent zou praten waarschijnlijk wel ja.
Hier op een forum een beetje onderling ouwehoeren gaat prima. Zeker omdat je geen ajax-UI of hatelijk gedrag vertoont jegens Feyenoord.
Ergo: Ik wist niet eens dat je voor ajax was voordat je dit vertelde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 april 2011 05:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ok, interessant. Voor de duidelijkheid; ik heb geen ajax-shirt en ik heb zeker geen accent.
Zal ongetwijfeld komen omdat m'n broertje voor Feyenoord is, dan heb je de mogelijkheid niet echt om een club te haten.
Sowieso kan ik me niet opwinden over wat er bij een andere club gebeurt; als Ajax geen kampioen wordt dan zal het me een zorg wezen wie het wel wordt, net zo lief Feyenoord als Twente, PSV of AZ.
Denk dat de meeste Feyenoorders dat anders zullen zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Al vind ik de term 'haten' wel erg ver gaan. Dat zie je eigenlijk alleen bij de harde kern.
Ligt er misschien ook aan waar je bent opgegroeid. Ik ben in Charlois opgegroeid dus echt Rotterdam Zuid.
Amsterdam zal ongetwijfeld ook van die volkswijken hebben waar bepaalde voorkeuren er met de paplepel ingeslagen worden.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Dat zal ook niemand hier betwisten hoor, ook wij pakken liever zelf een prijs dan dat de rivaal ernaast vist.quote:Op woensdag 27 april 2011 05:29 schreef GGMM het volgende:
Kampioenschap/prijzen pakken is belangrijker dan de 'haat' op een andere dlub.
Zeker weten, kom zelf ook uit Zuid (Tarwewijk) en de haat/afkeer tegen Amsterdam en Ajax is daar 'van nature' al bijzonder groot en echt bij iedere generatie.quote:Op woensdag 27 april 2011 05:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ligt er misschien ook aan waar je bent opgegroeid. Ik ben in Charlois opgegroeid dus echt Rotterdam Zuid.
Ah, die discussie weer. Ik ben wél voor Feyenoord en niet tégen Ajax. Zal er nooit liedjes van zingen ofzo, net zomin als ik bijvoorbeeld het Friese volkslied ken of Es-Pee-Aa-Er-Tee-Aa zal gaan staan scanderen naast Jules Deelder, maar als Ajax ons aan de titel zou helpen en ik het zou zien op een scherm in de Kuip, reken dan maar dat ik even op mijn kop ga staan en Demy de Zeeuw even iets minder een lelijke naaibal vindt.quote:Op woensdag 27 april 2011 03:35 schreef Stokstaart het volgende:
Leuk, leuk.quote:Feyenoord speelt oefenduel tegen Hull City
Feyenoord zal in aanloop naar het seizoen 2011/2012 waarschijnlijk twee oefenduels in Engeland spelen. Eén van deze oefenduels zal gaan tussen Feyenoord en de Engelse Championship club Hull City, zo meldt het Algemeen Dagblad van vandaag. Een datum voor het oefenduel tegen Hull City is nog niet bekend en ook de naam van de mogelijke tweede tegenstander uit Engeland wordt nog niet gegeven.
Hull City bivakeert momenteel op de tiende plaats in The Championship, de op één-na-hoogste divisie in het Engelse voetbal. The Tigers - zo luidt de bijnaam van de club - werkt haar wedstrijden af in het Kingston Communications Stadium, dat plaats biedt aan zo'n 25.000 toeschouwers.
Bij Hull City staat oud-Feyenoorder George Boateng op de loonlijst. De middenvelder speelde onder meer voor Excelsior, Middlesbrough en Aston Villa. Boateng heeft mogelijk iets te maken met het tot stand komen van het duel.
Ga jij maar lekker juichen voor Ajax in de Kuip dan ben ik wel de calimero van ons tweequote:Op woensdag 27 april 2011 02:48 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Dan vind ik jou persoonlijk nogal calimero, niet hem: je haat tegen hun is dan kennelijk groter dan je liefde voor je club. Uiteindelijk staat je eigen club bovenaan, dus als ajax ons aan het kampioenschap helpt, zal mijn haat tegen die amsterdammers me er niet van weerhouden te juichen. Uiteraard worden daarbij geen ajaxliedjes ofzo gezongen, dat is dan wel weer kansloos.
Mijn nichtje is ook voor Twente en ook vanwege het logo.quote:Op woensdag 27 april 2011 11:06 schreef Toekito het volgende:
Ik gun de titel aan Twente omdat ze al jaren werken met een wereldvisie en omdat mijn nichtje van 9 voor Twente is ( alleen om het logo en mij te stangen maar oké)
ik stel voor in het Feyenoordlogo ook een paard te stoppen!quote:Op woensdag 27 april 2011 11:07 schreef Netsplitter het volgende:
Mijn nichtje is ook voor Twente en ook vanwege het logo.
Lucius ?quote:Op woensdag 27 april 2011 11:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik stel voor in het Feyenoordlogo ook een paard te stoppen!
quote:Op woensdag 27 april 2011 11:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik stel voor in het Feyenoordlogo ook een paard te stoppen!
Zo zonde dat je in de eerste helft nou net niet een paar puntjes meer paktquote:Feyenoord kwam al tot 26 punten in 'deel twee' van het seizoen, waarmee de Rotterdammers de vijfde plek bezetten. Als de ploeg van trainer Mario Been voor de winterstop ook zo gepresteerd had, deed het nu waarschijnlijk nog mee om de vierde plek.
Weet je nog, hoe Feyenoord een paar jaar terug met wereldspelers Kuyt en Kalou in eigen Kuip aantrad tegen Liverpool en Chelseaquote:
Hadden nog moeten winnen ookquote:Op woensdag 27 april 2011 11:29 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Weet je nog, hoe Feyenoord een paar jaar terug met wereldspelers Kuyt en Kalou in eigen Kuip aantrad tegen Liverpool en Chelsea![]()
De tegenstanders worden elk jaar net even minder, terwijl de uitslagen eerder slechter dan beter worden
Dus? Rond die tijd speelden we ook gewoon oefenwedstrijden tegen Reading, Charlton Athletic en Portsmouth. Ook echte hoogvliegers.quote:Op woensdag 27 april 2011 11:29 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Weet je nog, hoe Feyenoord een paar jaar terug met wereldspelers Kuyt en Kalou in eigen Kuip aantrad tegen Liverpool en Chelsea![]()
De tegenstanders worden elk jaar net even minder, terwijl de uitslagen eerder slechter dan beter worden
Schakenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
Toch leuk joh, een weekje ofzo naar Engeland. Lekker wat drinken en voetbal kijken, niets mis mee wat mij betreft! Dat Hull City heeft ook nog een aardig stadion. Volgens mij kun je de club best vergelijken met nac, nec,heerenveen etc. Dus niet slecht om tegen te oefenen met het materiaal wat je nu in huis hebt.quote:Op woensdag 27 april 2011 11:29 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Vergis je niet in het niveau van zo'n Engelse club.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:29 schreef Feyenoordlife het volgende:
[..]
Toch leuk joh, een weekje ofzo naar Engeland. Lekker wat drinken en voetbal kijken, niets mis mee wat mij betreft! Dat Hull City heeft ook nog een aardig stadion. Volgens mij kun je de club best vergelijken met nac, nec,heerenveen etc. Dus niet slecht om tegen te oefenen met het materiaal wat je nu in huis hebt.
Dacht dat je het met de middenmoot van de Eredivisie zou kunnen vergelijken.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:01 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vergis je niet in het niveau van zo'n Engelse club.
Zo'n clubs hebben echt een veel groter budget dan een middenmoter uit de eredivisie.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:22 schreef Feyenoordlife het volgende:
[..]
Dacht dat je het met de middenmoot van de Eredivisie zou kunnen vergelijken.
Da's waar, maar de bedragen waarvoor de spelers daar verhandeld worden liggen ook anders dan hier.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:29 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zo'n clubs hebben echt een veel groter budget dan een middenmoter uit de eredivisie.
Klopt en de tv-gelden etc. zijn veel hoger, volgens mij heeft Hull aan één jaartje PL vorig jaar iets van 30 miljoen overgehouden.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:32 schreef Feyenoordlife het volgende:
[..]
Da's waar, maar de bedragen waarvoor de spelers daar verhandeld worden liggen ook anders dan hier.
Whehequote:Op woensdag 27 april 2011 11:29 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ik denk dat de middenmoot ongeveer evenveel binnen harkt per jaar als de top 3 van Nederlandquote:Op woensdag 27 april 2011 16:22 schreef Feyenoordlife het volgende:
[..]
Dacht dat je het met de middenmoot van de Eredivisie zou kunnen vergelijken.
vanaf 1;53quote:Op woensdag 27 april 2011 17:12 schreef voice-over het volgende:
I just cannot get enough of Feyenoord-PSV
Sfeer in de Kuip, de enorme clubliefde van het Legioen dat het mooiste, beste en trouwste publiek is van Nederland.![]()
Alleen jammer dat die tegenwoordig veels te snel wordt gezongen.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:20 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Krijg kippenvel als ze ''Mijn Feyenoord'' inzetten
Dat is het enige waar ik mij aan erger in De Kuip: Feyenoord-liederen in up-tempo.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:23 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat die tegenwoordig veels te snel wordt gezongen.
Zo hoort die imo :
Vak S T & TT zingen hem nog steeds gewoon op die manier.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:23 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat die tegenwoordig veels te snel wordt gezongen.
Zo hoort die imo :
Ik heb anders vaak genoeg in T gestaan en dat ik dacht jammer dat het zo snel moet.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vak S T & TT zingen hem nog steeds gewoon op die manier.
Welke wedstrijd?quote:Op woensdag 27 april 2011 17:44 schreef Lambighini het volgende:
Op T staan ze niet eens, tenminste niet toen ik er was
Als ik op T ben sta ik ook altijd op de trap.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:52 schreef the-undertaker het volgende:
op T staan ze nooit, alleen bij de trappen naast S
danny buijsquote:
Was een onbesuisde houthakker die heel erg tekort kwam enzo, maar zou op zijn knieën terug naar de Kuip gekropen zijn om er weer te mogen spelen. Vandaar dat ie nog steeds op de tribune staat, ondanks dat ie afgebrand werd bij het leven.quote:
Door de fans werd hij toch niet zo massaal afgebrand, overigens was hij bij Groningen echt geweldig.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:57 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Was een onbesuisde houthakker die heel erg tekort kwam enzo, maar zou op zijn knieën terug naar de Kuip gekropen zijn om er weer te mogen spelen. Vandaar dat ie nog steeds op de tribune staat, ondanks dat ie afgebrand werd bij het leven.
Zeker, zeker. Maar ik moet toegeven dat zelfs ik hem graag zag vertrekken, ondanks dat het een echte fan is en zal blijven. Een beetje wat ik ook heb met Bahía: supersympathieke gast, aan inzet en mentaliteit en clubliefde geen gebrek maar ik zou hem blindelings tegen elk aannemelijk bod verkopen en op de sneltrein zetten.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:59 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Door de fans werd hij toch niet zo massaal afgebrand, overigens was hij bij Groningen echt geweldig.
dat is zo. Buijs woonde in mijn wijk vroeger en wilde niks liever dan bij Feyenoord spelen. Dat zag je in zijn spel terug maar helaas was het niet genoeg.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:05 schreef Lambighini het volgende:
Als onze spelers over de helft van Buijs zijn mentaliteit zouden beschikken dan hadden we een stuk hoger gestaan
Precies, als het alleen een kwestie was van niets liever willen dan stond ik daar nu, ondanks mijn gebrek aan piemel, balbeheersing en heupkommen.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat is zo. Buijs woonde in mijn wijk vroeger en wilde niks liever dan bij Feyenoord spelen. Dat zag je in zijn spel terug maar helaas was het niet genoeg.
Het is zo mogelijk nog debieler bij Feyenoord.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:33 schreef Stokstaart het volgende:
Ach, gezeik om niks
Zolang ze YNWA het maar niet zo debiel zingen als bij Twente vind ik het best
Leg uit.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:54 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het is zo mogelijk nog debieler bij Feyenoord.
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:01 schreef Happel het volgende:
Buijs is elke wedstrijd van Feijenoord aanwezig, mits hij niet zelf moet spelen natuurlijk. Is ook zeer betrokken bij de club en de situatie waarin het zich bevindt.
Altijd wel een speler geweest met een toffe mentaliteit. heeft het qua spel helaas niet waar kunnen makenquote:Op woensdag 27 april 2011 21:01 schreef Happel het volgende:
Buijs is elke wedstrijd van Feijenoord aanwezig, mits hij niet zelf moet spelen natuurlijk. Is ook zeer betrokken bij de club en de situatie waarin het zich bevindt.
Hoe kan je het daar oneens mee zijnquote:Op woensdag 27 april 2011 21:14 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
edit: had nog niet naar boven gescrolled maar het lijkt alsof meerdere fans het met me eens zijn
Bij Feyenoord maken ze er ook ook "alone, alone, alone, alone" van.quote:
Rotturdam gozert jeweetzquote:Op woensdag 27 april 2011 23:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
Joe neffa walk aloon aloon alooohooooon.
Precies, dat de uitspraak beroerd is is niet zo boeiend, maar het einde versnellen is gewoon verkrachten.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:48 schreef Stokstaart het volgende:
Pertinent onwaar.
Wij houden met de hulp van Lee Towers tenminste de basismaat van het nummer in ere![]()
Al is het nergens zo mooi gezongen als op Anfield of in Schotland
Maar niet zoals bij Twente.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:59 schreef Merkie het volgende:
Dat einde versnellen doen ze in De Kuip ook gewoon hoor.
Nee, oke, maar ze zingen het "alone" wel als een veredeld carnavalslied.quote:
Krijg eigenlijk altijd wel kippenvel van YNWA in De Kuipquote:Op donderdag 28 april 2011 00:04 schreef Stirneriaan het volgende:
Overal in Nederland (of eigenlijk het vaste land in Europa) klinkt YNWA kut. Onzinnig om daar nog onderscheid in te willen maken.
Ik vind het wel meevallen.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, oke, maar ze zingen het "alone" wel als een veredeld carnavalslied.
wat een rottig discoritme zit daarin zegquote:Op woensdag 27 april 2011 23:48 schreef Stokstaart het volgende:
Pertinent onwaar.
Wij houden met de hulp van Lee Towers tenminste de basismaat van het nummer in ere![]()
Omf tot ik 3 seconden geleden die filmpjes zag las ik continu YMCA.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Krijg eigenlijk altijd wel kippenvel van YNWA in De Kuip
Welk vak? Veel plezier in ieder geval!quote:Op donderdag 28 april 2011 09:59 schreef Siyara het volgende:
Nou, ik ga voor het eerst in 10 (!) jaar eindelijk weer eens naar de Kuip, heb eindelijk wat mensen in mijn buurt gevonden die ook supporter zijn met wie ik samen kan. Feyenoord - NEC, heb er nu al zin in
Vak Z, daar gaan die kennissen van mij altijd heen, dus ben benieuwd :-)quote:Op donderdag 28 april 2011 11:51 schreef Chicha het volgende:
[..]
Welk vak? Veel plezier in ieder geval!
Ik vind overigens YNWA een beetje afgezaagd
heb ze na elkaar gedraaid maar toch echt de alleen echt kippenvel tijdens de kuip versie hoor...quote:Op woensdag 27 april 2011 23:48 schreef Stokstaart het volgende:
Pertinent onwaar.
Waarom helaas?quote:Op donderdag 28 april 2011 13:35 schreef Gert het volgende:
Ik zit - een beetje voorbarig - effe te kijken naar het play off speelschema, maar het wordt twee keer beginnen met een thuiswedstrijd helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |