Ik heb mijn fout al recht gezet, stokerdquote:Op maandag 25 april 2011 20:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kwijlebal. Gewoon doen in plaats van zo te flemen.
klinkt als tijd voor een cursus groene vingers..quote:Op maandag 25 april 2011 20:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Meestal vergeet ik ze water te geven.... of als ik ze water geef dan geef ik te veel....
momenteel zien mijn rotsplantjes er erg slecht uit, mijn orchidee leek weer te gaan bloeien, maar bruin blad lijkt me geen goed teken
Mijn aardbeienplantje heeft net een bloempje geopend
Ik stook niet, ik noem de feiten.quote:Op maandag 25 april 2011 20:27 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb mijn fout al recht gezet, stokerd
Jaloezie-post.quote:
quote:
quote:
Mietjequote:Op maandag 25 april 2011 20:28 schreef S95Sedan het volgende:
Maar maar weer misbruik van mijn emotionele toestand ja!
Hrmpf.quote:
Wilde klinkt soms zo bekaktquote:Op maandag 25 april 2011 20:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Valt best mee, maar wou vind ik toch wel zo erg
quote:
Wilden in de wouden?quote:
het wilde-beest heeft dan zeker ook hoge hakken, mantelpakje en een rollende-rrrr ?quote:
Nee toch, echt? Kleine man krijgt nog net geen tik als ie er een 'wou' uitgooit. Doet ie dan ook eigenlijk nooit.quote:
Anticiperen is helemaal mijn ding.quote:Op maandag 25 april 2011 20:29 schreef missbehavin het volgende:
Je geeft zulke geweldige voorzetten schat...
Neen, ik vond hem echt grappig.quote:
Ik heb er dan ook erg mijn best op gedaan.quote:
Nee, ik denk er niet aan.... straks moet ik nog een relatie aan gaan met een kasplantquote:Op maandag 25 april 2011 20:27 schreef clevy het volgende:
[..]
klinkt als tijd voor een cursus groene vingers..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |