nee, ze laat alles toe van dat kind.. Ik noem hem spottend wel eens haar kindeke Jezus.. Het lukt haar niet eens om dat kind 's ochtends uit bed te halen, uit angst voor ruzie met hem..quote:
Weggaan ja. Zij kiest toch eerder voor hem dan voor jou.quote:Op maandag 25 april 2011 20:38 schreef Woelwater het volgende:
[..]
nee, ze laat alles toe van dat kind.. Ik noem hem spottend wel eens haar kindeke Jezus.. Het lukt haar niet eens om dat kind 's ochtends uit bed te halen, uit angst voor ruzie met hem..
Is die vriend wel normaal dan ?quote:
Inderdaad. De tolerantie naar anderman's kind is meestal niet zo hoog.quote:Op maandag 25 april 2011 22:31 schreef Arriviste het volgende:
Sowieso potentiële partners met kinderen.
Daar is het nu al te laat voor. Ik zou hard wegrennen. Kinderen gaan krijgen met haar is duidelijk geen goed idee.quote:Op maandag 25 april 2011 22:26 schreef TripleS het volgende:
Jouw vriendin heeft een stoomcursus opvoeden nodig en dat joch een schop onder zijn hol
Dit topic is hartstikke echt.. Ik heb vaak genoeg gezegd dat ze dat jong uit bed moet trekken, en gewoon naar school moet sturen, maar dat helpt ook niet.. Ze wil hem niet met een slaperig hoofd op de fiets zetten, bang dat tie dan een ongeluk krijgt..quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:10 schreef Maanvis het volgende:
ik heb twijfels bij de echtheid van dit topique, maar indien het waar is denk ik dat je eens een hartig gesprek met je vriendin moet voeren.
Wat zeggen de leerplichtambtenaren van dit euvel?
Als dit echt is, mag ze wel oppassen dat jeugdzorg zich er niet mee gaat bemoeien..quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:59 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Dit topic is hartstikke echt.. Ik heb vaak genoeg gezegd dat ze dat jong uit bed moet trekken, en gewoon naar school moet sturen, maar dat helpt ook niet.. Ze wil hem niet met een slaperig hoofd op de fiets zetten, bang dat tie dan een ongeluk krijgt..
En ze heeft zo'n vlotte babbel, dat ze de school wijs maakt dat hij "ziek" is, en slaapproblemen heeft.. Ze probeert zelfs via de huisarts aan slaappillen te komen voor hem..
Ik zeg er vaak zat wat van, maar ik mag me er niet mee bemoeien, het is niet mijn kind..
Ik vind het heel lastig te geloven, het neigt een beetje naar een trolltopic. Is er geen leerplichtambtenaar langsgeweest?quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:59 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Dit topic is hartstikke echt.. Ik heb vaak genoeg gezegd dat ze dat jong uit bed moet trekken, en gewoon naar school moet sturen, maar dat helpt ook niet.. Ze wil hem niet met een slaperig hoofd op de fiets zetten, bang dat tie dan een ongeluk krijgt..
En ze heeft zo'n vlotte babbel, dat ze de school wijs maakt dat hij "ziek" is, en slaapproblemen heeft.. Ze probeert zelfs via de huisarts aan slaappillen te komen voor hem..
Ik zeg er vaak zat wat van, maar ik mag me er niet mee bemoeien, het is niet mijn kind..
Ga eens praten met die huisarts voor een oplossing?quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:59 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Ze is waarschijnlijk bang dat hij niet genoeg eet, volgens haar wordt hij zo dik omdat tie een ernstige vorm van obesitas heeft (oorzaak en gevolg omdraaien dus)quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:07 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Waarom doet die vriendin dat zo dan?
En waarom laat ze hem zo dichtgroeien?
(Ik doe even alsof het verhaal geloof.)
En met zo'n achterlijk wijf wil jij een relatie? Je zult wel weinig keus hebben ofzoquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:52 schreef Woelwater het volgende:
Ze is waarschijnlijk bang dat hij niet genoeg eet, volgens haar wordt hij zo dik omdat tie een ernstige vorm van obesitas heeft (oorzaak en gevolg omdraaien dus)
quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:02 schreef Catbert het volgende:
Snap niet dat je daar uberhaupt een relatie mee wil hebben.
Dit.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:58 schreef Catbert het volgende:
[..]
En met zo'n achterlijk wijf wil jij een relatie? Je zult wel weinig keus hebben ofzo![]()
Dit.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:24 schreef Boris_Karloff het volgende:
En jij ziet in zo'n moeder een potentiele kandiidaat voor jouw kinderen?
Volgens mij heeft hij niet eens een wekker.. Hij wordt altijd door zn moeder wakker gemaakt, en die krijgt hem met geen mogelijkheid uit bed..quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:49 schreef Glennznl het volgende:
Saboteer zijn pc (beeldscherm en internet-kabel ontkoppelen), zet zijn wekker om 7 uur en trap hem zijn fiets op.
En je moet voor je vriendin een gesprekje bij de psychiater regelen. (Geen grapje, ze heeft echt een probleem.)
Kinderen hebben geen ritme om vroeg op te staan, hoe graag jij dat ook zou willen.quote:Op maandag 25 april 2011 20:38 schreef Woelwater het volgende:
[..]
nee, ze laat alles toe van dat kind.. Ik noem hem spottend wel eens haar kindeke Jezus.. Het lukt haar niet eens om dat kind 's ochtends uit bed te halen, uit angst voor ruzie met hem..
En dus moet je ze maar tot 4 uur laten slapen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:46 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Kinderen hebben geen ritme om vroeg op te staan, hoe graag jij dat ook zou willen.
Verrek!quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:44 schreef 9611Niels het volgende:
Ik kan het mis hebben, maar volgens mij bedoelt TS een vriendin.
Dan zou ik de eerste twee woorden van de OP nog maar eens lezenquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:44 schreef 9611Niels het volgende:
Ik kan het mis hebben, maar volgens mij bedoelt TS een vriendin.
Deels. Hoe harder ts gaat roepen dat het kind om 9 uur moet gaan slapen hoe later het naar bed gaat, zonder meer.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:46 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
En dus moet je ze maar tot 4 uur laten slapen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |